عنوان مقاله : بورس فروش استخر بادی کجاست ؟

استخر بادی را به جرات می توان یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین دسته بندی های محصولات بادی دانست که فروش فوق العاده ای از خرید محصولات بادی به محصولات این دسته اختصاص پیدا می کند . با رسیدن به فصل تابستان یکی از تفریحاتی که برای افراد وجود دارد ، آبتنی می باشد . آب تنی در فصل تابستان به خوبی می تواند خستگی را از بدن به دور نگه دارد و موجب افزایش روحیه افراد شود ، به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال خرید استخر بادی و خرید استخر پیش ساخته می روند و این امر می تواند باعث ایجاد سوالاتی همچون بورس فروش استخر بادی کجاست شود .

استخر های بادی توسط برندهای بسیاری تولید می شوند که این برندهای در خارج از کشور وجود دارند و البته برخی از برندهای داخلی نیز در سال های گذشته توانسته اند بعضی از مدل های محدود استخر بادی را به تولید برسانند . برندهای برتر جهانی که در زمینه تولید استخر بادی فعالیت گسترده ای دارند را می توان برند اینتکس ، بست وی و اینتایم دانست . این برندها کیفیت ساخت بالای استخربادی به همراه قیمت های نسبتا ارزان را برای شما فراهم می آورد و این امر باعث می شود تا با صرف هزینه های نه چندان زیاد بتوانید استخر بادی شخصی خود را درون منزل راه اندازی کنید .

با توجه به اینکه بسیاری از برندهای تولید کننده برترین استخر بادی در خارج از کشور وجود دارند ، بهترین بورس فروش استخر بادی را می توان نمایندگی های این برندها در داخل ایران دانست . استخر بادی اینتکس ، استخر بادی بست وی و استخر بادی اینتایم برترین گزینه ها برای بررسی ، انتخاب و خرید استخر بادی می باشند . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران از برترین برندهایی همچون اینتکس ، بست وی و اینتایم می باشد که به عنوان بورس فروش استخر بادی می توانید به وب سایت این فروشگاه با سابقه و یا دفاتر فروش حضوری آن مراجعه نمایید و خرید خود را نهایی کنید . ما در این فروشگاه ، متنوع ترین مجموعه استخر بادی را برای شما فراهم آورده ایم تا با تمامی سبک ها و سلیقه ها بتوانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید .


استخر بادی کودک

استخرهای بادی دارای ابعاد و ساختارهای بسیار متنوعی می باشند که در رده های سنی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند . یکی از محبوب ترین رده های سنی استخر بادی ، رده سنی کودک و نوجوان می باشد . استخر بادی کودک از پرفروش ترین نمونه های استخر بادی می باشد که دارای شکل های ظاهری بسیار فانتزی می باشند تا کودکان را به آب تنی ترغیب نمایند . این نمونه از استخرهای بادی به دلیل ابعادی که دارند علاوه بر استفاده در محیط های روباز همچون حیات خانه ها ، قابلیت استفاده در حمام ها را نیز دارند . پس اگر کودک شما مایل به حمام رفتن نیست ، همانند بسیاری از کودکان که در ابتدای دوره کودکی خود با حمام رفتن رابطه نسبتا خوبی ندارند ، می توانید به راه اندازی استخر های بادی کودک فانتزی درون حمام ، آن ها را ترغیب به حمام رفتن کنید و رابطه خوبی را میان حمام و کودک برقرار نمایید .

یکی از مزیت هایی که استخرهای بادی دارند ، قابلیت سریع راه اندازی و جمع آوری می باشد ، این قابلیت امکانی را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی در مدت زمان سه الی پنج دقیقه ای بتوانید توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی ، استخر بادی خود را راه اندازی کرده و همچنین پس از حمام کردن کودک ، باد آن را خالی کرده و جمع آوری نمایید . به این ترتیب اگر حمامی با فضای کوچک نیز دارید ، استخرهای بادی می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند . همانطور که در بخش های بالاتر مقاله گفتیم ، استخرهای بادی حوزه رده سنی کودک دارای طرح های فانتزی کارتونی می باشند که با تعبیه آبپاش ها و سرسره های کوچک بادی بر روی آن ها سعی در این امر شده است تا بهترین رابطه را با کودک برقرار نمایند .


استخر بادی بزرگسال

اما استخرهای بادی فقط در رده سنی کودک تولید نشده اند و می توانید این محصولات را برای استفاده افراد بزرگسال نیز خریداری نمایید . ابتدای تولید استخر های بادی این محصولات با توجه به ابعاد و عمق آبی که داشتند صرفا برای رده سنی کودک مورد استفاده قرار می گرفتند ، اما امروزه و با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تولید استخرهای بادی با ابعاد بزرگ تر و جنس بدنه ضخیم تر ، این محصولات قابل استفاده برای افراد بزرگسال نیز هستند . در دسته بندی استخرهای بادی به راحتی می توانیم مدل هایی را مشاهده نماییم که ابعادی سه تا چهار متری دارند و برای استفاده چند نفره بزرگسال ساخته شده اند . البته یکی از برترین گزینه ها که برای استفاده بزرگسال طراحی و پیاده سازی شده است ، استخر بادی ایزی ست می باشد که در بخشی از بدنه بالایی خود به صورت بادی و در مابقی قسمت هایی پایین بدنه به صورت غیر بادی می باشد . قیمت استخر بادی ایزی ست نیز در مقایسه با استخرهای تماما بادی کمی بالاتر ، اما در مقایسه با استخرهای پیش ساخته بسیار پایین تر می باشد و در واقع حد میانی استخرهای بادی و استخرهای پیش ساخته به شمار می رود .

قیمت فروش استخر بادی

طبیعتا بورس فروش استخر بادی باید جایی باشد که علاوه بر عرضه مدل های متنوع این محصولات بتواند ارزان ترین قیمت ها را به نسبت سایر نقاط پیشنهاد دهد . البته در این زمینه توجه داشته باشید که هر استخر بادی ارزان قیمتی نیز نمی تواند گزینه مناسبی باشد و در کنار قیمت ارزان باید بالاترین کیفیت نیز در اختیار شما قرار بگیرد تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده مستقیم محصولات بادی برترین برندهای تولید استخر بادی این امکان را برای شما به صورت یکجا فراهم آورده است تا خریدی لذت بخش از متنوع ترین مدل ها با پایین ترین قیمت ها را تجربه نمایید . قیمت حدودی یک استخر بادی با توجه به نوسان های موجود در بازار در حدود 350.000 تومان از ابتدایی ترین استخرها تا 3.000.000 تومان تا بزرگ ترین و پیشرفه ترین مدل ها در حال حاضر می باشد . اما پیشنهاد ما به شما این است که برای اطلاع از قیمت دقیق و مشخصات فیزیکی و مشاهده تصاویر همین حالا به دسته بندی استخر بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .