تخت بادی کودک اینتکس

intex 66810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 168 سانتی متر
  • عرض: 107 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی کودک محصول با کیفیت شرکت اینتکس تولید کننده محصولات بادی متنوع و فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش تخت خواب بادی کودک

تخت بادی کودک تختی بسیار شیک و زیبا با تشک بادی جداشونده می باشد. مورد استفاده در اتاق کودک و ویلا و استفاده از تشک بادی در مسافرتها و اردوهای گردشگری، به وسیله پمپ پرتوانی به سرعت پر و خالی می شود. پوشش رویه تخت بادی از مخملی لطیف و ضد آب که سرتاسر بدنه را فراگرفته و ساختار داخلی مشبک و امکان جریان داخلی هوا برای پایداری بیشتر و خواب راحت تر طراحی شده است. تخت بادی دارای کيف برزنتی مخصوص حمل و نگهداری محصول می باشد. هدیه ای خوب و کاربردی برای کودکان دلبند شماست. توجه نمایید به کودکان خود هشدار دهید که روی تشک بادی پرش نکنند تا زود خراب نشود و حالت اولیه را حفظ کند و مراقب باشید با اشیا نوک تیز تشک را سوراخ نکنند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید. 

علاقه و عشقی که بسیاری از مردم به تخت خواب های بادی داشته است ، موجب شده تا شرکت اینتکس به عنوان برترین شرکت تولید کننده محصولات بادی ، سعی بر این داشته باشد که محصولات بادی خود را مطابق با همه سلیقه ها و برای استفاده تمامی سنین تولید کند . به همین منظور است که تخت خواب های بادی را نیز برای رده سنی کودکان طراحی کرده است تا این رده سنی نیز از داشتن تخت بادی بی نصیب نباشد و بتواند بهترین استفاده را از این تخت خواب ها داشته باشند . کودکان حتی بیشتر از بزرگسالان نیاز به یک تخت ایده آل و طبی دارند ، برای اینکه آن ها در سنین رشد هستند و نیاز است که از یک تخت خوب برای استراحت کردن استفاده کنند تا حتی برای مدرسه رفتن ، با داشتن یک خواب خوب ، سرحال باشند و قدرت یادگیری آن ها افزایش یابد . زیرا کیفیت خواب در کیفیت یادگیری و رشد مغذی کودکان اثر مستقیمی دارد . 

به منظور اینکه این تخت خواب بادی برای کودکان است ، شرکت اینتکس آن را به گونه ای طراحی کرده است تا دارای حفاظ باشد و بتواند به خوبی محافظ کودکان باشد . زیرا آن ها بیشتر از بزرگسالان بر روی تخت جابجا می شوند و اگر این طراحی برای تخت بادی نباشد ، ممکن است آن ها به راحتی از روی تخت بیوفتند . ولی این طراحی برای آن ها فوق العاده است . کمتر تخت بادی طراحی اینگونه دارد . از سوی دیگر برجستگی های این تخت بادی باعث می شود که تخت بادی بسیار نرم و راحت باشد تا کودکان حس بهتری را در هنگام خوابیدن داشته باشند . کلا این نوع طراحی می تواند فشار وارده به بدن را کاهش دهد و وزن بدن را به طور مساوی به سطح تخت بادی پخش کند تا از فرو رفتن تنها یک بخش از تخت بادی جلوگیری کند .

تخت بادی کودک محصولی فوق العاده از سری تولیدات شرکت اینتکس می باشد که مخصوص استفاده کودکان ساخته و طراحی شده و دارای ویژگی های بسیاری است که این روز ها مورد توجه همه قرار گرفته است. هر تخت بادی مخصوص کودک داری چند ویژگی مهم می باشد که این ویژگی ها از اصلی ترین دلایل فروش بالا و رضایت مشتریان از این محصولات است..تخت خواب بادی کودک توسط شرکت اینتکس در سالهای اخیر به بازار عرضه شده و دارای کیفیت قابل قبولی میباشد .در ادامه این مطلب نیز قصد داریم به بررسی ویزگی های این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید.

طراحی و جنس :

یکی از مهمترین ویژگی های تخت خواب های بادی مخصوص کودک داشتن طراحی مناسب است که در نگاه اول به چشم خریداران بیاید.مانند انواع دیگر تولیدات اینتکس تخت خواب بادی کودک از زیبایی و طراحی خاصی برخوردار است و یکی از ساده ترین تخت خواب های بادی را تولید کرده است تا  سلیقه های متفاوت را  هم راضی نگه دارد. غیر از سادگی ظاهری در طراحی این محصول دقت شده تا رویه تخت بادی به صورت مواج باشد  که  این ویژگی  کاربرد زیادی دارد ، بخصوص برای کودکان تا استراحتی لذت بخش داشته باشند.این محصول به صورت گود طراحی شده تا از غلت خوردن کودکان هنگام خواب جلوگیری کنند.  این تخت بادی به دلیل ویژگی هایی که دارد از جنس بسیار مقاومی نیز برخوردار است ، جنس رویه این تخت بادی PVC مخملی ، جنس بخش کناری از PVC طرح چرم و جنس کف از PVC دولایه می باشد.استفاده از این جنس در طراحی تخت خواب های بادی علاوه بر اینکه باعث میشوند تا تخت خواب سبک شده ،کیفیت بالای تخت نیز از همین جنس سبب میشود.این تخت خواب نیز به دلیل استفاده از جنس PVC در ساختار خود مقاومت زیادی در مقابل ضربه و فشار داشته و کودکان میتوانند بدون نگرانی از آسیب دیدن تخت از آن استفاده کنند.

ابعاد و وزن

بزرگ ترین مشخصه یک تخت خواب بادی کودک که مورد توجه قرار میگیرد، وزن ایده آل آن و ابعاد بسته بندی آن است که کاملا برای کودکان ساخته و طراحی شده و میتوان بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرد.این  تخت بادی کودک  نیز  دارای ابعاد مناسبی برای استفاده کودکان است و این ابعاد به صورت طول آن 168 ساتی متر و عرض 107 سانتی متر می باشد. وزن کلی این محصول نیز 4 کیلو گرم بوده و با ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد، می توان به سادگی ان را حمل کرد و اب همراه داشتن ساک مخصوص حمل میتوان آن را به سادگی با خود جابجا کرد. لازم به ذکر است که ارتفاع کلی تخت برابر با 25 سانتی متر است همچنین این تشک بادی دارای نشان استاندارد میباشد و این ابعاد برای استفاده دو نفر به صورت همزمان بسیار مناسب است و هنگام استفاده هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد و استراحتی لذت بخش را تجربه خواهید کرد.

جمع بندی

این تخت بادی همان گونه که از نامش پیداست برای استفاده کودکان طراحی و تولید شده است و خاصیت ها بسیاری بخصوص برای کودکان دادر  تخت بسیار راحتی است. علاوه بر این این تخت بادی در نوع خانگی طراحی و تولید شده و با توجه به شکل ظاهری که دارد می توان در هر جایی از خانه استفاده نمود.در این تخت خواب بادی از جنس PVC استفاده شده تا کودکان هنگام استفاده از آن راحتی زیادی داشته باشند. این تخت دارای یک پمپ باد برقی سرخود می باشد که در قسمت کناری محصول تعبیه شده و کمک بسیاری به استفاده آسان تر از محصول می کند.

نوع
خانگی
طول
168 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
116 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
مخمل
جنس کف
مخمل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
سایر ویژگی ها
دارای تشک بادی مجزا
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...