تخت بادی دو نفره تاج دار طبی

کد Bestway 67484

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,195,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره تاج دار طبی یکی دیگر از باداوم ترین و در عین حال شیک ترین انواع تخت بادی بست وی بوده که توانسته به فروش قابل توجهی برخوردار می باشد. این تخت بادی برخلاف نمونه های مشابه موجود در بازار ظاهر ساده ای نداشته و در بخش بالایی خود دارای یک تاج بلند بادی است. این تاج زیبا برای زمان مطالعه های قبل از خواب و تکیه گاه کاملا کاربردی می باشد. به دلیل این ظاهر شیک تخت بادی بوده که می توانید به صورت مدوام نیز از آن در داخل اتاق خواب منزل خود استفاده کنید.


البته زیبایی ظاهری این تخت بادی با بخشی مربوط به بدنه دو رنگ آن بوده که شامل کف مشکی و دیواره هایی کرم رنگ بوده تا یک تضاد زیبا را به نمایش بگذارد. در بخش لبه بالایی این تخت بادی دو نفره یک عدد پمپ باد برقی نیز تعبیه شده است. این پمپ باد برقی سرخود بوده و تنها با اتصال با برق شهر راه اندازی شده و محصول را در کمتر از 3 دقیقه برای استفاده شما آماده خواهد کرد. البته این پمپ باد برقی با مکش بالایی که داشته در زمان جمع اوری تخت بادی نیز به شما کمک شایانی می کند. این تخت بادی سبک و طبی بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال می نماید. از طرفی با توجه به داشتن یک ساک حمل استاندارد پارچه ای شما می توانید به راحتی این تخت بادی را حمل و جا به جا کنید. بدنه اصلی این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی پلاستیکی بوده که طول عمر بسیار زیادی دارد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی محصولات بادی می توانید این تخت بادی را خریداری نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن273 کیلو گرم
 طول226 سانتی متر
عرض152 سانتی متر
 ارتفاع74 سانتی متر (تا تکیه گاه)
 جنس رویهPVC با رویه جیر
 جنس بخش کناریPVC طرح چرم
 جنس کفPVC چند لایه
 پمپ
نوع پمپ برقی سرخود 110 ولت
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای تکیه گاه بادی سرخود
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...