تخت بادی با روکش فومی 2016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره با روکش فومی (2016) اینتکس سری جدید تخت خواب های بادی با روکش ساده و فومی این شرکت بوده که از طراحی بسیار خوبی برای استراحت و همچنین خواب بر روی آن بهره می برد. این کالا در واقع ساخته شده از جنس PVC دو لایه مقاوم با روکش طرح چرم در قسمت زیرین و کناره ها و همچنین روکش مخمل در قسمت رویه و نشیمنگاه بوده که در آخر سبب می شود تا در برابر تعرق بالای مصرف کنندگان نیز از جلوگیری مناسبی برخوردار باشد. البته نشیمنگاه این کالا درست مانند مدل قبلی خود از یک لایه ضخیم فومی بر روی خود بهره می برد که سبب راحتی بیش از پیش رویه آن در هنگام استفاده خواهد شد. البته روکش مخملی این لایه فومی را می پوشاند. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به ضد آب بودن قسمت کناره ها و زیرین و همچنین داشتن یک پمپ باد برقی دو کاره با قابلیت پمپاژ و مکش باد اشاره نمود . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

تخت بادی با روکش فومی 2016 از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فردی که داردی توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. شکل کلی این تخت بادی همانند سایر تخت خواب های به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ طوسی می باشد. تخت خواب های بادی دارای مزیت های بسیاری نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی بیشتر آن ها خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید یک تخت بادی بایستی مد نظر داشت، جنس و کیفیت بدنه آن تخت است. تخت خواب های بادی باید دارای بدنه ای با کیفیت و دوام بالایی باشند. همچنین به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس هستند باید دارای مرغوب ترین مواد اولیه بوده تا هیچ گونه آسیبی به پوست انسان وارد نکنند. شرکت اینتک این بار هم با تولید یک تخت بادی با کیفیت توانسته است تا تمامی این نگرانی ها را برطرف نموده و محصولی با کیفیت بالا را روانه بازار کند. سطح این تخت بادی از وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه علاوه بر نرم تر شدن سطح تخت از سر خوردن بالش و عرق کردن بدن نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف تخت نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی دارای ابعادی بوده که مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند و به راحتی می توان از آن در هرجای منزل اعم از اتاق خواب و یا اتاق نشیمن استفاده کرد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر طراحی و ساخته شده است ک ارتفاع آن نیز کاملا استاندارد بوده و مناسب برای افراد بیمار هم می باشد که به راحتی بتوانند بر روی آن رفته یا از روی آن به پایین بیایند. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم و وزن خود تخت نیز 11 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و می توان آن را به راحتی حمل و جا به جا نمود.


نحوه راه اندازی تخت بادی :

این تخت بادی 2 نفره دارای یک عدد پمپ بادی سرخود برقی می باشد که با وجود آن دیگر شما نیازی به هزینه کردن بابت تهیه پمپ ندارید. یکی از مزیت های پمپ های برقی این است که عمل باد زدن را به طور اتوماتیک انجام داده و با سرعت بیشتری نسبت به پمپ های دستی این کار را انجام می دهد. ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی به دور از اشیا نوک تیز پهن می کنید. پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می کنید. پس از این که تخت به اندازه کافی باد شد پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خودداری کنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت بادی را درم عرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی فومی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
ساک حمل ، برچسب تعمیرات
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...