تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت

کد Intex 64161EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
300,000
300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت یکی دیگر از جدیدترین محصولات این برند مشهور در سال 2020 بوده که با برخورداری از طراحی بدنه کاملا طبی و همچنین طول عمر بالای خود برای استفاده تمام سنین توصیه می شود. این تخت بادی ساختاری پرتابل داشته که به گونه ای که دارای امکان حمل و راه اندازی آسانی می باشد. زیرا در بخش بالایی محصول یک پمپ باد برقی تعبیه شده که با اتصال به برق شهر می تواند تخت بادی را در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی و یا مخزن باد آن را به طور کامل تخلیه کند. جنس بدنه این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی تولید شده که بدون افت کیفیت می تواند وزن و فشار بالای را تحمل کرده و دوام و استحکام زیادی دارد. بدنه بالایی محصول از روکش جیر نیز برخوردار بوده تا شما نرمی بالایی را تجربه کنید. این تخت بادی طراحی بدنه مستطیل شکل داشته که بدنه آن به دو بخش اصلی و تشک بادی سرخود تقسیم می شود. رویه  محصول دارای خطوط موازی و سطحی مواج بوده تا از تعریق بدن افراد در زمان استفاده جلوگیری شود. تخت بادی جدید اینتکس از یک ساک حمل نیز برخوردار بوده که جا به جایی را برای شما بسیار ساده خواهد کرد. این محصول شیک توان تحمل 136 کیلوگرم وزن را بر روی خود داشته به همین دلیل برای استفاده افراد با وزن بالا نیز ایده آل می باشد. برای خرید تخت بادی می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید. تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت جدیدترین تخت بادی از این برند مشهور کاملا طبی با امکان راه اندازی آسان و وزن کم برخورداری از جنس بدنه باکیفیت خریداری از فروشگاه مرکزی اینتکس با تخفیف عالی و اراسال سریع

نوعخانگی
تحمل وزن 136 کیلو گرم
طول 191 سانتی متر
عرض 99 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویهجیر ضد تعریق
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC
پمپدارد
نوع پمپ 110 ولت
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما،

 

تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت

برای تجربه یک خواب راحت و مناسب نیاز به یک محل خواب استاندارد و طبی بوده که تخت خواب های بادی اینتکس یک گزینه مناسب در این بین می باشد. این گروه از محصولات بادی بدنه طبی و باکیفیتی داشته و ساختار پرتابل آن امکانی ایجاد کرده تا بتوانید از محصول خود در هر فضایی به راحتی استفاده کرده و یا آن را حمل و جا به جا کنید. تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت در این بین یک نمونه موفق و پرفروش در زمینه تخت خواب بادی برای استفاده تمامی رده های سنی به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما قصد انتخاب و خرید تخت بادی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.

تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت | فروشگاه اینتکس


بدنه طبی و باکیفیت تخت خواب بادی

یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب و خرید تخت خواب بادی مربوط به بخش بدنه و طراحی ظاهری آن بوده که میزان راحتی و کیفیت خواب شما را معین خواهد کرد. زیرا در صورت کیفیت بدنه و طبی بودن این بخش بوده که شما می توانید خوابی راحت و استراحتی مناسب را تجربه کنید. در همین راستا بیان می کنیم که تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت یک تخت خواب بادی طبی با رویه نرم و راحت به شمار می رود. این تخت خواب بادی سایز کوچک بدنه ای مستطیل شکل داشته و ارتفاع آن از دو بخش تشکیل می شود. این نوع طراحی ارتفاع موجب شده تا بستر شما به یک محیط با دمای مطبوع شده ، زیرا هوا در بین دولایه در گردش خواهد بود. از سوی دیگر موجب می شود قابلیت ارتجاعی و فنری به تخت بادی بخشیده شده تا ستون فقرات در حالت استاندارد و مناسب در طول خواب حفظ گردد. یکی دیگر از مزیت های این ارتفاع نیز این بوده که شما می توانید در زمان استفاده از ملحفه و روتختی به راحتی از فاصله این دولایه استفاده کنید.

تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت | نمایندگی اینتکس

رویه اصلی این تخت خواب بادی از ساختار مواجی و طبی برخوردار می شود. شما می توانید خطوط موازی تعبیه شده بر روی بدنه را در تصاویر محصول مشاهده کنید. این خطوط موازی به این تخت بادی قابلیت ضدتعریق بودن می بخشد. زیرا بدن شما در زمان خواب بر روی یک لایه مواج قرار داده شده و در این بین امکان گردش آزادانه هوا نیز وجود دارد. پس شما حتی در صورت استفاده طولانی مدت و مدوام علاوه بر احساس راحتی هرگز دچار تعریق بدن نخواهید شد. رنگ بدنه اصلی این تخت بادی در بخش رویه استخوانی بوده و بدنه آن کرم رنگ می باشد. این ترکیب رنگ علاوه بر این که کاملا نسبت به یکدیگر هماهنگ بوده یک زیبایی زیاد را در اختیار شما قرار می دهد.


لوازم جانبی تخت خواب بادی

بی تردید تخت خواب بادی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته که علاوه بر بدنه طبی و راحت دارای تجهیزات جانبی کاملی بوده تا شما دیگر نیاز به خرید مجدد نداشته باشید. یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات برای استفاده از محصولات بادی از جمله تخت خواب بادی مربوط به پمپ باد است. تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت یک عدد پمپ باد برقی 100 ولت سرخود داشته تا با استفاده از آن به راحتی بتوانید محصول را راه اندازی و یا حتی جمع آوری کنید. این پمپ باد برقی در لبه بالایی تخت بادی تعبیه شده و برای استفاده از آن تنها کافی بوده پمپ باد را به برق شهر متصل کنید. سپس با فشردن کلید دو طرفه تخت بادی شما در کمتر از 3 دقیقه کاملا باد خواهد شد. کلید این پمپ باد برقی دو طرفه می باشد. یعنی شما در زمان جمع آوری کردن محصول و برای تخلیه باد تخت خواب بادی این کلید را مجدد فشار بدهید. در داخل بسته بندی این تخت بادی نیز یک عدد برچسب تعمیرات قرار داده شده است. شما می توانید با استفاده از این برچسب در زمان بروز هرگونه اسیب ناشی از استفاده نادرست بدنه تخت بادی خود را رفوه کنید. همچنین برای جا به جایی سریع تخت بادی شما در داخل بسته بندی محصول یک ساک حمل پارچه ای دریافت خواهید نمود.

تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت | نمایندگی مرکزی اینتکس


طول عمر تخت خواب بادی

یکی دیگر از پارامتر های مهم در زمان انتخاب و خرید تخت خواب بادی مربوط به بخش طول عمر آن می باشد. برای طراحی و تولید تخت خواب بادی با طول عمر بالا نیاز به توجه در زمینه انتخاب جنس بدنه بوده تا یک کالای مرغوب به دست مصرف کنندگان برسد. تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت یک محصول استاندارد و با طول عمر بالا به شمار می رود. بدنه اصلی این تخت بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید شده است. این جنس بدنه باکیفیت و مقاوم بوده و قادر است وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کند. رویه اصلی تخت بادی ضد تعریق و طبی بوده زیرا علاوه بر بدنه مواج دارای یک روکش از نوع جیر نیز می باشد. این روکش علاوه بر جلوگیری از تعریق شما در زمان خواب ، موجب نرمی و راحتی بدنه نیز می شود. کف تخت بادی با سطح زمین در تماس مستمر بوده و وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل خواهد کرد. به همین دلیل این بخش از نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید شده است. با توجه به انتخاب این جنس بدنه برای تخت خواب بادی شما می توانید از این محصول در طول سال های طولانی استفاده کرده و لذت ببرید.

تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت | فروشگاه رسمی شرکت اینتکس


خرید تخت خواب بادی

تخت بادی یک نفره اینتکس با پمپ 110 ولت یک تخت خواب بادی اورجینال و باکیفیت بوده که رویه طبی و طول عمر بالایی دارد. اگر شما قصد خرید این تخت بادی را دارید می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...