تخت بادی دو قلو کامفورت یک نفره اینتکس

کد intex 64444

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو قلو کامفورت یک نفره از محصولات نمایندگی اینتکس تهران و فروشگاه محصولات بادی و تخت خواب بادی ارزان در ایران

تخت بادی یک نفره دو قلو کامفورت یک نفره از سری محصولات خاص شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که کارای و قابلیت های بسیاری دارد ، این تخت بادی در نوع خانگی طراحی و تولید شده است ، دارا بودن ویژگی طبی و ضد تعریق ، دارا بودن سطح مواج و کامفورت ، طراحی بدنه دو قلو و دو تکه ، مناسب بودن برای بزرگسالان و دارا بودن اقلام همراه کامل از سایر ویژگی های تخت بادی دو قلو کامفورت یک نفره می باشد. ابعاد این تخت بادی به صورت استاندارد میباشد و برای  یک نفر ایده ال است برای خرید تخت بادی اینتکس یک نفره با تلفن های تماس فروشگاه اینتکس در ارتباط باشید. 

تخت بادی دو قلو کامفورت یک نفره اینتکس

تخت بادی دو قلو تختی فوق العاده است و بسیار در میان مشتریان محبوب شده است ، دلیل آن نیز کاملا مشخص است ، چرا که شما یک تختی خواهید داشت که به صورت دو قلو می باشد .  این طراحی باعث می شود که ارتفاع تخت خواب بادی بسیار بیشتر از حالت عادی باشد . برای همین است که برخی از تخت خواب های بادی که ارتفاع بلندی دارد ، به این شکل ساخته می شوند . طراحی دو لایه و دو قلو موجب می شود که بدنه تخت بادی بتواند وزن های بالا را بهتر تحمل کند و اگر فشار زیادی به تخت بادی وارد شود ، تخت بادی از بغل اصلا باد نخواهد کرد و حالت تخم مرغی پیدا نخواهد کرد . اگر تخت بادی به صورت ساده و با این ارتفاع طراحی شود ، مطمعنا فشار زیاد و یا در استفاده دراز مدتی می تواند باعث شود که دیواره های تخت بادی آسیب ببیند . 

این محصول یک ویژگی خاص دیگر دارد و آن هم این است که از رویه جیر حتی برای کناره های تخت بادی استفاده شده است . شما می توانید در حال حاضر نیز این تخت بادی را با سایر تخت خواب ها مقایسه کنید ، متوجه خواهید شد که این تخت از معدود تخت خواب هایی است که دارای دیواره های جیر می باشد . رویه جیر زیبایی تخت را چندین برابر خواهد کرد ، به خصوص که از لایه های رنگی کرمی برای ساخت این محصول استفاده شده است . تخت خواب های کرمی رنگ ، تخت هایی بسیار لوکس و زیبا هستند که بدون شک علاقه شما به استفاده از آن بسیار بالا تر از قبل خواهد رفت . اگر شما این تخت خواب را در اتاق خواب خود قرار دهید و کسی آن را ببیند ، اصلا متوجه نخواهد شد که این تخت بادی به صورت بادی ساخته شده است . 

 

تخت بادی دو قلو کامفورت یک نفره یکی دیگر از ری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول دارای زیبایی و کیفیت بسیار بالای می باشد که باعث شده است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. تخت های بادی دارای مزیت هایی نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. این محصول دارای طراحی بسیار منحصر به فرد و زیبایی بوده که توانسته است تواجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی آن به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ کرمی می باشد. رویه این تخت به صورت مواج طراحی شده که از عرق کردن بدن شما جلو گیری کرده و شرایط استراحت مطلوبی را برای شما فراهم می کند.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی : از مهمترین معیار هایی که برای خرید یک محصول بادی مد نظر داشت، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. در واقع همه ی ما اهمیت بسیاری به جنس محصولی که می خواهیم خریداری کنیم می دهیم. از طرفی یک سری نگرانی هم از بابت کیفیت آن محصول و دوام آن داریم. شرکت اینتکس توانسته است با تولید این تشک بادی، محصولی با کیفیت را روانه بازار کرده و رضایت تمامی خریداران را به خود جلب کند. بدنه این محصول از جنس وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه باعث نرم تر شدن سطح تخت شده است و همچنین از سر خوردن بالش بر روی آن جلو گیری می کند. بخش کناری آن نیز از وینیل بخملی بوده که مقومت خوبی در برابر فشار دارد و به سادگی دچار ترکیدگی و پارگی نمی شود. بخش کف این محصول نیز از وینیل دو لایه می باشد. دولایه بودن قسمت کف آن باعث ضد آب شدن تخت و بالا رفتن مقاومت آن در برابر پارگی شده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی : این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که فضای بسیار کمی را در منزل نسبت به تخت خواب های بادی اشغال می کند و به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. این محصول دارای ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن نسبت با سایر تخت خواب های بادی بلند تر بوده و دارای تکان کمتری می باشد تا شما استراحتی آیوده را بر روی آن داشته باشید. تحمل وزن این تخت بادی 140 کیلو گرم بوده و دارای وزن 8 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت می باشد و در هنگام جابجایی می توان به راحتی آن را حمل و جا به جا کرد. همچنین این محصول به دلیل ابعاد بسته بندی کم حجمی که دارد فضای کمی را در صندوق عقب خودرو اشغال کرده و می توان آن را به آسانی با خود به مسافرت برد.

 نحوه راه اندازی تخت خواب بادی : برای این که این تخت خواب بادی را راه اندازی کنید تنها به یک پمپ باد احتیاج دارید که می توانید برای تهیه آن به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کنید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. پس از تهیه پمپ، تخت خواب را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. حال درب دریچه هوای تخت را باز کرده و پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. سپس پمپ را از تخت جدا کرده و درب دریچه هوای تخت را می بندید. حال تخت خواب بادی آماده استفاده می باشد.

  • تخت بادی دو قلو کامفورت یک نفره
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
  • تحمل وزن: 140 کیلوگرم
  • جنس بدنه از وینیل
  • دارای پمپ باد برقی سرخود
  • دارای برچسب تعمیرات
  • مناسب سنین بزرگسال
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: intex 64444

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...