تخت بادی داخل خودرو

کد ۷۷۸۸

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: داخل خودرو
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی داخل خودرو مناسب برای تمام خودرو ها در نمایندگی فروش تخت بادی ماشین و تخت خواب صندلی عقب خودرو ، فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران در تهران

تخت بادی داخل خودرو از سری محصولات و تولیدات جدید شرکت اینتکس تهران می باشد که مناسب برای استفاده در داخل خودرو است. در ارتباط با خصوصیات این محصول باید در وهله اول عنوان کرد که این کالا بدنه ای مقاوم از جنس PVC با رویه مخمل داشته که نشان از کیفیت و مقاومت بالای ان دارد. علاوه بر این ها این محصول به صورت مواج و ضد تعریق ساخته شده است که در حین استفاده از ان از تعریق بیش از اندازه شما جلوگیری کرده و ارامش و نرمی فوق العاده ای را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم به صورت بادی طراحی شده که در داخل ماشین به سادگی می توانید از ان استفاده کرده و بسته به نوع و مدل ماشین می توانید ان را باد کرده و استفاده کنید. این محصول بر روی خود دو عدد کوسن بادی مجزا را هم می بیند که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. هم چنین این تخت خواب بادی دارای ساک حمل می باشد که می توانید به سادگی ان را با خود جا به جا کنید. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم و همین طور اشغال کردن فضای بسیار کوچک می توانید این محصول را در صندوق عقب خودرو خود نیز قرار داده و در مواقع لزوم ان را راه اندازی کرده و به استراحت بپردازید. علاوه بر این ها این محصول در رنگ بندی مختلف طراحی و تولید شده است که قدرت انتخاب شما را بالا برده است. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید .

تخت بادی داخل خودرو یک محصول با کیفیت و کابردی می باشد که به تازگی روانه بازار گردیده است و در این مدت کوتاه این محصول توانسه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند . این محصول دارای رنگ بندی بسیار زیبا و دلنشین می باشد . ابعاد یکه برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب می باشد و قابل استفاده در انواع خودرو های ایرانی و خارجی می باشد . تخت بادی داخل خودرو دارای 4 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با قابل آسوده از این محصول استفاده نمایید . به همراه این محصول دو کوسن وجود دارد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن کوسن ها را زیر سر خود قرار داده و راحتی بیشتری را تجربه نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد و با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای شما این امکان را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . 

جنس بدنه و طراحی ساخت : 

تخت بادی داخل خودرو دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید و از استراحت خود لذت ببرید . این محصول دارای پایه هایی از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از استحکام بالایی برخوردار می باشد . 

طراحی ساخت این محصول به شکل مستطیلی می باشد که دارای رویه کاملا مواج می باشد که باعث طبی شدن این محصول می شود به همین سبب شما در زمان استفاده از آن احساس راحتی خواهید کرد . رویه این محصول به گونه ای طراحی شده که کاملا عقب خودرو را در بر خواهد گرفت . بروی این محصول دو بالشت وجود دارد که برای راحتی بیشتر شما تعبیه شده است . پایه های این محصول در کف خودرو قرار می گیرد که استحکام آن را در زمان استفاده افزایش می دهد . 

ابعاد و وزن بسته بندی و تحمل وزن : 

ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است طبق استانداردهای جهانی می باشد که بسیار مناسب برای انواع خودرو های ایرانی و  حارجی تولید شده است . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد بسیار مناسب برای استفاده دو نفر همزمان می باشد . وزن بسته بندی این محصول 3.4 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد . تحمل وزن این محصول 155 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالا این محصول می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : 

راه اندازی این محصول بسیار راحت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود . این محصول از یک دریچه باد بدنه و یک دریچه باد پایه قابل راه اندازی می باشد کافیست تشک خود را بروی صندلی قرار داده و پمپ آن را به فندکی ماشین متصل کرده و از دریچه های بادی که برای را اندازی این محصول در نشر گرفته شده است در کمترین زمان ممکن تخت خود را باد کرده و در مسافرت های طولانی مورد استفاده قرار دهید . 

برای مراقبت از این محصول میی بایست به نکاتی توجه داشته باشید : 

1 . از باد کردن بیش از حد تخت پرهیز نمایید . 

2 . از پرش و جامپینگ بروی تخت پرهیز کنید .

3 . تخت خود را از شی تیز مانند چاقو و قیچی دور نگهداری کنید تا صدمه ای به تخت وارد نشود . 

جمع بندی : 

تخت بادی داخل خودرو یکی از محصولات با کیفیت فروشگاه اینتکس تهران می باشد که به تازگی روانه بازار گردیده است . این محصول از کفیتت بسیار بالایی بهرمند می باشد به همین سبب این محصول توجه بسیاری از مردم را به خود جلب نماید . در بسته بندی این محصول یک برچسب تعمیرات که در زمان صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد ، یک ساک حمل برای حمل راحت محصول تعبیه شده است و همچنین یک پمپ باد فندکی وجود دارد که به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن تخت خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای تهیه این محصول می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید 

نوع
داخل خودرو
طول
143 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
155 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ندارد
سایر ویژگی ها
ویه مواج و ضد تعریق
قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
دارای رنگبندی های مختلف
دارای پایه های بادی
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...