تخت بادی تاشو بیمارستانی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 47 سانتی متر
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی تاشو بیمارستانی یک محصول با کیفیت از شرکت اینتکس تهران و نمایندگی محصولات بادی intex ، مناسب برای بیماران درد های عضلانی و استخوانی

تخت بادی تاشو بیمار یا تخت خواب بادی بیمارستانی ، یکی از بهترین و مناسب ترین تخت خواب های بادی مخصوص بیماران عضلانی و استخوانی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و در قسمت نشیمنگاه و همچنین روکش مخمل برای قسمت کناره ها و زیرین ساخته شده است. این کالا در واقع از نشیمنگاه مواج طبی بهره برده که علاوه بر قابلیت درمانی در برابر تعریق بالا نیز جلوگیری موثری خواهد داشت. اما یک تکیه گاه بادی نیز به بدنه این محصول به صورت سرخود سوار بوده که توسط لایه ای ضخیم از PVC متصل شده است. این تیکه گاه قابلیت جا به جایی داشته و می توان هم به صورت خوابیده و هم به صورت حالت 90 درجه در آورد. از دیگر ویژگی های این کالا راه اندازی سریع و همچنین بدنه مقاوم داشته که قابلیت استفاده در فضای باز را به مصرف کنندگان خواهد داد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی تاشو با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی تاشو بیمار محصولی کاربردی و با کیفیت بوده که در این نقد و بررسی قصد داریم تا به طور کامل آن را برای شما با نگاهی دقیق بررسی کرده تا از ارزش خرید این محصول با خبر شوید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تخت بادی به صورت مستطیلی شکل بوده که به رنگ سفید می باشد ، همچنین اینمحصول دارای بدنه و سطحی مواجی شکل بوده که این طراحی در ضد تعرق بودن این محصول کمک بسزایی را کرده است ، زیرا  در هنگامی که بیمار بر روی این تخت در حال استراحت می باشد ، باد از میان این لایه های مواجی شکل عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت . همچنین قابل ذکر می باشد که این تخت بادی دارای تکیه گاهی محرک برای خوردن غذا و یا دارو برای بیمار طراحی و ساخته شده است . در قسمت پشتی این کالا یک محفظه برای راه اندازی و باد کردن آن موجود خواهد بود و به همراه آن یک ساک دستی موجود است تا به آسودگی آن را جمع کرده و حمل کنید .

جنس بدنه

معمولا تخت های بیمار باید در کنار نرم و آرامش بخش بودن ، دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشد زیرا از این محصول سالیان سال استفاده خواهد شد . به همین دلیل جنس بدنه این تخت بادی بیمار از پی وی سی با رویه مخملی بوده و در کنار نرم بودن آن ، بسیار کیفیت و مقاومت بالایی را دارا می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 203 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر ، ارتفاع : 47 سانتی متر ، تحمل وزن : 140 کیلو گرم و در نهایت وزن این کالا 6 کیلو گرم بوده که نسبت به ابعادی که داراست بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید ف تا ان را درون محفظه این محصول قرار داده تا در عرض چهار الی شش دقیقه محصول را باد و راه اندازی نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد کرد که به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 140 کیلو گرم می باشند از این تخت استفاده نکنند و همچنین وسایل تیز را به ان نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی شامل تخت نشود و کالایی با طول عمر بالایی را داشته باشید . برای تعمیر تخت بادی بیمار می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعیمر کرده و در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده ، به نمایندگی اینتکس تهران ، آورده و با تعمیرات تخصصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت بادی تاشو بیمار یک محصولی با طراحی با کیفیت و کاربردی بوده که توسط  برند نامدار و معتبر بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده . به رنگ سفید می باشد که دارای سطحی مواجی شکل است و به همین دلیل ضد تعرق می باشد . جنس بدنه این تخت بادی از پی وی سی با رویه مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت ، کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه متحرک
دارای ساک دستی
اقلام همراه
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...