تخت بادی کودک با پتو

کد intex 66802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و مسافرتی
  • طول: 152 سانتی متر
  • عرض: 64 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی کودک با پتو از محصولات با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، نمایندگی مرکزی فروش تخت بادی کودک و تخت خواب بادی با قیمت ارزان

تخت خواب بادی به همراه پتو مخصوص کودکان تختی با طرح های کارتنی شاد و جذاب مورد پسند کودکان شاد، مناسب برای کودکان سن 1 تا 7 سال،تخت خوابی بسیار نرم و راحت با پتوی مخصوص قابل استفاده در منزل و اتاق کودک ،در ویلا و قابل حمل و مناسب برای مسافرت و گردش می باشد. محصول شرکت INTEX با ضمانت و مهلت تست 48 ساعته. در نگهداری تخت بادی باید برخی از موارد را رعایت نمود این موارد عبارتند از :  از شستن و خیس شدن تخت بادی خودداری نمایید زیرا نفوذ آب به داخل تخت بادی باعث سستی لایه ها و از دست دادن فرم اولیه می شود.در صورت خرید تخت خواب مراقب باشید تا کودکان روی تخت پرش و جامپ انجام ندهند زیرا ممکن است به تخت خواب آسیب وارد شده و لایه های داخلی آن از یکدیگر باز شود در این صورت تخت خواب فرم خود را از دست داده و قابل استفاده نمیباشد. از برخورد اشیا نوک تیز با تخت بادی جلوگیری کنید تا مبادا سوراخ نشود.

تخت بادی کودک با پتو

تخت بادی کودک با پتو جزو محصولات فانتزی و اسپرت کودکان است که علاوه بر کارایی بالا دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی است که برای محل هایی مانند مسافرت و یا داخل منزل و داخل ویلا می توان از آن بهره مند شد. این سری محصولات بیش تر برای کودکان دختر به کار می رود و مورد رضایت و محبوبیت آن ها می باشد و می توانند در اتاق خواب خود از آن استفاده کنند همچنین در زمانی که می خواهید در مسافرت به محل های مختلف این راحتی را برای استراحت فرزندتان فراهم کنید می توانید از تخت بادی کودک استفاده نموده و با خود به آن محل ها حمل نمایید. این محصول دارای مزیت های فراوانی می باشد که در صورت خریداری می توانید از آن بهره ببرید. این خصوصیات و مزیت ها به صورت زیر دسته بندی شده است که به آن ها توجه فرمایید.


طراحی فانتزی و راحت

این تخت بادی در سایزی می باشد که مناسب استفاده یک کودک است همچنین ضخامت آن نیز مناسب ستون فقرات کودکان و راحتی آن ها است. این محصول دارای یک پتو مسافرتی زیبا با اشکال انیمیشن می باشد که رنگ های فانتزی و جذابی دارد که در نظر تمامی کودکان خاص و خلاقانه به شمار می آید. این محصول که محصولی طبی برای کودکان است دارای بخشی برآمده در بالا می باشد که به عنوان بالش می توان از آن استفاده نمود. به همین دلیل دیگر در زمان استراحت نیازی به داشتن بالش و پتو نیست و این امکان را فراهم کرده است تا در هر محلی حتی در زمان اقامت در چادر های مسافرتی نیز بتوان از تخت بادی استفاده کرد. علاوه بر این موارد محصول مورد نظر به رنگ آبی روشن و تیره قرار دارد که با چنین ترکیب رنگی برای اتاق هایی که ترکیبی با این تن دارند مناسب است و می توان در دکور این اتاق خواب ها استفاده شود. در زمان خریداری سیسمونی کودکان نیز وسیله ای ضروری به حساب می آید که برای به همراه داشتن در محل های مختلف خریداری می شود.


نحوه استفاده از محصول

در زمان خرید این تخت بادی بسته بندی حاوی این موارد به شما تعلق می گیرد که با باز کردن آن می توانید یک پوسته خالی از باد را مشاهده کنید. محصول مورد نظر با پمپ دستی همراه خور شروع به راه اندازی و نصب می کند و زمانی که میزان باد مورد نیاز استفاده محصول رسید دیگر کار راه اندازی تمام شده است. در این زمان شما خواهید دید که بالش سرخود محصول نیز به میزانی که راحتی و نرمی را به همراه داشته باشد باد شده است. بخشی از این محصول که بر روی آن استراحت می توان کرد دارای ساختار مواج می باشد و به همین دلیل می توان راحتی بالایی را برای افراد فراهم کرد و در زمان استراحت مشکلی را برای یتون فقرات آن ها ایجاد نکند. در داخل محصول نیز با باد نمودن فضایی ایجاد می شود که خالی از بخش خاصی می باشد بنابراین می تواند ضد تعریق به حساب بیاید و بتوان باد از آن قسمت به راحتی عبور کند. در این زمان می توان گفت که محصول مورد نظر ضد حساسیت نیز می باشد.


بهداشت محصول

برای تمیز کردن و بهداشت تخت بادی نباید به طور مستقیم آب و مواد شویینده را بر روی آن ریخت چرا که با ورود آب به داخل تخت بادی آسیب هایی آن را تهدید می کند و موجب خسارت فراوان می شود. به همین دلیل می توان با کشیدن دستمال نمدار بر روی بدنه محصول آن را از هر گونه آلودگی و کثیفی تمیز کرد و این موارد را به راحتی برطرف نمود.


خریداری تخت بادی کودک

به منظور خرید تخت بادی کودک با پتو و موارد گفته شده و همچنین با کسب ضمانت نامه عورت کالا می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس تهران در سراسر کشور مراجع کرد.

نوع
خانگی و مسافرتی
طول
152 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
65 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای کودک و نوزاد زیر 6 سال
دارای سطح مواج
دارای پتو و بالش سرخود
طرح روی بدنه: موج دار
ضد تعریق
ساختار داخلی: ساده
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...