تخت بادی کودک بست وی مدل ماشین

کد کد bestway 67714

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,615,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی کودک با طرح ماشین از سری محصولاتی که کارخانه بست وی به تازگی با ساختاری طبی و راحت طراحی و تولید کرده است. این تخت بادی زیبا از دو بخش بدنه تخت خواب و تشک بادی مجزای آن تشکیل می شود. تشک این محصول ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته که بر روی آن خطوط موازی نقش بسته است. این خطوط موازی ساختاری مواج داشته و از تعریق بدن کودک در زمان خواب جلوگیری خواهد کرد. در بخش ابتدایی این تشک بادی یک بالش بادی سرخود نیز برای اسایش کودک در زمان خواب تعبیه شده است. این تشک بادی مجزا بوده و امکان استفاده در زمان سفر را نیز دارد. بدنه اصلی تخت خواب طراحی بدنه زیبا بر گرفته از یک ماشین بادی بزرگ و زرد رنگ داشته که از دیواره های استاندارد با ارتفاعی مناسب برخوردار می باشد.

این نوع طراحی بدنه از خارج شدن و یا غلت زدن کودک در زمان خواب اجتناب خواهد کرد. کودک برای استفاده از تخت بادی خود می تواند از بخش درب های ماشین استفاده کند. جنس بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طراحی و تولید شده است. بخش کف از نوع پی وی سی دولایه بوده و بدنه تشک بادی با رویه مخمل می باشد. وزن بدنه محصول بسیار کم بوده اما بدنه آن تا 90 کیلوگرم وزن را می تواند بر روی خود تحمل کند. با توجه به ابعاد بزرگ تخت بادی فرزند شما تا سنین نوجوانی نیز می تواند از اهمیت محصول استفاده کرده و لذت ببرد. برای خرید تخت بادی کودک می توانید به فروشگاه رسمی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی
تحمل وزن90 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 58 سانتی متر
 جنس رویه  pvcبا رویه مخملی
 جنس بخش کناریpvc 
 جنس کفpvc دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای تشک بادی مجزا
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تخت بادی کودک بست وی مدل ماشین

تخت بادی کودک بست وی مدل ماشین یک نمونه از محصولاتی استاندارد و طبی بوده که برای زمان استراحت فرزند شما طراحی شده و ظاهری شاد و فانتزی دارد. این تخت بادی در زمانی کوتاه راه اندازی و یا حتی جمع اوری شده و وزن کمی داشته از سوی دیگر در زمان جمع اوری شدن می تواند فضای کمی را اشغال کند. به همین دلیل و با در نظر گرفتن کیفیت بالای جنس بدنه شما می توانید از این محصول در زمان سفر نیز به راحتی استفاده کرده تا کودک شما در محیطی نرم و راحت به استراحت بپردازد. در بخش نقد و بررسی شما می توانید به طور کامل ساختار این محصول بادی آشنا شده و یک خرید اینترنتی و یا حضوری متفاوت را تجربه کنید. پس با ما همراه شوید.


طراحی شاد و کودکانه تخت بادی کودک

تخت بادی کودک بست وی مدل ماشین یک نمونه از محصولات فانتزی برای رده سنی کودک بوده که بدنه ای مستطیل شکل دارد. ساختار اصلی این محصول از دو بخش بدنه تخت بادی و تشک بادی تشکیل شده که یک محیط نرم و طبی را برای استفاده کودک شما مهیا می کند. رویه اصلی تشک بادی این محصول از خطوط موازی برخوردار بوده که موجب می شود ساختار این محصول مواج شده تا علاوه بر نرم شدن بستر خواب به دلیل ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق مصرف کننده در زمان خواب جلوگیری می کند. در بخش بالایی محصول نیز یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که این بالش بادی طبی می تواند تمامی حد فاصل پشت گردن کودک را پوشش داده تا بدن فرد در حالت طبیعی باقی بماند. بدنه اصلی این تخت بادی از مدل ماشین تولید شده که دیواره هایی بلند داشته و در قسمت میانه آن دو بخش برای رفت و آمد ساده کودک تعبیه شده است. این دیواره موجب شده تا در صورت حرکت و غلت زدن کودک در زمان خواب ، فرزند شما از محیط خواب خود خارج نشود. رنگ اصلی بدنه این محصول ترکیبی از زرد و مشکی بوده که یک تضاد زیبا را به نمایش می گذارد. این محصول دارای دریچه های باد اختصاصی و استاندارد برای راه اندازی بوده که موجب می شود این محصول در کمتر از چهار دقیقه برای استفاده شما مهیا شود.


موارد استفاده از تخت بادی کودک

تخت بادی کودک بست وی مدل ماشین یک محصول کاربردی با موراد استفاده گوناگون بوده که می توانید نیاز های فرزند شما را به طور کامل برطرف سازد. همانطور که بیان شده بدنه اصلی این محصول از یک محوطه به عنوان تخت بادی و یک تشک بادی مجزا تشکیل شده است. اولین کاربرد این محصول استفاده از آن به عنوان تخت بادی بوده که ساختاری استاندارد و ایمن را در اختیار کودک قرار می دهد. به دلیل داشتن تشک بادی مجزا شما می توانید این بخش از محصول را در زمان رفتن به سفر برای راحتی فرزند خود به همراه ببرید. بخش بدنه اصلی تخت بادی نیز که از دیواره هایی بلند برخوردار بوده امکان استفاده به عنوان استخر توپ بادی را در داخل منزل دارا می باشد.


سایز و تحمل وزن تخت بادی کودک

تخت بادی کودک بست وی مدل ماشین یک نمونه محصول مستطیل شکل بوده که طول آن برابر با 160 سانتی متر و عرض آن معادل با 84 سانتی متر است. ارتفاع بدنه این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح دیواره هیا آن بالغ بر 58 سانتی متر بوده که تنها 35 سانتی متر آن مربوط به قسمت کف آن می باشد. وزن بدنه این تخت بادی تنها 6 کیلوگرم بوده که موجب می شود شما بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. البته این وزن کم تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نداشته و بدنه این تخت بادی می تواند تا وزن 90 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کرده و یک مقدار استاندارد به شمار می رود.


اقلام همراه تخت بادی کودک

بدون شک یکی از مهم ترین پارامتر هایی که شما را برای خرید محصولی نظیر تخت بادی ترغیب کرده مربوط به تجهیزات جانبی و اقلام همراه آن می باشد. تخت بادی کودک بست وی مدل ماشین در داخل بسته بندی خود یک دفترچه راهنما داشته تا شما بتوانید به صورت تصویری با مراحل راه اندازی ، جمع اوری و روش های صحیح استفاده از آن آشنا شده تا کمترین آسیب به بدنه این محصول وارد نشود. از سوی دیگر همانطور که می تواند لوازم بادی برای راه اندازی نیاز به پمپ باد مخصوص داشته به همین دلیل بوده که به همراه این تخت بادی یک عدد پمپ باد دستی مجزا نیز وجود داشته تا با استفاده از آن بتوانید این محصول را باد کنید. در نهایت لازم به یاداوری بوده که طول عمر بدنه این محصول بسیار بالا بوده اما در صورت بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست می توانید با کمک برچسب تعمیرات همراه محصول بدنه آن را ترمیم کرده تا مجدد مورد استفاده قرار گیرد.


خرید تخت بادی کودک

برای خرید تخت بادی کودک بست وی مدل ماشین می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از منزل و محل کار خود به صورت اینترنتی به وب سایت فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا این تخت بادی اورجینال را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...