تخت بادی یک نفره

Bestway 67401

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
8%
4,500,000
4,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره بست وی در فروشگاه اینتکس تهران ، سایت فروش آنلاین تخت خواب بادی یک نفره بست وی و تخت خواب بادی دو نفره

تخت بادی یک نفره، قابل حمل و سبک، دارای ساک مخصوص می باشد، برای مسافرت هم میتوان استفاده کرد و از خوابی لذت بخش برخوردار شد، این تخت خواب بادی دارای روکش  لطيف مخملی سه لايه (فوتر) ، که ضد تعریق می باشد، نرمی و لطافت مخملی این تخت بادی بسیار لذت بخش است. تخت خواب بادی دارای پمپ برقی پرتوان متصل به تخت (پر و خالی شدن در 4 دقيقه) می باشد که در کمترین زمان باد می شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی یک نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

این نوع از تخت خواب های بادی که توسط شرکت های معروفی مانند بست وی ساخته شده اند ، به دلیل اینکه جنس بدنه آن ها فوق العاده است ، حتی در صورت آسیب دیدن نیز ارزش آن ها را دارد که تعمیر کنید . به همین منظور برچسب تعمیرات برای این تخت ها در نظر گرفته می شود و حتی اگر برچسب تعمیراتی نداشته باشید می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و البته در غیر این صورت شما می توانید تخت بادی آسیب دیده را به فروشگاه اینتکس تحویل بدهید تا تعمیرات تخصصی تری روی آن انجام شود . تخت خواب های بادی نسبت به تشک های بادی چندین مزیت دارند که شاید برای شما سوال باشد که کدام یکی از این دو مورد بهتر است . 

باید بگوییم که تخت خواب بادی دارای پمپ باد برقی سرخود است که راه اندازی تخت را بسیار آسان تر می کند ، ولی تشک های بادی نیازمند تهیه پمپ باد مجزا می باشند . برای همین شما می توانید به تعداد زیادی از آن تخت خواب ها استفاده کنید . اگر به تصاویر این تخت بادی نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که بدنه کناری تخت بادی براق و بسیار زیباست ، چرا که شرکت بست وی برای این بخش از طراحی چرمی استفاده کرده است تا تخت بادی بسیار زیبا تر از همیشه شود . برای اینکه بیشتر و کامل تر با ویژگی های تخت بادی یک نفره بست وی آشنا شوید ، می توانید به بخش نقد و بررسی بروید تا اطلاعات کامل تری را دریافت کنید .

تخت بادی یک نفره یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای کیفیت و زیبایی بسیار منحصر به فردی میباشد که تانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود. شکل کلی که این تخت بادی دارد مستطیل بوده و رنگ آن نیز مشکی میباشد که به آسانی با هر نوع دکوراسیون منزلی ست می شود. در قسمت بالایی ایت تخت بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با باد زدن تخت، این بالش بادی به صورت خودکار شکل می گیرد و دیگر نیازی به استفاده از بالش های مجزا ندارید. سطح این تخت بادی نیز به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این تخت بادی بپردازیم.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

این تخت بادی همانند سایر محصولات بادی اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که نسبت به تخت خواب های ثابت، فضای کمتری را درون منزل اشغال می کند. از این تخت بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. این محصول در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 46 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. ارتفاع آن نیز همانند سایر قسمت هایش استاندارد بوده و بیماران می توانند به راحتی بر روی تخت رافته و یا از آن پایین بیایند. تحمل وزن این محصول 136 کیلو گرم بوده و داری وزن 6 کیلو گرم می باشد که نسبت به تخت خواب های ثابت، سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است.

جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

این تخت بادی دارای یدنه ای از جنس وینیل بوده که با روکشی از مخمل پوشانده شده است. این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تخت بادی از وینیل طرح چرم می باشد و به خوبی می تواند فشار وارد شده بر بدنه تخ را تحمل کرده و دچار پارگی نشود. قسمت کف این تخت نیز از وینیل دو لایه می باشد که سبب ضد آب شدن آن شده و مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندزای این محصول به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تخت بادی قرار داده شده است. ابتدا تخت بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. پمپ را به برق متصل نموده و ان را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تخت توسط پمپ باد شود. پس از این که تخت به اندازه کافی باد شد، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. می توانید برای راهنمایی بیشتر نیز با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت خودداری کنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت جلو گیری کنید.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به تخت باد نزنید
نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
دارای بالش بادی
دارای سطح موج دار
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...