تخت بادی یکنفره کامفورت

کد 67720 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 102 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره کامفورت مدل 2014 اینتکس در نمایندگی فروش تخت خواب بادی با قیمت ارزان در نمایندگی فروش محصولات بادی intex و bestway

تخت بادی یک نفره کامفورت مدل 2014 اینتکس با روکش مخملی ضد آب و ضد تعریق، در رنگهای آبی و کرم موجود است. به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب پیشنهاد ما به تمامی مشتریان خوب اینتکس است. دارای برآمدگی روی تخت جهت استفاده به عنوان بالش بادی استفاده می شود. مقاومت تا فشار 136 کیلوگرم ، سطح تخت موجدار جهت راحت تر بودن در هنگام استفاده از تخت و طرح خوشخواب می باشد. مورد استفاده در منزل و یا در ویلا و حتی در هنگام سفر و گردش زیرا هم سبک و کمجاست و به سرعت پر و خالی می شود. وزن آن را می توان فوق العاده نامید زیرا تنها 5.5 کیلو گرم است. این وزن معادل دو لپ تاپ 15 اینچی است. یعنی این تخت را می توانید به سادگی به هر جایی که می خواهید ببرید. بر روی بدنه اصلی تخت طرح های بسیار زیبایی وجود دارد که هم به خود آن جلوه ای خاص داده و هم به راحتی و نرمی آن افزوده است. در کنار همه این ویژگی ها قیمت تخت خواب بادی را هم اگر در نظر بگیرید می بینید که با تختی کاملا ارزان و با کیفیت طرف هستید که آن را از سایر محصولات متمایز می کند .

تخت بادی یکنفره کامفورت

تخت بادی یکنفره کامفورت دارای جنس بدنه ای مرغوب و باکیفیت می باشد که در رنگبندی شاد و روشن می تواند برای اتاق خواب شما مناسب باشد. این تخت خواب بادی دارای ظرفیت یک فرد می باشد و می توان برای استراحت آن ها مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در سطح خود طراحی خاص را دارد که در زیبایی آن نقش داشته و علاوه بر زیبایی سطح کارایی آن را نیز بالا می برد. با افزایش میزان کارایی و قابلیت های لازم برای این تخت خواب بازی افراد بیش تری علاقه به خرید این محصول پیدا می کنند و می توانند این تخت خواب بادی را برای استفاده بیش تر تهیه نمایند. علاوه بر منزل در ویلا ها و مناطقی که برای اقامت های عمومی می باشد می توان این تخت خواب بادی را خریداری نمود و این محل ها را مجهز به وسایل استراحت و خواب کرد. در ادامه مزیت های این تخت خواب بادی دسته بندی شده است که به آن ها توجه کنید.


پیشنهادی ویژه و خاص برای تمامی افراد

این تخت خواب بادی از جمله محصولات طبی و خاص و منحصر به فردی می باشد که در فروشگاه اینتکس موجود است و با خرید آن می توان از قابلیت های آن بهره گرفت. سطح این محصول دارای قابلیت ضد تعریق است و در رنگی آبی و کرم مورد پسند افراد قرار می گیرد. رنگبندی شاد بدنه برای جذب مشتری فواید زیادی داشته و نیز زیبایی طاهری آن را نیز افزایش می دهد. علاوه بر این مطالب و جذابیت ظاهری سطح آن نیز کارایی بالایی را ایفا می کند و به صورت خاصی طراحی شده است. رویه این تخت خواب بادی آبی می باشد و طراحی های برآمده دارد و به صورت خاص به دلیل ایجاد نرمی و راحتی به این شکل قرار گرفته است و گویی از بخش های دیگر جدا می باشد. اما لبه های محصول در رنگی دیگری می باشد و به رنگ روشن و کرم رنگ است و باعث جذابیت بیش تر بدنه می شود و می توان آن را در اتاق خواب هایی که ترکیب رنگ این چنینی دارد استفاده شود.


بخشی برای راه اندازی محصول

تخت خواب بادی مورد نظر دارای بخشی برای باد کردن و راه اندازی می باشد و می توان از این طریق محصول را به سرعت قابل استفاده نمود. روش کار کرد این بخش به این گونه است که پمپ باد در این محفظه قرار گرفته و باعث ورود باد به درون بدنه می شود و بدنه بزرگ تخت خواب بادی را به سرعت باد می نماید و شکل اصلی محصول را ایجاد می نماید. این بخش دارای درپوش نیز می باشد که باد درون بدنه خارج نشود و به طور مداوم درون آن باقی بماند. محل قرار گیری این محفظه بر روی دیواره و ارتفاع کناره محصول می باشد و به رنگ مشکی و مخالف رنگ بدنه است و به وضوح نمایان می باشد و می توان به راحتی آن را مشاهده نمود. 


ابعاد و اندازه تخت خواب بادی

این محصول زیبا دارای فضایی برای استفاده یک فرد می باشد و بدنه ای فابریک و اصل داشته و کیفیت بالایی را برای افراد رقم می زند. ابعاد آن نیز مناسب این نوع استفاده می باشد و به صورت 203 سانتی متر در طول و 102 سانتی متر در عرض می باشد و ارتفاع 48 سانتی متری دارد. به همین دلیل با این ابعاد مناسب می توان آن را جزو محصولات جادار دانست و برای افراد سنگین وزن نیز مورد استفاده قرار داد. این محصول قادر به تحمل وزن افراد تا 136 کیلوگرم است و بنابراین تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. 


نحوه خریداری محصول

این تخت بادی یکنفره کامفورت را می توان به صورت غیر حضوری و تنها با مراجعه به سایت نمایندگی رسمی اینتکس تهران خریداری کرد و از مزیت های آن بهره مند شد. شما می تواند با خرید از این سایت از ضمانت نامه رسمی نیز برخوردار شوید.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
طبی
دارای ساک دستی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...