تخت بادی یک نفره جدید

intex 64412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
3,990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره جدید اینتکس در فروشگاه آنلاین محصولات بادی و نمایندگی فروش محصولات بادی و تخت خواب بادی 1 نفره در تهران با قیمت ارزان

تخت بادی یک نفره 2014 اینتکس با ارتفاع 46 سانتی متر: این تخت بادی درست همانند تخت بادی دو نفره 64412 از جنس PVC با روکش مخمل موج دار تولید شده، موج دار بودن تخت بادی به راحتی خوابیدن و طبی بودن تخت کمک می کند و روکش مخملی نیز ضد تعریق می باشد، این تخت خواب بادی از طراحی موازی کوچک و بزرگ بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره می برد تنها تفاوت این تخت با تخت دو نفره 64414 در ابعاد آنها و همچنین ظرفیتشان می باشد. تخت بادی یک نفره دارای ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 46 سانتی متر) و تحمل وزن تا 136 کیلوگرم بوده و دوام و مقاومت بالایی دارد و از یک پمپ باد برقی سرخود با گارانتی بهره می برد، که با کمترین سرعت باد می شود. این پمپ باد با برق 220 و 110 ولت کار کرده و از توان بالایی برخوردار است. به وسیله این پمپ باد می توانید در عرض کمتر از 5 دقیقه تخت خود را باد کنید. تخت بادیهدیه مناسبی به دانشجویان برای استفاده در منازل دانشجویی می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران و تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت خواب بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مدلی که در داخل خود ویژگی های بسیار آشکار و نهان دارد ، مدل تخت بادی یک نفره جدید می باشد که طراحی جدید آن به گونه ای می باشد که تمامی ویژگی های تخت خواب های بادی قدیمی را داشته و چه بسا طرح و مدل های بی نظیر دیگری نیز دارد که باعث شده است تا این تخت بادی به یکی محبوب ترین مدل ها تبدیل شود . تخت خواب های بادی می توانند گزینه بسیار خوب و جایگزینی باشند برای تخت خواب های دیگر که معمولا وزن های بالا دارند و استفاده از آن ها می تواند باعث اذیت شدن شما شوند . زیرا این تخت ها ثابت هستند و امکان جابجایی در آن ها وجود ندارد ، ولی با خرید تخت بادی یک نفره جدید شما می توانید علاوه بر داشتن یک تخت بادی بسیار طبی و خوب ، یک تخت پرتابل و قابل حملی را داشته باشید که امکان جابجایی در آن وجود دارد برای همین اگر بخواهید می توانید آن را در ویلای خود و یا در مسافرت ها استفاده کنید و باز هم با خود به خانه برگردانید . 

به دلیل وجود پمپ باد راه اندازی در این تخت به آسانی امکان پذیر بوده و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را راه اندازی کنید ، این پمپ دوکاره است و شما حتی می توانید برای تخلیه باد تخت از آن هم استفاده کنید . برای همین یک اهرم در بدنه تخت بادی قرار داده شده است که تنها کافی است که آن را بچرخانید تا جهت پمپاژ باد تغییر کند ، در این شما حتی برای جمع کردن تخت بادی زمان کمی را سپری خواهید کرد . اگر شما بخواهید که به صورت معمولی باد تخت بادی را جمع کنید ، این کار طول خواهد کشید و از آن جا که مقداری باد در داخل تخت باقی خواهد ماند ، استفاده از این تخت بادی می تواند حس فوق العاده ای را به شما بدهد تا اصلا بادی داخل آن نماند . در داخل تخت بادی از الیاف های ابریشمی استفاده شده است که می تواند کیفیت تخت را تا حد زیادی افزایش دهد و موجب شود که وزن بالا به صورت مساوی بر روی تخت پخش شود .

تخت خواب های بادی از محصولاتی هستند که میتوان از آنها به عنوان جایگزینی برای تخت خواب های ثابت که استفاده های طولانی مدت از آنها باعث ایجاد ناراحتی هایی در ناحیه کمر و قسمت های دیگر از بدن شده باشد.یکی از این تخت خواب های بادی که کیفیت ساخت بالایی دارد تخت بادی یک نفره اینتکس میباشد که با ویژگی هایی مثل کیفیت ساخت بالا به همراه جنس بدنه ی خوب و ابعاد مناسب به راحتی میتوانند مکانی مناسب برای استراحت شما فراهم کنند.برای آشنایی بیشتر با این محصول میتوانید به ادامه این مطلب مراجعه کنید.



