تخت بادی عمق دار یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی عمق دار یک نفره در مرکز فروش تخت خواب بادی اینتکس و تخت بادی راحتی و سایت تخصصی فروش محصولات بادی intex و بست وی

تخت بادی عمق دار یک نفره از سری محصولات جدید شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که از ویژگی های بسیاری بهره می برد و قابلیت های بسیاری دارد. فروش فوق العاده این محصول در بدو ورود به بازار نشان از باکیفیت بودن این تخت بادی دارد. این محصول در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و از جنس مناسب در بخش های مختلف طراحی و ساخته شده است. ابعاد این محصول برای استفاده یک نفر بسیار مناسب می باشد ، طول تخت بادی 193 سانتی متر ، عرض تخت 100 سانتی متر و ارتفاع محصول 40 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد تخت بادی عمق دار یک نفره تحمل وزنی برابر 230 کیلوگرم را دارا است. از مهم ترین ویژگی های این تخت بادی تک نفره نیز می توان به دارا بودن یک پمپ بادی برقی سرخود اشاره کرد.

تخت خواب بادی عمق دار با ارتفاع بلند یکی از جدید ترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که با طراحی و کیفیت بالایی ساخته و عرضه شده است. طراحی این محصول بسیار خاص میباشد و این تخت بادی که در میان محصولات 2017 اینتکس قرار گرفته  ارگونومی ساخت بسیار راحت و استانداردی دارد . برخی از تخت خواب های بادی هستند که به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت بالا می توانند در بسیاری از مواقع به عنوان جایگزینی مناسب برای تخت های فلزی یا چوبی استفاده شوند.در ادامه همراه ما باشید تا برای آشنایی بیشتر با این کالا به توضیحات کامل آن بپردازیم.


طراحی و ساخت

اولین ویژگی ای که در این محصول به چشم میخورد طراحی ظاهری آن است که به صورت عمیق میباشد که این طراحی به چند دلیل صروت گرفته است.یکی از این دلایل راحتی بیشتر هنگام استفاده و جلوگیری از غلت زدن افرادی است که در خواب زیاد تکان میخورند.این تخت خواب بدنه ای دارد که دارای دو لبه بادی در قسمت رویه و زیرین بوده تا علاونه بر زیبایی بدنه مانع حرکت های اضافی این محصول هنگام قرار گرفتن روی زمین شود. طراحی رویه این محصول به صورت مواج و موازی بوده که به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرد. این قابلیت باعث می شود تا هنگام نشستن یا خوابیدن روی این تخت، هوا به خوبی رد و بدل شده و در نهایت از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری لازم را به عمل آورد. یکی از مهمترین قسمت های طراحی این تخت بادی لایه های نگهدارنده داخل بدنه بوده که به صورت موازی و پشت سر هم طراحی و تعبیه شده اند. این نحوه طراحی برای لایه های تخت باعث شده تا تمام قسمت های بدنه اصلی این محصول را فرا گرفته و تعادل لازم را برای آن هنگام استفاده ایجاد کند.

جنس بدنه

 یکی از بهترین ویژگی های جنس بدنه این تخت خواب بادی داشتن انعطاف بالا برای جمع کردن راحت و کم حجم بدنه می باشد. ویژگی ای که می تواند به راحتی موجب حمل و جا به جایی این محصول شود.از روکش جیر برای قسمت رویه استفاده شده تا هنگام استفاده از تخت راحتی بی وصفی را تجربه کنید. البته این نوع روکش در هر محصول دیگری نیز می تواند برای جلوگیری از تعریق افراد بسیار تاثیر گذار باشد. اما از روکش طرح چرم نیز برای قسمت دیواره ها و زیر کالا استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک وینیل می باشد. این جنس بدنه نوعی از پلاستیک PVC بوده که شرکت اینتکس به تازگی در محصولات خود استفاده کرده است تا شاهد کیفیت و دوام بیشتری از آنها باشیم. اما این بدنه دارای دو نوع روکش جیر و طرح چرم می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این  تخت خواب بادی عمق دارمعادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 100 سانتی متر ، ارتفاع: 40 سانتی متر) بوده که برای استفاده 2 نفر خواهد بود. البته ظرفیت کلی آن به سه نفر نیز میرسد اما راحتی استفاده آن تا حدودی کاهش میابد و پیشنهاد مشود برای استفاده بهتر بیشتر از ظرفیت مجاز از آن استفاده نکنید.ساک حمل این کالا نیز بهترین وسیله برای حمل آسوده این کالا خواهد بود.طبق جنس بدنه و ابعاد، این تخت بادی دارای تحمل وزن 270 کیلوگرمی بوده که نسبت به بسیاری از تخت خواب های بادی دو نفره از مقاومت بالایی برخوردار است. تحمل وزنی که در صورت استاندارد باد نکردن این کالا باید این مقدار را کمتر در نظر گرفت. بنابراین مقاومت این تخت بستگی به مقدار باد کردن و نحوه استفاده از آن دارد. وزن بسته بندی آن نیز 9 کیلوگرم بوده که به نسبت کیفیت و داشتن پمپ باد سرخود وزن مناسبی خواهد بود. 

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره عمق دار یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی برای بزرگسالان بوده که به عنوان محصولی جایگزین برای تخت های غیر بادی در انواع اتاق های خواب و نشیمن استفاده می شود.جنس به کار رفته در این محصول از نوع PVC بوده که قدرت تحمل این تشک را افزایش داده و از طرف دیگر باعث کاهش وزن آن شده است. این کالا دارای قابلیت هایی همچون تحمل وزن بالا و ضد تعریق بوده که این کالا را به یکی از گزینه های بسیار مناسب برای خرید و استفاده تبدیل نموده است. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوع
خانگی
طول
193 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...