تخت بادی یک نفره جیر با ارتفاع 33

intex 67768

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 33 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره با ارتفاع 33 سانتی متر یکی از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس و سایت نمایندگی اینتکس در ایران ، فروشگاه اینتکس ایران و تهران

تخت بادی یک نفره با ارتفاع 33 سانتی متر یکی از پر فروش ترین و مقرون به صرفه ترین تخت خواب های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن طراحی شده است. این کالا ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل در قسمت کناری و رویه بوده و روکش طرح چرم نیز قسمت زیرین را در بر می گیرد. نشیمنگاه این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای خواب و دراز کشیدن در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان نیز مقاوم باشد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن لایه های مقاوم در داخل بدنه برای تحمل وزن بالا و همچنین پمپ باد برقی دو کاره اشاره نمود. به دلیل اینکه وزن این تخت خواب مناسب بوده به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود. این تخت خواب جایگزین بسیار مناسبی برای تخت خواب های چوبی و فلزی میباشد شیار های عرضی این تخت خواب توانسته این کالا را در بین بهترین تخت خواب های اینتکس قرار دهد . همچنین این تخت خواب تولید 2014 میباشد . پمپ برقی این محصول شامل یکسال گارانتی میباشد . همچنین به همراه این محصول یک برچسب تعمیرات رایگان برای خریدار عرضه داشته ایم . شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و از همکاران ما در این مرکز مشاوره رایگان بگیرید . همچنین میتوانید علاوه بر ثبت سفارش اینترنتی ثبت تلفنی نیز داشته باشید . 

عمدتا طول و عرضی که برای تخت خواب های بادی یک نفره و دو نفره در نظر گرفته می شود ، استاندارد است ، ولی از نظر ارتفاع تنوع زیادی در تخت خواب های بادی وجود دارد و شما می توانید با توجه به علاقه خود ، تخت خواب های بادی را با ارتفاع بلند و یا کوتاه خریداری کنید . به طور مثال تخت خواب بادی یک نفره جیر با ارتفاع 33 سانتی متر ، یک تخت خواب بادی است که از نظر ارتفاع میان رده بوده و می توان گفت که نه در زمره تخت خواب های بادی بلند و یا تخت خواب های بادی کوتاه قرار خواهد گرفت . البته اگر دوست دارید که حتی تخت خوابی کوتاه تر از این ارتفاع یعنی سی و سه سانتی متری داشته باشید ، باید به سراغ تشک های بادی بروید . 

تخت خواب هایی که رویه آن ها پارچه ای است ، به مراتب رویه های نرم تری را دارند و شما می توانید در یک شرایط بهتری از آن ها استفاده کنید . برای اینکه این رویه بسیار نرم تر است و اگر بدن شما با آن تماس پیدا کند ، به راحتی می توانید نرمی این رویه و حتی دیواره های تخت را احساس کنید . اگر تخت بادی را به اندازه کافی باد بزنید ، متوجه خواهید شد که تخت بسیار سفت و محکم است ، برای همین احساس خوشایندی را نیز خواهید داشت . این تخت خواب ها حتی به واسطه همین موضوع ضخیم تر از حالت عادی بوده و برای همین آسیب دیدگی در این مدل ها بسیار کمتر خواهد بود .

شرکت اینتکس تولیدات بسیاری در بخش تخت بادی دارد که هر یک برای شرایطی مناسب است و دارای ویژگی های متعددی است. شرکت اینتکس تولید کنده انواع محصولات بادی در چین می باشد که تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کند. تولیدات اینتکس داری بالاترین سطح کیفیت بوده و از استانداردهای جهانی پیروی می کند. اینتکس محصولات خود را به کشور های جهان صادر کرده و هر فردی می تواند به ابن محصولات دسترسی داشته باشد. در ایران نیز این محصولات به تمام نقاط کشور ارسال می شود و این مسئولیت را شرکت اینتکس تهران بر عهده دارد و نمایندگی اینتکس را در اختیار دارد. هر خریداری می تواند با مراجعه به سایت اصلی اینتکس ایران تهران از دیگر تولیدات برند اینتکس دیدن کرده و در صورت نیاز خریداری کند. تخت بادی یک نفره جیر با ارتفاع 33 یکی از چند محصول برند اینتکس می باشد که در ادامه این بررسی توضیحات بیشتری از آن خواهیم داد.

طراحی 

تخت بادی یک نفره جیر با ارتفاع 33 طراحی معمولی مانند اکثر تخت های بادی دارد این معمولی بودن به معنی نداشتن ویژگی نیس چرا که حتی محصولات معمولی اینتکس نیز دارای ویژگی های بسیاری است. مهم ترین ویژگی که طراحی تخت بادی یک نفره جیر با ارتفاع 33 مانند اکثر تخت های بادی دارد دارا بودن پمپ بادی سرخود می باشد که استفاده از محصول بخصوص راه اندازی و جمع آوری آن را آسان تر می کند. دیگر ویژگی مهم این تخت مواج بودن رویه آن می باشد که برای بیماران مناسب می باشد.

مشخصات فیزیکی 

تخت بادی یک نفره جیر با ارتفاع 33  همان گونه که از نامش پیداست دارای ارتفاع پایین تری نسبت به اکثر تخت های بادی می باشد که برابر 33 سانتی متر می باشد. این تخت خواب بادی برای استفاده یک نفره طراحی شده و دارای ابعاد مناسبی برای استفاده تک نفره می باشد طول تخت 191 و عرض آن نیز 99 سانتی متر است. این تخت با توجه به ساختاری که دارد دارای تحمل وزن مناسبی است و 136 کیلوگرم را تحمل می کند ، البته جنس مناسب بخش های مختلف تاثیر مناسبی بر مقاومت این تخت بادی دارد. جنس رویه این تخت از پی وی سی جیر مخمل و جنس بخش کناری از پی وی سی مخملی و جنس کف از پی وی سی دو لایه می باشد.

جمع بندی 

ضد تعریق بودن ویژگی است که استفاده از محصول را اسان تر کرده و لذت استفاده را بالا می برد. تخت بادی یک نفره جیر با ارتفاع 33 این ویژگی را دارد و در طراحی به این موضوع توجه شده است. وزن این محصول بسیار پایین می باشد و می توان غیر از خانه در مکان های دیگری نیز از این تخت استفاده کرد. برای جابجایی آسان تر نیز این محصول داری یک ساک حمل است که این امر را بسیار ساده تر می کند.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
تحمل وزن
220 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7.3 کیلوگرم
ارتفاع متوسط با ساختار ساده
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...