تخت بادی چند کاره دو نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی چند کاره دو نفره در فروشگاه مرکزی intex تهران ، تولید محصولات بادی توسط شرکت اینتکس با ضمانت معتبر و فروشگاه مرکزی تخت بادی

تخت بادی چند کاره اینتکس جدیدترین محصول  تخت دو نفره بادی  2014 با فریم مخصوص ، آماده ، بدون نیاز به تخت چوبی یا فلزی قابل استفاده می باشد که با قیمتی مناسب و ارزان به فروش می رسد. این محصول می تواند به چند وسیله مختلف تبدیل می شود : تخت ، تشک دو نفره ، تشک بیمار با پشتی... با طراحی طبی و منحصر بفرد و زیبا و راحت ، دارای روکش مخملی ضد تعریق می باشد. با قابلیت جدا شدن تشک از تخت بادی ، همراه با پمپ و کیف جهت حمل و نقل تخت ، کمجا ، مقاوم ، در دو رنگ طوسی و مشکی موجود می باشد. این تخت بادی بسیار بادوام و کیفیت بسیار خوبی دارد. استفاده های بسیار دارد که بستگی به استفاده کننده دارد. 

برای مثال می توانید از آن در استدیو های ضبط استفاده کنید و یا آن را جایگزین تخت های اصلی منزل نمایید. این تخت طول عمر بسیار بالایی داشته به شرط آنکه از آن به درستی استفاده کنید و از پریدن و قرار دادن در کنار وسایل گرمایشی و اجسام نوک تیز بپرهیزید . مورد پسند انواع سلیقه ها به دلیل طراجی بسیار زیبای آن است. به علاوه این تشک رنگ ها متنوع و سنگینی دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید . شما می توانید با مراجعه به سایت محصولات بادی در ایران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت بادی چند کاره دو نفره یکی از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده اس. این تخت بادی به دلیل زیبایی و بدنه منحصر به فردی که دارد توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی تبدیل شود. فرم کلی که این تخت بادی دارد به شکل مستطیل بوده و دارای ترکیب رنگی سفید و آبی می باشد. سطح آن به صورت مواج طراحی شده که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما هنگام که بر روی آن در حال استراحت هستید جلو گیری می کند. در قسمت بالایی آن یک بر آمدگی تعبیه شده است که می توان از ان هم به عنوان بالش و هم به عنوان پشتی و یا تکیه گاه استفاده نمود. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت بادی خواهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

تخت بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای افراد سالمند و یا بیمار باشد که توسط پزشکان نیز این تخت خواب های برای آن ها تجویز می شود. این تخت بادی یک جایگزین بسیار مناسب برای تخت خواب های ثابت بوده که از لحاظ کیفیت و بدنه نیز بسیار با دوام تر از تخت های ثابت می باشد. این تخت بادی دارای سطحی از جنس وینیل با رویه جیز می باشد که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم و بخش کف این تخت نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد. از مهمتری ن معیار هایی که در هنگام خرید تخت بادی باید به آن توجه نمود جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. شرکت اینتکس همواره توانسته است با تولید محصولات بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف نموده و محصولی مرغوب را روانه بازار کند.

ابعاد، وزن و تحمل وزن :

یکی از نکته های بسیار مهمی که مورد توجه افراد قرار می گیرد این است که تختی را که می خرند دارای ابعادی استاندارد بوده تا بتوان به راحتی از ان در هر قسمت از منزل استفاده کرد و دارای وزن بسیار کمی باشد تا بتوان آن را به آسانی جا به جا نمود. این تخت بادی در ابعادی از جمله طول: 198 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 45 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 14 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک ر از تخت خواب های ثابت بوده و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد. که یک عدد از نوع برقی مجزا بر روی این تخت قرار دارد. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. پمپ را به برق متصل نموده و پس از روشن کردن آن درب دریچه هوای تخت را باز کرده و نازل پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. منتظر می مانید تا تخت باد شود. پس از این که تخت به اندازه کافی باد شد، پمپ را خاموش کرده و آن را از تخت جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید.
  • از پرش بر روی تخت بادی خودداری کنید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...