تخت بادی کودک طرح سیندرلا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • طول: 155 سانتی متر
  • عرض: 64 سانتی متر
  • ارتفاع: 20 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی کودک طرح سیندرلا در مرکز فروش تخت بادی و سایت آنلاین intex تهران ، نمایندگی اصلی فروش تخت خواب بادی کودک با قیمت ارزان

تخت بادی کودک طرح سیندرلا در رنگ بندی های شاد و زیبای بنفش و صورتی و طرح بسیار زیبا و کودک پسندانه طراحی شده است . این تخت بادی در اصل یک مجموعه ی کامل خواب برای کودکان می باشد زیرا علاوه بر تشک دارای بالش سرخود نرم و لطیف و پتو سرخود می باشد . این تخت بادی دارای ارتفاع کوتاه 20 سانتی متری می باشد بنابراین به عنوان تشک بر روی تخت های چوبی و فلزی نیز می توان از آن استفاده بهره برد . جنس محصول (تخت بادی کودک طرح سیندرلا) از پی وی سی ضد آب و قابل شستشو، مقاوم، ضد حساسیت و ایمن می باشد . جهت استفاده از تخت بادی کودک طرح سیندرلا می توانید به سرعت با پمپ پدالی که بر روی تخت تعبیه شده است، نصب و راه اندازی محصول را انجام دهید . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایند .

امروزه خرید یک وسیله تفریحی و راحتی به امری مهم و دقدقه اصلی خاننواده ها تبدیل شده است ، مخصوصا زمانی که این انتخاب به کودکان خانواده مربوط باشد ، چراکه هر خانواده ای می خواهد بهترین امکانات را برای رفاه حال فرزندان خود برگزیند. در انتخاب یک محصول برای کودکان باید به نکات فراوانی توجه کرد مانند: کیفیت ساخت محصول ، ضد حساسیت بودن محصول ، ابعاد مناسب ، طراحی مرتبط با سن سال کودکان ، زیبایی محصول و بسیار موارد دیگر. یکی دیگر از چیزهایی که هر خانواده در خرید محصول به آن دقت می کند برند آن محصول می باشد. بخصوص زمانی که محصول انتخابی شما یک تخت خواب بادی باشد چراکه برای انتخاب یک تخت بادی کودک به دلایل بسیار باید ویژگی های فراوانی را در نظر گرفت. در این نقد و بررسی می خواهیم به تخت بادی کودک طرح سیندرلا بپردازیم که ساخت شرکت بزرگ بست وی می باشد. نام این شرکت که به گوش می رسد هر خریداری نیمی از راه انتخاب را طی کرده ، چراکه این برند بزرگ از با تجربه ترین تولیدکنندگان محصولات تفریحی کودک بخصوص تخت بادی می باشد. شرکت اینتکس تهران نیز در ایران نمایندگی فروش محصولات این برند را برعهده دارد. هر خریدارای با مراجعه به سایت اصلی اینتکس تهران و وارد شدن به بخش تخت بادی از انواع تخت های بادی با طرح های مختلف دیدن کند و نسبت به سلیقه خود یکی را انتخاب کرده و به راحت ترین شکل آن را خریداری کند.

طراحی

به دلیل اینکه این محصول برای کودکان تولید شده است شرکت بست وی در طراحی آن به نکات بسیاری توجه نموده ، این تخت بادی به دلیل طراحی که دارد مخصوص دختر بچه ها می باشد ولی طراح های دیگری در فروشگاه اینتکس تهران وجود دارد که مخصوص دیگر کودکان می باشد. این تخت بادی از به دلیل طراحی کودک پسندانه ای که دارد مورد توجه کودکان بخصوص دختر بچه ها قرار گرفته است. رنگ بندی این تخت کودک بسیار شاد و زیبا می باشد و از رنگ های مختلفی در طراحی آن استفاده شده است. طراحی این تخت بادی بگونه ای است که مجموعه کاملی را در اختیار کودک قرار می دهد. چراکه دارای بالش سرخود و حتی پتوی سرخود می باشد.

مشخصات فیزیکی 

یکی از مهم ترین بخش های تولید هر محصولی توجه کردن به ابعاد ساخت و مشخصات فیزیکی آن نسبت به استفاده ای که قرار است از محصول شود می باشد. تخت بادی کودک طرح سیندرلا برای اینکه مخصوص کودکان ظراحی شده از ابعاد کوچک تری نسبت به دیگر تخت های بادی دارد ، طول این تخت بادی کودک 155 سانتی متر ، عرض آن 64 سانتی متر و ارتفاع آن 20 سانتی متر می باشد. این ابعاد برای استفاده کودکان بسیار مناسب استو جنس بش های مختلف این تخت بادی نیز بسیار مناسب و مقاوم می باشد ، جنس رویه و جنس بخش کناری تخت از پی وی سی مخملی و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد که از مقاومت ویژه ای برخوردار است. 

سایر ویژگی ها

این تخت خواب بادی کودک از ویژگی های دیگری نیز بهره می برد که آن را متمایز کرده و توجهات را به خود جلب می کند. از ویژگی های مهمی که این تخت بادی کودک دارد می توان به دارا بود پمپ باد از نوع پدالی مجزا اشاره نمود که راحتی استفاده از محصول را افزایش می دهد. این تخت بادی دارای یک ساک حمل نیز می باشد که می توان از آن برای جابجایی آسان تر استفاده نمود و حتی می توان به دلیل همین دارا بودن ساک حمل از این تخت حتی در مسافرت های مختلف استفاده کرد. وزن بسیار مناسب 5 کیلوگرمی ، دارا بودن پتو با قابلیت متصل شدن به تخت ، دارا بودن بالش بادی سرخود و قابلیت تا شدن و استفاده به عنوان پشتی از سایر ویژگی های تخت بادی کودک طرح سیندرلا می باشد.

نوع
خانگی، سفری
طول
155 سانتی متر
عرض
64 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پدالی مجزا
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
دارای پتو با قابلیت متصل شدن به تخت
دارای بالش بادی سرخود
قابلیت تا شدن و استفاده به عنوان پشتی
دارای پتو زیپ دار
جنس بدنه از PVC و پلی استر
رویه نرم و راحت
دارای پمپ باد پدالی مجزا
مناسب سنین کودکان
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...