تخت بادی یک نفره الیاف دار بست وی جدید

bestway 67489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
3,325,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره الیاف دار بست وی جدید از محصولات با کیفیتی است که ساختار سه لایه داشته و از مقاومت و استحکام فوق العاده ای برخوردار است. رویه این محصول ساخته شده از رنگ یکدست سفید می باشد و بخش های کناری این کالا هم خاکستری رنگ هستند. لایه بالایی و زیرین این محصول دقیقا با یک اندازه تولید شده اند و لایه مرکزی این کالاست که تنها از دو بخش دیگر بزرگ تر است. بر روی بدنه این محصول هم نام شرکت بست وی با رنگ مشکی نمایان است که با خیال راحت می توانید این تخت خواب بادی را از کالاهای تقلبی تشخیص دهید. علاوه بر این ها رویه مواج این محصول هم به شکل خطوط موازی و هم اندازه هم طراحی شده اند که فوق العاده با کیفیت است. از این محصول افراد سنگین وزن تا 140 کیلو گرم هم می توانند به سادگی استفاده کنند که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به سادگی می توانید این محصول را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تخت بادی یک نفره الیاف دار بست وی جدید

تخت بادی یک نفره الیاف دار بست وی جدید یک نمونه از تخت خواب بادی پرتابل و طبی بوده که با طراحی جدید و ظاهری ساده و زیبا به فروش می رسد. این تخت خواب بادی سبک بوده که در کمترین زمان ممکن راه اندازی و جمع اوری می شود. از سوی دیگر به راحتی جا به جا شده و می تواند به جایگزین مطمئن برای استفاده مدوام برای تخت های پوبی و فلزی تبدیل گردد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این تخت بادی به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای خرید تخت خواب بادی طبی توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی کنید.

تخت بادی یک نفره الیاف دار بست وی جدید | نمایندگی اینتکس


بدنه طبی و راحت تخت خواب بادی

تخت بادی یک نفره الیاف دار بست وی جدیدیک محصول مستطیل شکل بوده که طراحی ساده و در عین حال طبی داشته و می توانید یک محیط نرم و راحت برای شما فراهم کند. این تخت خواب بادی در بخش بالایی خود مجهز به یک پمپ باد برقی سرخود بوده که در زمان کوتاهی موجب راه اندازی محصول شده و همچنین در زمان جمع اوری محصول نیز نقش شایانی دارد. این پمپ باد برقی را به برق شهر متصل کرده و با کلید تعبیه شده بر روی آن را بفشارید. خواهید دید که این محصول در زمانی کمتر از 3 دقیقه برای استفاده شما اماده می شود. برای جمع اوری محصول نیز مجدد بعد از وصل کردن این پمپ باد برقی به برق شهر کلید برگشت آن را فشرده را باد داخل این تخت خواب بادی به سادگی تخلیه شود. رویه اصلی این تخت بادی از خطوط موازی برخوردار بوده و ساختاری مواج دارد. این ساختار مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب جلوگیری خواهد کرد. لبه های این محصول بادی و برجسته بوده و شما می توانید به عنوان بالش بادی سرخود از این بخش در مواقع مورد نیاز استفاده کنید.


کیفیت بالای تخت خواب بادی

تخت بادی یک نفره الیاف دار بست وی جدید یک محصول با طول عمر بالا بوده و شما می توانید در سال های طولانی بدون دغدغه خاطر از آن استفاده کنید. برای تولید بدنه اصلی این تخت بادی کارخانه بست وی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده وی پی سی استفاده کرده و در بخش داخلی الیاف شمعی داشته و می تواند راحتی شما را در زمان استفاده تامین نماید. رویه اصلی این تخت بادی نیز از یک روکش جیر تشکیل شده تا شما در زمان خواب دچار تعریق نشوید. بدنه اصلی محصول نیز رویه مخمل داشته تا در صورت بروز آلودگی بتوانید این بخش را به راحتی تمیز کنید. کف تخت بادی دولایه بوده زیرا این بخش وزن بالایی را تحمل کرده و با سطح زمین در تماس مستقیم می باشد. شما می توانید از این تخت بادی با این مشخصات به راحتی استفاده کرده و آن را جایگزین تخت های چوبی و کلاسیک کنید.


ابعاد و تحمل وزن تخت خواب بادی

تخت بادی یک نفره الیاف دار بست وی جدید یک نمونه تخت خواب بادی برای استفاده یک نفره بزرگسالان بوده که دارای طولی برابر با 191 سانتی متر و عرضی معادل 97 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول طبی بالغ بر 37 سانتی متر بوده تا در زمان برخاستن از روی تخت خواب بادی کمترین فشار به ستون فقرات شما وارد شود. این محصول تنها 4.5 کیلوگرم وزن داشته و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که شما می توانید علاوه بر مصارف خانگی این محصول را در زمان سفر نیز به همراه ببرید. البته بدنه این تخت بادی قادر به تحمل تا 140 کیلوگرم وزن بر روی خود بوده که شما دیگر دغدغه ای بابت فشار و وزن وارده به بدنه محصول را نخواهید داشت.


خرید تخت خواب بادی

شما می توانید برای خرید تخت بادی یک نفره الیاف دار بست وی جدید و یا سایز تخت بادی های دونفره و یک نفره اینتکس و بست وی به نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وبت سایت INTEX استفاده کرده تا در سراسر ایران این محصولات طبی و مقاوم را کاملا اورجینال و با قیمت مناسب دریافت نمایید.

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعرق
جنس بدنه از PVC تمام جیر
دارای لبه بادی
دارای پمپ باد برقی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...