استخر بادی یکی از پر فروش ترین دسته بندی های محصولات بادی در ایران می باشد که با توجه به جاگزینی استخرهای کوچک و همچنین قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای که دارند به خوبی توانسته اند جایگاه خود را در میان خانواده های ایرانی باز کنند . تولید یک استخر بادی مدت زمان زیادی نمی برد اما طول عمر بالا را برای استفاده شما فراهم می کند تا بتوانید از این محصولات در صورت استفاده درست و استاندارد سالیان زیاد بهره مند شوید . استخرهای بادی امروزه در دسته بندی های بسیاری دیده می شوند که تنوع بالای این محصولات را به خوبی به نمایش می گذارد و به جرات می توان گفت که با تمامی سبک ها و سلیقه ها همخوانی پیدا می کند و دست خالی در هنگام خرید استخر بادی از فروشگاه بیرون نخواهید رفت . از جمله دسته بندی های عمده استخر بادی می توان به استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال اشاره داشت که رده های سنی مختلف را در بر می گیرند تا نیاز های شما را به هنگام آب تنی برطرف کنند . 

اما مهمترین نکته ای که در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید انتخاب فروشگاهی استاندارد و منصف می باشد که البته باید دارای سابقه فعالیت بالایی باشد تا محصول اصل را با قیمت ارزان به دست شما برساند . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی محصولات بادی در ایران اقدام به عرضه استخر بادی در سطح کشور زیر قیمت بازار کرده است تا بهترین انتخاب برای خرید استخر بادی و استخر پیش ساخته باشد . این فروشگاه اولین نمایندگی فروش اینتکس و بست وی در ایران می باشد که این دو برند برترین برندهای تولید کننده محصولات بادی در جهان هستند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا بهترین فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران یعنی فروشگاه اینتکس تهران را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم واقعا بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد یا خیر ؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

امکان خرید حضوری : بسیاری از افراد با پیشرفت تکنولوژی و روش های خرید آنلاین هنوز هم پافشاری بر روی خرید حضوری محصولات دارند . امکان خرید حضوری استخر بادی باید برای این افراد فراهم شود و در همین راستا فروشگاه اینتکس تهران به عنوان برترین فروشگاه محصولات بادی با برپایی شعب حضوری در استان تهران و مازندران امکان مشاهده محصولات از نزدیک و خرید را برای همه همیهنان فراهم آورده است . این فروشگاه دارای یک شعبه در استان تهران و یک شعبه در استان مازندران شهر نور می باشد تا خریداران در صورت نیاز بتوانند خود را به این شعب رسانده و محصولات را از نزدیک مشاهده و سپس خرید خود را نهایی کنند .

امکان خرید اینترنتی راحت : بسیار از افراد در جامعه با خرید اینترنتی خود گرفته اند و بسیار از مزیت های این نوع خرید یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه را می پسندند . فروشگاه اینتکس تهران دارای وب سایتی مدرن و به روز می باشد که در آن جدیدترین محصولات بادی حتی قبل از قرارگیری در شعب حضوری قرار می گیرند و می توانید به صورت کامل تصاویر محصولات ، توضیحات جامع و قیمت نهایی را مشاهده کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول به دست شما برسد . وب سایت این فروشگاه دارای قابلیت های بسیاری می باشد که می توانید حتی ویدیو برخی محصولات را در آن از زوایای مختلف مشاهده کرده و علاوه بر آن در صورت نیاز به مشاوره از مشاورین ما به صورت تلفنی و اینترنتی مشاوره رایگان بگیرید .

تنوع بالای محصولات : فروشگاه ها بسیاری در زمینه خرید محصولات بادی فعالیت می کنند اما باید بدانید که این محصولات به صورت کاملا وارداتی هستند و حتی یک دسته بندی محصول بادی نیز قابلیت تولید در داخل کشور را ندارد ، پس باید فروشگاهی را به عنوان مرکز خرید در نظر گرفت که دارای تنوع بالا باشد . این تنوع می تواند دست شما را در هنگام خرید برای انتخاب رنگ بندی و مدل مورد نظرتان باز بگذارد و حتی باعث شود تا بتوانید استخر خریداری شده را با رنگ منزل و باغ و ویلای خود ست کنید و منظره ای جذاب برای محیط شخصی خود بسازید . این فروشگاه به سابقه بلند بالای فعالیتی که در این زمینه دارد جدیدترین محصولات را برای فروش به کشور وارد می کند و به جرات می توانیم بگوییم بیشترین تنوع کالایی محصولات بادی را در این فروشگاه می توانید مشاهده کنید .

خدمات پس از فروش حرفه ای : با توجه به وارداتی بودن این محصولات ، خدمات پس از فروش یکی از مهمترین دغدغه های خریداران استخر های بادی می باشد . نمایندگی فروش اینتکس تهران با توجه به سابقه بالای فعالیت توانسته است تیمی مجرب از کارشناسان را به دور یکدیگر جمع کند که در صورت بروز مشکل محصول شما را به بخش مورد نظر ارجاع داده و نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام کند . خدمات پس از فروش حرفه ای محصولات بادی این فروشگاه یکی از مزیت های بزرگ آن محسوب می شود که دیگر فروشگاه های درجه دو را از آن مجزا نگه داشته است . تمامی خریداران محصولات بادی می توانند تا مدت ذکر شده پس از خرید محصول در صورت بروز هر گونه مشکل به نمایندگی اینتکس تهران مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش بهره مند شوند . پس از این به بعد با خیالی راحت می توانید خرید محصولات بادی با خدمات پس از فروش حرفه ای را تجربه کنید .

سابقه فعالیت : نمایندگی اینتکس تهران به عنوان اولین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران با سابقه 15 ساله فعالیتی که دارد توانسته است روز به روز به سمت اهداف خود نزدیک تر شود و با تدابیر اندیشیده شده خود را به عنوان بهترین فروشگاه استخر بادی معرفی کند . این فروشگاه به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران شناخته می شود و در این مسیر چند ساله توانسته است رضایت مشترین را به همراه خود داشته باشد .

قیمت منصفانه : قیمت منصفانه محصولات بادی با توجه به نوسانات ارزی و همچنین وارداتی بودن محصولات به صورت خودمانی بخواهیم بگوییم کار هر فروشگاهی نیست و نیاز به واسطه هایی درون کمپانی اینتکس و بست وی دارد . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی محصولات را بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می رساند و با توجه به حذف واسطه های داخلی توانسته است ارزان ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت را به شما پیشنهاد دهد . توجه داشته باشید که علاوه بر قیمت ارزان باید جنس با کیفیت و درجه یک به دست شما برسد تا با جنس های تقلبی رو به رو  نشوید . استخر بادی یکی از بزرگ ترین و به روز ترین دسته بندی های فروشگاه اینتکس تهران می باشد که اگر قصد خرید در این زمینه را دارید می توانید در همین وب سایت به دسته بندی استخر بادی مراجعه کرده و جدیدترین محصولات به همراه قیمت به روز شده و توضیحات کامل را مشاهده کنید و در صورت نیاز به هر گونه مشاوره می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در بخش های ابتدایی و انتهایی وب سایت با مشاورین ما تماس بگیرید .