تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018 در مرکز فروش تخت خواب بادی با قیمت ارزان و امکان خرید حضوری محصولات بادی در ایران و تهران

تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018 محصولی جدید و تازه وارد به صنعت محصولات بادی می باشد که با ویژگی های بسیاری که دارد به راحتی می تواند بازار مناسبی را برای خود فراهم کند. این تخت بادی دو نفره دارا ابعاد مناسب ، رویه مقاوم و اقلام همراه کامل می باشد که توجه هر خریداری را که قصد خرید تخت بادی برای خود دارد جلب می کند. این تخت بادی دو نفر دارای طول 203 سانتی متری ، عرض 152 سانتی متری و ارتفاع 36 سانتی متری می باشد که علاوه بر ابعاد مناسبی که دارد با مقاومت بالا و ساختار مناسب و جنس فوق العاده باعث تحمل وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم در این محصول شده است. همراه داشتن پمپ باد در استفاده از محصولات بادی از جمله تخت های بادی یک ویژگی مهم می باشد که تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018 این ویژگی را دارا بوده و پمپ برقی سرخود 220 ولت را به همراه دارد که استفاده از ین محصول را بسیار راحت می کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران تهران از دیگر محصولات بادی سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

امروزه استفاده از وسیله هایی که فضای کمتری را اشغال می کنند و از طرفی جابجایی آن ها آسان تر می باشد و البته نکته مهم تر این که قیمت بسیار مناسب تری هم نسبت محصولات مشابه خود دارند مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته و استفاده های بسیاری از این قبیل محصولات می شود. محصولات بادی از این قبیل محصولاتی می باشد که در سال های اخیر مورد نظر مردم قرار گرفته و وارد بازار شده است. تولیدات بسیاری در این زمینه معرفی شده است که تخت های بادی یکی از این محصولات می باشد که شرکت های بسیار در انواع مختلف محصولات متنوعی از تخت بادی به بازار معرفی کرده اند و مصرف کننده به راحتی می تواند محصول مورد نیاز خود را بسته به سلیقه و نیازی که دارد انتخاب و خریداری نماید. بست وی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات بادی در جهان یکی از این برند ها می باشد که تولیدات بسیاری هم در زمینه تخت بادی دارد و محصولات تولیدی این شرکت بزرگ به کشورهای بسیاری صادر می شود و ایران نیز یکی از این کشور ها می باشد و شرکت اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این شرکت را برعهده دارد . 



تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018 یکی از این محصولات می باشد که بست وی تولید کرده و دارای ویژگی های منحصربه فرد از جمله در شکل ظاهری آن می باشد که دارای رنگ بندی بسیار زیبا در این محصول شده است. در ادامه با مشخصات اصلی این محصول بیشتر و دقیق تر آشنا خواهیم شد. 

طراحی

طراحی و شکل ظاهری از مهم ترین بخش های تولید یک محصول می باشد چرا که هر فردی در نگاه اول برای خرید یک محصول به شکل ظاهری آن توجه می کند از این رو شرکت بست وی در تولید محصولات خود از جمله تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018 به زیبایی توجه بسیاری کرده و این تخت بادی دارای طراحی و رنگ بندی بسیار زیبا می باشد. رویه این تخت به شکل مواج موازی طراحی شده و راحتی بسیاری را در هنگام استراحت به همراه دارد. به دلیل زیبایی این محصول به راحتی می توان از آن در هر نقطه خانه استفاده نمود و لازم به ذکر می باشد که تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018 در نوع خانگی طراحی شده است. 

مشخصات فیزیکی

همانطور که از نام تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018 مشخص می باشد این محصول بادی بست وی دارای ابعاد نسبتا بزرگی می باشد که برای استفاده دو نفر کاملا مناسب می باشد. طول این تخت بادی 203 سانتی متر ، عرض تخت بادی 152 سانتی متر و ارتفاع آن 36 سانتی متر می باشد و با توجه به همین ابعاد و ساختاری که این محصول داراست تحمل وزنی برابر 273 کیلوگرم را دارد. جنس رویه این تخت بادی از پی وی سی با رویه مخملی که زیبایی خاصی نیز به تخت بخشیده است ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس بخش کف این تخت که مقاومت بسیار بالایی دارد از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی

اقلام همراه هر محصولی می تواند استفاده از آن را تا حد بسیاری آسان تر کرده و امر بسیار مهمی در محصولات می باشد. برچسب تعمیرات برای تعمیرات پارگی های کوچک ، دفترچه راهنما برای استفاده آسان و ساک حمل برای جابجایی آسان تر از اقلام همراه تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018 می باشد. دارا بودن پمپ باد برقی سرخود آن هم با قدرت 220 ولت از دیگر اقلام همراه این تخت بادی دو نفره بست وی می باشد. دارا بودن رویه مواج و ضد تعریق ، دارا بودن ویژگی حجم کم در حالت جمع شده ، مناسب بودن برای سنین بزرگسال ، دارا بودن بالش بادی سرخود و دارا بودن طراحی بدنه دو رنگ و زیبا از دیگر ویژگی های تخت بادی مواج دو نفره با پمپ 220 ولت 2018 می باشد.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
دارای بالش بادی سرخود
دارای طراحی بدنه دو رنگ و زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...