تخت بادی متوسط فاکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی متوسط فاکس محصول با کیفیت عرضه شده توسط فروشگاه آنلاین محصولات بادی ، اینتکس تهران نمایندگی فروش تخت بادی

تخت بادی محصولی پر کاربرد مخصوصا برای کسانی که به دنبال یک راحتی منحصر به فرد در عین صرف هزینه پایین می باشد ، برند های متعدد به تولید انواع این محصولات می پردازد . تخت بادی متوسط فاکس یکی دیگر از این محصولات می باشد ، جنس رویه این تخت بادی از ونیل با رویه مخملی ، جنس بخش های کناری از ونیل و جنس کف از ونیل دو لایه می باشد که مقاومت بالایی نیز به همراه دارد. علاوه بر اینها طول این تخت بادی 203 سانتی متر ، عرض تخت 137 سانتی متر ، و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد که با توجه به این مشخصات تحمل وزنی برابر 273 کیلوگرم را دارا می باشد. این تخت بادی در نوع خانگی مسافرتی طراحی شده است که با توجه به همین موضوع می توان از این تخت در سفر ها نیز استفاده کرد که یک ویژگی مهم به شمار می آید . این محصول را می توانید در فروشگاه اینتکس تهران با قیمتی مناسب تهیه نمایید . 

تخت خواب های بادی بهترین وسیله برای استفاده به جای تخت های ثابت هستند و ویژگی ها و برتری های بسیاری نسبت به آنها دارند.علاوه بر راحتی بیشتر دارای قابلیت های حمل و نقل ،تنظیم و طراحی خاصی هستند که استفاده از آنها را بسیار لذت بخش کرده است.در این مطلب به بررسی تمام ویژگی های ظاهری و طراحی آن میپردازیم پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

طراحی :

در طراحی این تخت بادی بسیار دقت شده که چشم مصرف کننده دچار خستگی نشود به همین دلیل  ترکیب رنگ مناسب و جذاب استفاده شده در این محصول موجب این شده است تا این محصول در عین استحکام به یکی از زیبا ترین محصولات این شرکت بدل شود . رویه ی این محصول به رنگ سفید و کناره های آن به رنگ سورمه ای می باشد که جلوه ی خاصی به تشک بخشیده است .همچنین این تشک  به صورت طبی می باشد و حتی مناسب برای استفاده بیماران نیز می باشد . در قسمت بالایی این محصول نیز برآمدگی مشاهده می شود که حتی می توان از آن به عنوان بالش استفاده نمود . 

جنس بدنه

بدنه ی این محصول از PVC دولایه می باشد و دیواره های داخلی این تخت موحب این شده است تا تحمل وزن تشک و مقاومت آن به صورت قابل توجهی بالا برود . رویه ی این محصول نیز از جنس PVC مخملی می باشد که به همین سبب هنگام استفاده از آن بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد . بخش کف این محصول نیز از جنس پی وی سی دولایه می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد . از ویژگی های این محصول نیز می توان به پمپ برقی متصل به تخت اشاره نمود که در قسمت بالایی آن قرار دارد . استفاده از PVC در تولید محصولات بادی مرسوم می باشد زیرا در عین استحکام و مقاومت بالا قابلیت انعطاف پذیری و تغییر شکل را دارد . 

ابعاد و تحمل وزن 

این تخت خواب بادی دارای طول این تخت 203 سانتی متر ، عرض آن 162 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد . این تخت دو نفره دارای ابعاد بزرگی می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر می باشد اما به دلیل ارگونومی ساخت مناسب ، از این تخت می توان در هر مکانی حتی اتاق های کوچک استفاده نمود . تحمل وزن این تخت معادل 273 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده دونفر و یا حتی گاهی اوقات تا 3 نفر می باشد . دیواره های داخلی تعبیه شده در این تخت موجب این شده است تا تحمل وزن این محصول افزایش یابد و بتوان با خیال راحت از آن استفاده نمود . 


جمع بندی

تخت بادی دو نفره طبی اینتکس محصولی جدید و با کیفیت بالا مناسب برای استفاده های معمولی و یا حتی بیماران می باشد که با توجه به تحمل وزن بالا و همچنین بدنه ای مستحکمم از محصولات ایده آل این شرکت محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس ایران تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند .

نوع
خانگی و مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
به همراه برچسب تعمیرات
لایه های داخلی موازی عرضی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...