تخت بادی دو رنگ مخمل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 152 سانتی متر
  • عرض: 94 سانتی متر
  • ارتفاع: 23 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو رنگ مخمل از محصولات با کیفیت فروشگاه اینتکس ایران تهران نمایشگاه تخت بادی یک نفره و دو نفره طبی با قیمت ارزان و ارسال به تمام نقاط ایران

روز به روز محصولات جدیدی وارد بازار می شود که در عرضه محصولات بادی اینتکس از برند های پیشگام می باشد تخت بادی دو رنگ مخمل یکی از جدید ترین محصولات تولیدی این برند می باشد که ویژگی های بسیاری دارد. ابعاد این تخت بادی نیز مناسب بوده که طول این تخت بادی 191 سانتی متر ، عرض تخت 97 سانتی متر و ارتفاع آن 38 سانتی متر می باشد. بخش های مختلف تخت نیز از پی وی سی می باشد. جنس رویه تخت از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس بخش کف محصول از پی وی سی دولایه می باشد که نشان از مقاومت بالای این تخت بادی دو رنگ مخمل دارد.این تخت داری یک پمپ بادی سرخود نیز می باشد که به راحتی استفاده از تخت افزوده است . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران و تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی دو رنگ مخمل

تخت بادی دو رنگ مخمل از جمله تخت های بسیار شیک بوده که بدون شک استفاده از آن بسیار لذت بخش می باشد . در این نقد و بررسی ما به کمک متخصصانمان سعی داریم تا به طور کامل ، و با نگاهی دقیق به این محصول مزایا و معایب آن را برای شما شرح داده ، تا اندک کمکی در خریدتان کرده باشیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای طراحی مستطیلی شکلی را دارد ف که در ان از دو رنگ سفید و قهوه ای استفاده شده است . در بخش دو بخش کناری این تخت ، فضا و باد بیشتری را نسبت به دیگر قسمت های این تخت گرفته است که آن دو قسمت به عنوان دستگیره بوده و می توانید دستانتان را بر روی آن ها گذاشته تا جریان خون بهتر در تمام نقاط بدنتان انجام شود . در قسمت اصلی این محصول که به رنگ قهوه ای می باشد ، به صورت مواجی شکلی طراحی و اسخته شده است که ضد تعرق بوده و در هنگام استفاده از این تخت بادی ، باد از میان قسمت های مواجی عبور کرده ، و از جلوی تعرق بدن شما جلوگیری می کند . همچنین قابل ذکر است که این محصول دارای باش سر خود بوده و در هنگام راه اندازی بالش آن نیز باد می شود ، و به همراه آن یک ساک حمل برای رفتن به کمپین و مسافرت ها نیز موجود می باشد .

جنس بدنه

معمولا محصولاتی که برای کمپین و مسافرت توسط برند های نامدار و معروف طراحی و ساخته می شوند ، دارای کیفیت بالایی می باشد ، زیرا باید در برابر تنوع آب و هوایی و مناطق جغرافیایی مقاومت بالایی را داشته باشد . به همین دلیل جنس بدنه این تخت بادی از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های حتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 152 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر ، ارتفاع : 23 سانتی متر ، تحمل وزن : 140 کیلو گرم و در نهایت وزن این کالا 3 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ برقی و یا دستی نیاز دارید ، تا آن را درون این محفظه این محصول قرار داده و در عرض دو الی چهار دقیقه محصول خود را باد ، و راه اندازی نمایید ، که در هنگام خرید این کالا ، یک پمپ برقی مجزا به همراه آن خواهد بود . در خصو نگهداری این محصول بادی ذکر شود که به هیچ وجه افرادی که وزن آن ها بالای 140 کیلو گرم می باشد از این محصول استفاده نکنند ، همچنین وسایلات تیز را به این تخت بادی نزدیک نکنید تا محصولیبا طول عمر بالایی داشته باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران اورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید و با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید .

جمع بندی

تخت بادی دو رنگ مخمل یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که به تازگی روانه بازار شده است و مناسب کمپین ها مسافرت می باشد . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های قهوه ای و سفید به کار رفته است ، همچنین در قسمت اصلی این محصول به صورت مواجی شکلی طراحی شده که ضد تعرق بوده و در هنگام استفاده از این محصول ، باد از میان قسمت های مواجی شکل عبور کرده و از جلوی تعرق بدن شما جلوگیری می کند . این محصول بسیار سبک بوده و با ساک حملی که همراه آن موجود می باشد ، به آسودگی قابل حمل و و یا جا به جایی است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
طول
152 سانتی متر
عرض
94 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی مجزا
سایر ویژگی ها
دارای پمپ باد برقی مجزا
دارای بالش بادی سرخود
ساک حمل
اقلام همراه
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...