تخت بادی سفری اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی سفری دو نفره قفل دار مسافرتی در سایت فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی و مرکز فروش تخت خواب بادی

تخت بادی دو نفره قفل دار مسافرتی ، از پرفروش ترین محصول شرکت تهران اینتکس که ما به تمام مشتریان خود پیشنهاد میکنیم تا در گردش و سفر با خیال آسوده و راحت بتوانند استراحت کنند.با قابلت تبدیل به 2 تشک بادی دو نفره (مناسب برای خانواده  چهار نفره) که از چهار سمت بهم متصل میشوند, دارای دو محفظه مجزا برای باد کردن است,به سرعت می توان آن را پر و خالی کردو سبک و کمجا می باشد. همچنین دارای پمپ دستی, کیف حمل و برچسب تعمیرات نیز میباشد. روکش مخملی ضد آب و ضد تعریق تخت بادی دو طبقه به لطافت آن کمک میکند ، تحمل وزن هر تشک در هنگام جدا شدن نیز 273 کیلو گرم میباشد. در نگهداری تخت بادی دقت نمایید : به اجسام نوک تیز برخورد نکند ، نزدیک وسایل گرمازا قرار نگیرد، کودکان روی تخت بادی پرش نکنند و ... 

از آن جایی که شما عزیزان به دنبال تختی هستید که بتواند برای استفاده در سفر ها مناسب باشد ، شرکت اینتکس یک محصول را تولید کرده است تا شما بتوانید از آن در مسافرت ها نیز استفاده کنید . از ویژگی های این محصول که باعث شده است تا تخت بادی مناسب برای استفاده در مسافرت ها باشد ، می توان به این نکته اشاره کرد که حجم بسته بندی تخت بادی بسیار کوچک است و بنابراین شما می توانید بسیار آسان تر آن را جابجا کنید . توجه داشته باشید که تمامی تخت خواب های بادی کم جا بوده و در هنگام بسته بندی ابعاد کوچکی دارند ، ولی این مدل به مراتب بسته بندی کوچک تری دارد تا شما حتی بتوانید آن را داخل کوله قرار داده و محصول را جابجا کنید . توجه داشته باشید که تخت خواب های بادی اینتکس در کنار خود ساک حمل دارند که مخصوصا برای این محصولات طراحی شده اند تا شما بتوانید آن را به راحتی جابجا کنید . 

نکته مهم دیگر که توجه کاربران و مشتریان را به خود جلب کرده است ، این است که این تخت بادی ، در واقع یک تخت خواب بادی دو قلو است و پیش تر در رابطه به آن توضیحاتی ارائه شده است . برای همین شما می توانید برای استفاده دو نفره و حتی برای استفاده چهار نفره از این تخت بادی استفاده کنید . شما حتی می توانید این تخت بادی را جدا کرده و تنها یک لایه یا یک طبقه آن را برداشته و با خود به مسافرت ببرید . با این ترفند حتی شما می توانید یک تخت خواب بادی کوچک تر را داشته باشید که مناسب برای استفاده در مسافرت ها می باشد . شما می توانید حتی با کاهش ارتفاع این تخت بادی ، آن را به آسانی در داخل چادر مسافرتی نیز راه اندازی کنید .