طراحی و جنس بدنه:


طراحی هر تشک بادی با توجه به کاربرد های آن مختلف متفاوت بوده و میتوانید طبق سلیقه ی خود انتخاب های متفاوتی دارد. این تخت بادی اینتکس با طراحی ساده و شیک خود و داشتن یک لایه جیر مخملی که با برزنت ترکیب شده است موجب مقاومت بالای بدنه شده  و میتوان بدون هیچ مشکلی آن را مورد استفاده قرار داد. و از نظر طراحی با طرحی کاربردی روبرو هستیم.از نظر طراحی ظاهری نیز دیواره های کناری خاکستری رنگ و رویه آن طوسی رنگ است و درای ترکیب رنگی فوق العاده ای میباشد. خط های موازی ایجاد شده روی تخت موجب طبی بودن و که این شیار ها باعث وجود قابلیت ضد تعریق آن شده که در استفاده ی طولانی مدت به کمک میباید و از طرفی  راحتی زیادی همانند تخت خواب های چوبی و فلزی داشته باشید . در قسمت پایینی این محصول پمپ باد  قرار میگیرد و در کنار این پمپ برقی یک دریچه مخصوص برای باد کردن محصول به صورت دستی نیز تعبیه شده است که در صورت وجود نداشتن برق می توانید به کمک پمپ دستی آن را باد نموده و از آن استفاده نمود که این ویژگی ها به کاربردهای محصول در شرایط مختلف می افزاید.جنس تمام قسمت های این تخت PVC دو لایه که با بهترین کیفیت ساخته شده و دارای رویه مخمل جیر میباشد که راحتی مصرف کننده را در پی دارد.بخش داخلی از لایه های موازی با کیفیت ساخته شده است که طی زمان دچار مشکل نشده و با همان شکال اولیه باقی باماند . در بخش های کناری این محصول از PVC برزنتی استفاده شده است و استحکام بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . کف این محصول نیز از PVC  تعبیه شده است و به طور کامل ضد آب می باشد . 

ابعاد و تحمل وزن 

ابعاد این تخت خواب بادی مناسب برای استفاده در داخل اتاق خواب طراحی شده و به کمک این ابعاد شما مشکلی در فضای اتاق نخواهی داشت و از این نظر میتونید به عنوان یک تخت خواب معمولی از آن استفاده کنید.این تخت خواب دارای 191 سانتی متر طول و 99 سانتی متر عرض می باشد که این ابعاد استاندارد تخت میباشد که مناسب برای استراحت و خواب بوده و با داشتن ارتفاع 46 سانتی متر برای ان مناسب به نظر میرسد. بسته بندی و وزن خود این تخت خواب بادی 8 کیلوگرم میباشد و ظرفیت دو نفر و تحمل وزن 273 کیلوگرم میتوانند از آن استفاده کنند  البته برای بیشتر کردن تحمل وزن این محصول می توانید مقداری از باد آن را تخلیه نموده و از آن استفاده کنید . به کمک این ابعاد می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و آن را به راحتی حمل نموده و به همراه خود به سفر برده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی  

این محصول یکی از  جدیدترین ساخته های شرکت اینتکس در زمینه ی تخت خواب های بادی میباشد که دارای بدنه برزنتی و مستحکم بوده و می توان از أن برای استفاده های روزانه  استفاده نمود . این تخت بادی اینتکس از با کیفیت ترین محصولات این شرکت می باشد که این تخت خواب بادی دارای رویه کامفورت و طبی میباشد که این ویژگی باعث طبی بودن و ضد تعریق شدن تخت میشود.این محصول  دارای برچسب تعمیرات و  یک ساک برای حمل نقل آسان در داخل بسته بندی قرار دارد به همراه یک دفترچه راهنما که نصب و راه اندازی را اسان تر میکند . به کمک ساک حمل می توانید محصول را به راحتی حمل نموده و از آن استفاده کنید . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وزن کم آن نیز اشاره نمود که به کمک این وزن کم می توانید آن را به راحتی حمل و نقل نموده و در سفر ها نیز از آن استفاده کنید . 

این تخت خواب بادی دارای رویه کامفورت و طبی میباشد که باعث طبی بودن و ضد تعریق شدن تخت میشود قابل استفاده برای بیماران است و دارای برچسب تعمیرات میباشد یک ساک برای حمل نقل اسان تخت در داخل بسته بندی قرار دارد به همراه یک دفترچه راهنما که نصب و راه اندازی را اسان تر میکند . به کمک ساک حمل می توانید محصول را به راحتی حمل نموده و از آن استفاده کنید . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وزن کم آن نیز اشاره نمود که به کمک این وزن کم می توانید آن را به راحتی حمل و نقل نموده و در سفر ها نیز از آن استفاده کنید . شرکت اینتکس نمایندگی فروش تخت خواب بادی در ایران

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
طراحی سه لایه
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...