تخت بادی چند کاره دو نفره رنگی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک دیگر از محصولات جدید و تازه وارد بازار که شرکت اینتکس تهران در سایت اصلی و مرکز فروش محصولات بادی به صورت حضوری اقدام به فروش آن می کند

یکی دیگر از محصولات جدید و تازه وارد بازار که شرکت اینتکس تهران در سایت اصلی خود اقدام به فروش آن می کند تخت بادی چند کاره دو نفره رنگی می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و همانطور که از نامش پیداس چند کاربری می باشد. این محصول از تولیدات برند ایرکلود می باشد و دارای ابعاد مناسبی نیز برای استفاده دو نفر دارد. طول این تخت دو نفره 203 سانتی متر ، عرض تخت بادی 152 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد لازم به ذکر است که این تخت تحمل وزنی بالغ بر 173 کیلوگرم را نیز دارد. این تخت بادی دارای سطح مواج می باشد که برای بیماران عضلانی بسیار مناسب می باشد ، از تخت بادی چند کاره دو نفره رنگی می توان حتی بر روی آب استفاده کرد. 

در قسمت رویه این تختخواب بادی می توان مرغوب ترین و سازگار ترین متریال ساختاری محصولات بادی را مشاهده کرد که برای تمامی پوست ها از کودک تا سالمند قابلیت استفاده را خواهد داشت. این نوع متریال کاملا ضد حساسیت می باشد و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح تخت نیز هیچگونه خراشی بر روی پوست ایجاد نمی شود. همانطور که در تصاویر این محصول نیز مشاهده می کنید، رویه تخت به صورت مواج تعبیه شده است تا با گردش هوای مطلوبی که ایجاد می کند از تعریق بدن به هنگام استفاده جلوگیری به عمل آورد. تمامی قسمت های رویه این تختخواب بادی به صورت مسطح طراحی شده است و فاقد بالشت بادی سرخود می باشد. با نگاهی بیشتر به بدنه این تختخواب بادی می توان عنوان نمود که در قسمت کناری و کف تخت از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا استحکام بالاتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

این نوع متریال در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از تخت بادی موجود برای افراد سنگین وزن نیز استفاده کنید. این تخت بادی فاقد پمپ باد سرخود می باشد و برای راه اندازی آن باید از پمپ های بادی مجزا استفاده کنید که توسط فروشگاه تهران اینتکس در تنوع گسترده با ارزان ترین قیمت عرضه می شود. درون بسته بندی این محصول می توان یک ساک حمل دسته دار و یک برچسب تعمیرات مخصوص را مشاهده کرد که برای تعمیر بخش آسیب دیده تخت در صورت نیاز به کار گرفته می شود. وزن این تخت بادی بالغ بر 8.5 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد نشان از سبک بودن آن خواهد داشت و به راحتی می توانید آن را به همراه خود جا به جا کنید.

تخت خواب بادی چند کاره یکی از انواع تشک های بادی  با ارتفاع بلند و همچنین یکی از جدید ترین تخت های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که با طراحی و کیفیت بالایی ساخته و عرضه شده است. این محصول دارای طراحی زیبا و تزیینی بوده و علاوه بر آن دارای کیفیت بسیار بالای بدنه میباشد.همچنین این محصول در زمان عرضه به بازار موفقیت زیادی به دست آورد که این موفقیت دلایل زیادی داشته است.در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های این محصول میپردازیم.پس با ما همراه باشید.

طراحی و جنس بدنه

یکی از ویژگی های که در این محصول به چشم میخورد طراحی ظاهری آن است که به صورت چند رنگ طراحی شده و در این رنگ بندی یک ترکیب رنگ شاد انتخاب شده است که بسیار مناسب استفاده در منزل میباشد.این محصول دارای شیار های متعدد بر روی سطح خود میباشد که  این قابلیت باعث می شود تا هنگام نشستن یا خوابیدن روی این تخت، هوا به خوبی رد و بدل شده و در نهایت از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند. این نحوه طراحی برای لایه های تخت باعث شده تا تمام قسمت های بدنه اصلی این محصول را فرا گرفته و تعادل لازم را برای آن هنگام استفاده ایجاد کند. یکی از بهترین ویژگی های جنس بدنه این تخت خواب بادی داشتن انعطاف بالا برای جمع کردن راحت و کم حجم بدنه می باشد. ویژگی ای که می تواند به راحتی موجب حمل و جا به جایی این محصول شود.از روکش جیر برای قسمت رویه استفاده شده تا هنگام استفاده از تخت راحتی را تجربه کنید. البته این نوع روکش در هر محصول دیگری نیز می تواند برای جلوگیری از تعریق افراد بسیار تاثیر گذار باشد. اما از روکش طرح چرم نیز برای قسمت دیواره ها و زیر کالا استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع پلاستیک وینیل می باشد. این جنس بدنه نوعی از پلاستیک PVC بوده که شرکت اینتکس به تازگی در محصولات خود استفاده کرده است تا شاهد کیفیت و دوام بیشتری از آنها باشیم. اما این بدنه دارای دو نوع روکش جیر و طرح چرم می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این  تخت خواب بادی عمق دارمعادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که برای استفاده 2 نفر خواهد بود.این ابعاد برای استفاده در منزل و اتاق خواب در نظر گرفته شده و به گونه ای میباشد که به راحتی قادر خواهی بود تا فضای مناسبی برای استفاده از آن پیدا کنید..طبق جنس بدنه و ابعاد، این تخت بادی دارای تحمل وزنی حدود 270 کیلوگرمی بوده که نسبت به بسیاری از تخت خواب های بادی دو نفره از مقاومت بالایی برخوردار است. با این ابعاد و ویژگی های ذکر شده  وزن بسته بندی آن نیز 9 کیلوگرم بوده که به نسبت کیفیت و داشتن پمپ باد سرخود وزن مناسبی خواهد بود. همچنین این وزن باعث شده تا بتوانید زمان جابجایی ها به راحتی قادر باشید تا آنها با خود حمل کنید.

جمع بندی

تخت خواب بادی دو نفره عمق دار یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی برای بزرگسالان بوده که میتواند جایگزین تخت خواب های با ثابت شوند که استفاده طولانی مدت از آنها باعث ایجاد ناراحتی هایی در ناحیه کمر خواهد خواهد شد.جنس به کار رفته در این محصول از نوع PVC بوده که قدرت تحمل این تشک را افزایش داده و از طرف دیگر باعث کاهش وزن آن شده است.همچنین استفاده از این نوع جنس در انواع محصولات بادی مرغوب بسیار متداول است این کالا دارای قابلیت هایی همچون تحمل وزن بالا و ضد تعریق بوده که این کالا را به یکی از گزینه های بسیار مناسب برای خرید و استفاده تبدیل نموده است. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس ایران تماس حاصل کنید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
295 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما،
ساک حمل
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...