تخت بادی سفری از سری تخت های بادی با کیفیت تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با توجه به ساختار فوق العاده و منحصر به فرد توانست از محبوبیت بالایی در بین دوست داران تخت های بادی برخوردار باشد . این تخت ها با توجه به طراحی مدرن ، به خوبی قابلیت های یک تخت خواب بادی را برای افراد فراهم می آورد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید تخت بادی محبوب و مدنظر خود یاری کنیم تا با اطلاعات کامل و کافی اقدام به این کار کنید . پس در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تخت بادی کاملا مدرن و فکر شده است ، به گونه ای که تمام ویژگی های یک تخت خواب معمولی را دارد . سکل هندسی آن به صورت مستطیلی می باشد و در اندازه های استاندارد برای قرار گیری دو نفر طراحی شده است . رویه های آن بسیار زیبا بوده و با مواد تشکیل دهنده ی بسیار مرغوب ساخته شده است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت . ساختار آن به صورت دو طبقه ایجاد شده است و با ارتفاع مطلوبی که دارد ، می تواند بستری نرم و راحت را برای شما عزیزان به ارمغان بی آورد . رویه ی این تخت ها به صورت مواج ایجاد شده است ، رویه ی مواج این تخت ها باعث می شود تا سطح تخت به مراتب انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد و فرد هنگام قرار گیری بر روی ان نرمی بیشتری را احساس کند . همچنین دیگر مزیت رویه ی مواج این تخت ها این است که جریان هوا به خوبی در بین بدن فرد و تخت وجود خواهد داشت و در نتیجه از عرق کردن جلوگیری می کند . این محصول دارای دو دریچه ی باد مجزا بوده که می توان به صورت جداگانه هر طبقه را باد زد . این خصوصیت باعث می شود تا روند راه اندازی تخت سریع تر انجام شود . همچنین می توان این قسمت های مجزا را از هم جدا کرد و تبدیل به دو تشک جداگانه تبدیل کرد .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این تخت خواب بادی از pvc  فشرده تولید شده است . پی وی سی یکی از بهترین مواد ها در تولید تخت خواب های بادی می باشد چرا که در برابر فشار بسیار مقاوم بوده و انعطاف پذیری بالایی از خود نشان می دهد . در همین راستا و با توجه به خصوصیت زیاد پی وی سی اغلب تولید کنندگان مطرح تخت خواب های بادی از این جنس تولید می شوند چرا که در نهایت محصولی با کیفیت را به دست مصرف کننده می رسانند. رویه ی این تخت خواب جیر می باشد که علاوه بر زیبایی خاصی که به محصول داده است می تواند به خوبی از تعرق جلوگیری کند . بخش کناری آن نیز با طراحی مخملی مزین شده است . همچنین لایه های زیرین این تخت از دو لایه ی مقاوم پی وی سی ساخته شده است تا در برابر فشار مقاومت بیشتری از خود نشان دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن 

ابعاد این تخت خواب بادی (طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری دو نفر تبعیت می کند . این محصول به دلیل مجزا بودن می تواند به دو تشک دو نفره ی بادی تبدیل شود و بتواند چهار نفر را درون خود جای دهد . وزن کلی این محصول 8 کیلوگرم است و به راحتی قابل جابجایی و حمل می باشد . همچنین تحمل وزن آن نیز تا 273 کیلوگرم می باشد که نشان از قدرت و کیفیت بالای بدنه است . 

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این تخت خواب به سهولت و بدون دردرسر قابل انجام است . دو دریچه در بدنه ی هر طبقه آن تعبیه شده است که می توان از طریق پمپ های دستی یا برقی ظرف مدت زمان بسیار کم آن ها را پر یا خالی کرد . برای راهنمایی های بیشتر می توانید از دفترچه ی راهنمای محصول استفاده کنید . در حفظ و مراقبت از محصول خود کوشا باشید و با رعایت نکات ساده ای که عرض می کنیم می توانید از بروز حادثه جلوگیری کنید . بهتر است محل مناسبی را برای قرار گیری تخت انتخاب کنید و آن را در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری قرار ندهید . همچنین از پریدن بر روی آن نیز اجتناب کنید چرا که امکان آسیب پذیری وجود دارد . 

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده در بالا به کاربردی بودن این محصولات پی بردیم و دیدیم که تخت های بادی می توانند جایگزین خوبی برای تخت های سنتی می باشند . ابعاد این تخت خواب بادی بزرگ است و می تواند دو نفر را درون خود به خوبی جای دهد . طراحی آن به صورت دو طبقه می باشد که می توان آن ها را از هم جدا کرده و همزمان دو تشک بادی دو نفره را داشته باشید . همچنین این تخت خواب از جنس مقاوم pvc ساخته شده است که باعث شده تخت بسیار منعطف و نرم باشد . همچنین به دلیل مقاومت بالای بدنه ، این تخت می تواند وزنی تا حدود 273 کیلوگرم را متحمل شود . با توجه به این ویژگی ها ، نمایندگی فروش محصولات بادی این مدل یعنی تخت بادی سفری را در لیست محصولات خود اضافه نموده تا شما عزیزان با دسترسی آسان این محصول بی نظیر را با بالاترین کیفیت و قیمیتی ارزان خریداری کنید .

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار دو قلو
دارای سطح موازی
قابلیت استفاده در مسافرت های طولانی
دارای دو تشک مجزا
قابلیت تبدیل به تشک و بلعکس
دارای دو دریچه باد
رویه مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...