تخت بادی چند کاره با پمپ برقی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
5,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی چند کاره با پمپ برقی مناسب برای منزل در نمایشگاه تخت بادی و فروشگاه مرکزی محصولات بادی intex و بست وی و کلمن با ضمانت و گارانتی

تخت بادی چند کاره با پمپ برقی از سری محصولات جدید شرکت کلمن می باشد که به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که در سطح جهان دارد فروش خوبی را به همراه داشته است. جنس بخش کناری و زیرین آن از وینیل می باشد اما رویه آن از لایه جیر جداگانه ای ساخته شده تا در زمانی که در مسافرت یا کمپ هستید بتوانید استراحت بهتری داشته باشید. این رویه کاملا ضد تعریق می باشد و کیفیت مناسبی نیز دارد. همراه این تخت خواب پمپ باد برقی دو کاره قرار داده شده که در مدت زمان حدود 2 دقیقه تخت را باد کرده و باد آن را نیز در همین مدت زمان خالی می کند. قسمت پایینی بدنه این تخت خواب بادی دارای یک ساک حمل سرخود می باشد که حمل و جابجایی آن را ساده تر می نماید . این محصول را می توانید از سایت اینتکس ایران در تهران خریداری نمایید .

تخت بادی چند کار با پمپ برقی مجزایی که دارد می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای استراحت در خانه و یا محیط های بیرونی همانند مسافرت ها و کمپینگ ها به شمار بیاید . این تخت خواب بادی از امکانات ایده آلی برخوردار است و در همان ابتدای معرفی به بازار به خوبی توانسته است جای خود را در میان مصرف کنندگان این حوزه باز کند . در بخش پایینی این محصول می توان ساک حمل متصل به بدنه را مشاهده کرد که کار شما را برای جا به جا کردن تخت بادی حتی در پیاده روی های طولانی به راحتی امکان پذیر می کند و به همین خاطر بدون دغدغه می توانید از این محصول در شرایط مسافرت نیز استفاده کنید . خرید تخت بادی متناسب با نیازهای تان می تواند چالش های خود را داشته باشد اما می توانید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا این محصول را به صورت کامل به شما معرفی کنیم و انتخابی متناسب با نیازهای تان داشته باشید .

با نگاهی به رویه این محصول می توان ساختاری مواج را مشاهده کرد که به صورت مشبک شکل درآمده است تا گردش هوای ایده آلی را میان سطح تخت و بدن شما ایجاد کند و در نتیجه از تعریق بدن جلوگیری به عمل آورد . اما یکی از نکات قابل توجه ساختاری در قسمت رویه این تخت بادی را می توان عدم تعبیه بالش بادی سرخود بر روی بدنه دانست که باعث می شود تا به هنگام استفاده نیاز به بالش مجزا حس شود . همانطور که در قسمت بالاتر گفتیم ، یکی از مزیت های این محصول را می توان وجود ساک حمل سرخود در بخش پایینی تخت دانست که موجب این امر می شود تا به راحتی بتوانید تخت را در حجم کمی به همراه خود داشته باشید و مشکلی برای جا به جایی آن پیش نیاید .

در قسمت پایینی بدنه این تختخواب بادی می توان دریچه باد محصول را مشاهده کرد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد . این نوع دریچه به صورت دو کاره عمل می کند و علاوه بر باد کردن در جهت تخلیه سریع باد نیز می توانید از آن استفاده کنید . با توجه به تست های صورت گرفته بر روی این تختخواب بادی ، راه اندازی آن در مدت زمان سه دقیقه ای صورت می گیرد و در این خصوص زمان زیادی را از شما صرف نخواهد کرد . در بخش داخلی بدنه این محصول می توان پل های الیاف دار را دید که باعث شده تا ساختاری طبی شکل و راحت را به هنگام استفاده در اختیار داشته باشید و به راحتی بتوانید از آن برای بیماران استخوانی و عضلانی نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را از محصول شاهده باشید .

جنس بدنه از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در ساختار بدنه این محصول نیز به خوبی به آن توجه شده است . در قسمت رویه این تخت بادی از وینیل مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و با توجه به نرمی و انعطاف پذیری استانداردی که دارد به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تخت نیز هیچ گونه خراشی بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد . به نگاهی دقیق تر به بدنه این تخت بادی می توان متریال وینیل طرح چرم دو لایه را در قسمت های کناری و کف تخت مشاهده کرد که در جهت افزایش قابلیت تحمل وزن محصول عملکرد چشم گیری داشته است .

با توجه به بررسی های صورت گرفته می توان قابلیت تحمل وزن این تخت خواب بادی یک نفره را 136 کیلو گرم دانست که نشان از عملکرد قابل قبول این محصول دارد و می توانید از آن برای افراد سنگین وزن نیز به راحتی استفاده کنید . همچنین وزن 3.8 کیلو گرمی این تخت بادی باعث شده تا برای جا به جایی آن کار سختی پیش رو نداشته باشید و به راحتی بتوانید آن را به همراه خود داشته باشید . به همراه این محصول یک عدد پمپ باد برقی نیز وجود دارد و همچنین درون بسته بندی نیز می توان برچسب تعمیرات مخصوص اینتکس را مشاهده کرد که در مواقع ضروری به خوبی کاربردهای خود را به نمایش می گذارد . اگر شما هم قصد خرید این تخت خواب بادی یک نفره را دارید همین حالا می توانید آن را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در مدت زمان کوتاه هر جای ایران که هستید آن را درب منزل و یا به صورت حضوری دریافت کنید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
198 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی جداگانه
سایر ویژگی ها
برچسب تعمیرات، ساک حمل متصل به بدنه ، دفترچه راهنما
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...