تخت بادی جدید یک نفره

تخت بادی جدید یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
3,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی جدید یک نفره و تخت خواب بادی دو نفره شرکت اینتکس تهران ، تنها نمایندگی محصولات بادی با گارانتی معتبر در ایران

تخت بادی جدید یک نفره از مدل های جدید تخت های بادی است که دارای بالش سرخود و دریچه ی پمپ دوکاره میباشد که امکان باد زدن تخت به وسیله ی پمپ دستی فراهم میکند.این محصول تنها در رنگ مشکی تولید شده است و همانند دیگر محصولات از ساخته شده از جنس PVC و رویه پوشش مخمل دارد و کناره ها دارای پوشش چرم میباشد. محصول برای مصرف خانگی ساخته شده و مناسب برای تمام سنین است و تحمل وزن 140 کیلوگرم را دارد. دارای روی مواج و ضد تعریق بوده ، موج های موازی روی تخت خواب بادی کمک میکند بدن حالت بهتری داشته باشد و به بهبود جریان هوا  کمک میکند و مناسب برای استراحت طولانی و خواب شب می باشد .برای داشتن اطلاعات بیشتر و مشاوره ی کارشناسان ، همچنین راهنمایی برای خرید محصولات میتوانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

تخت بادی جدید یک نفره

به دلیل درخواست زیاد شما مشتریان همیشگی و دوست داشتنی فروشگاه اینتکس تهران ، تخت خواب های بادی برای استفاده یک نفره را موجود کرده است تا شما بتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . موضوع مهمی که در رابطه با تخت بادی جدید یک نفره مطرح است ، این است که تخت خواب های بادی یک نفره در برخی از مدل ها ، عرض کمتری دارند ، ولی چیزی که موجب برتری و محبوبیت تخت بادی جدید مشکی رنگ فوق شده است ، این موضوع است که عرض آن بیشتر بوده و شما می توانید احساس راحتی بیشتری داشته باشید ، همچنین آزادانه می توانید بر روی تخت بادی جابجا شوید و نگران این نباشید که از کناره های تخت ممکن است بیوفتید . در واقع عرضی که این تخت بادی دارد یک متر بوده که در کمتر تخت خواب بادی این عرض زیاد را مشاهده خواهید کرد . 

گاها پیش آمده است که مادران به همراه فرزند خود بر روی این تخت بادی خوابیده و استراحت می کنند . بازه سنی مشخصی برای این تخت بادی وجود ندارد ، ولی بهتر است که این محصول برای بزرگسالان استفاده شود ، زیرا حفاظ تخت بادی بلند نیست و کودکان ممکن است در صورت استفاده از تخت بادی به بیرون بیوفتند . ولی این تخت طبق استاندارد های لازم ، بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنند . اگر برای شما این مسئله وجود دارد که تخت بادی دارای حفاظ باشد ، می توانید با یک راه بسیار آسان ، تخت بادی را در کنار دیوار قرار دهید تا یک کمکی برای شما باشد . جابجا کردن تخت بادی نیز بسیار آسان است و شما می توانید هر بار مکانی که قرار است از تخت بادی استفاده کنید را تغییر دهید . زیرا این محصولات حتی مناسب برای سفر است .

نقد و بررسی تخت بادی جدید یک نفره

تخت های بادی این روزها جایگزین بسیار جالب توجهی برای تخت های بادی سنتی آهنی و چوبی می باشد. در کل محصولات بادی جایگزین برای تولیدات قدیمی می باشند و شرکت های بسیاری اقدام به تولید این محصولات می کنند. اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی در جهان می باشد که در چین تحت لیسانس آمریکا اقدام به تولید محصولاتی در انواع مختلف بادی می نماید. تخت بادی یک محصول بسیار کاربردی می باشد که نسبت به محصولات سنتی دارای برتری می باشد که از جمله آنها قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده می باشد. 

در این بخش می خواهیم به بررسی تخت بادی جدید یک نفره بپردازیم که از پر استقبال ترین محصولات این روز های اینتکس تهران می باشد. اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس را برعهده دارد و هر خریداری می تواند با مراجعه به سایت اصلی اینتکس تهران انواع تخت بادی اینتکس و حتی برند های مختلف دیگر را به سبد خرید خود اضافه کرده و به راحت ترین شکل ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید و از خرید خود لذت ببرید. 

طراحی : شکل ظاهری هر محصولی از مهم ترین بخش هایی است که هر خریداری در ابتدای انتخاب هر محصولی به آن توجه بسیاری می نماید. تخت بادی جدید یک نفره از زیبا ترین محصولات یک نفره موجود در بازار می باشد. این محصول در نوع خانگی طراحی و ساخته شده است و از رنگبندی بسیار زیبایی برخوردار است. رویه این تخت بادی به شکل موازی عمودی طراحی شده و از راحتی بسیاری را به همراه دارد. 

مشخصات فیزیکی : هر محصولی با توجه به کاربردی که دارد دارای ویژگی های فیزکی از جمله ابعاد و جنس بخش های مختلف می باشد که خریداران به آن متناسب با نیاز خود توجه می کنند. جنس رویه تخت بادی جدید یک نفره از پی وی سی با رویه مخملی ، جنس بخش کناری تخت بادی از پی وی سی طرح چرم و جنس بخش کف تخت از پی وی سی دولایه با مقاومت بالا می باشد. ابعاد این تخت بادی نیز برای استفاده یک نفر کاملا مناسب بوده و طول این تخت بادی یک نفره 191 سانتی متر ، عرض تخت 99 سانتی متر و ارتفاع آن برابر 42 سانتی متر می باشد. 

جمع بندی : در دو راهی انتخاب محصول ویژگی های متفاوت آن محصول می باشد که خریدار را مصمم به انتخاب آن می کند. تخت بادی جدید یک نفره دارای ویژگی های بسیاری در این زمینه می باشد. دارا بودن ساک حمل برای جابجایی آسان محصول ، دارا بودن رویه مواج به همراه ویژگی ضد تعریق بودن ، دارا بودن بالش بادی سرخود ، دارا بودن لایه های داخلی فایبر تک و دارا بودن قابلیت مکش باد توسط پمپ از سایر ویژگی های تخت بادی جدید یک نفره می باشد. همراه داشت پمپ باد از ویژگی های مهم هر تختی می باشد که تخت بادی جدید یک نفره دارای پمپ بادی سرخود از نوع برقی می باشد که توجه هر خریداری را به خود جلب می کند.

  • طول : 191 سانتی متر
  • عرض : 99 سانتی متر
  • ارتفاع : 42 سانتی متر
  • تحمل وزن : 140 کیلوگرم 
  • دارای روی مواج و ضد تعریق
  • دارای بالش سرخود
  • دارای ساک قابل حمل 
  • کد محصول : intex 64122

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...