تخت بادی یک نفره جیلونگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 196 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 47 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره جیلونگ یکی از بهترین تخت های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که از قابلیت طبی بودن بهره مند است.

تخت بادی یک نفره جیلونگ یکی از بهترین تخت های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که از قابلیت طبی بودن بهره مند است. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و کامفورت که به دلیل مواج بودن نشیمنگاه در کنار قابلیت طبی بودن باعث جلوگیری از تعرق بالا نیز می شود. این تخت بادی دارای ابعاد و وزنی مناسب بوده که قابلیت استفاده در هر مکانی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت. همچنین بدنه مقاوم و دیواره های داخلی چند لایه نیز از مهمترین و مقاوم ترین قسمت های این محصول خواهد بود.

تخت بادی یک نفره جیلونگ یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی ولید شده توسط شرکت جیلونگ می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول ارای بدنه ای بسیار مقامت بوده و توانسته است تا به دلیل زیبایی ظاهری و کیفیت بسیار بالایی که دارد به کی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این محصول دارای فرم کلی مستطیلی شکل می باشد و رنگ آن نیز به رنگ سرمه ای است که زیبایی و جذابیت خاصی به آن بخشیده است. در قسمت این تخت بادی یک عذذ بالش بادی سرخود تعبیه شده است که با وجود آن شما دیگر نیازی به استفاده از بالش های مجزا ندارید و به راحتی می توانید سر خود را در ان قسمت قرار داده و استراحت کنید. سطح این تخت بادی نیز به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این تخت بادی 1 نفره خواهیم پرداخت.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت بادی :

امروزه با پیشرفت علم بسیاری از لوازم تولید شده که می توانند کاربردی تر از نمونه های قبلی خود باشند. این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را نسبت به تخت خواب های ثابت درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از ان درون منزل، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده نمود. این تخت بادی دارای طول: 196 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 47 سانتی متر می باشد که این ارتفاع کاملا استاندارد بوده و مناسب برای افراد بیمار می باشد. لازم به ذکر است که این تخت کاملا طبی بوده و توسط پزشکان به بیمارن و یا سالمندان توصیه می شوند. تحمل وزن این تخت بادی 135 کیلو گرم بوده و داری وزن کلی 5 کیلو گرم نیز می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت بوده و بدون هیچ دردسری می توان ان را حمل و جا به جا نمود.


جنس و کیفیت بدنه تخت بادی :

یکی از مهمتری معیار هایی که هنگام خرید تخت بادی باید به آن توجه بسیاری شود، جنس و کیفیت بدنه آن تخت می باشد. تخت بادی باید دارای کیفیت و مقاومت بدنه ی بسیار بالیی بوده و دوام بالایی نیز داشته باشد تا بتوان مدت زمان طولانی از ان استفاده نمود. این تخت بادی دارای سطحی از جنس وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه سبب شده است تا سطح تخت بسیار نرم شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم و بخش کف تخت بادی نیز از وینیل دو لایه می باشد که کاملا ضد آب بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد.


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت بادی به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی این تخت بادی قرار گرفته شده است که به وسیله آن می توانید تخت را با سرعت بالا تری باد کنید. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و وری سطح صافی قرار می دهید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می کنید. پس از این که تخت به اندازه کافی باد شده پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس در ایران تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تخت خودداری کنید.
  • از پرش بر روی آن جلو گیری شود.
  • تخت بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به ان باد نزنید.
نوع
خانگی
طول
196 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
تحمل وزن
135کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
قابلیت ضد تعریق
طبی و مناسب بیماران
دارای سطح موج دار
ساخت شرکت جیلونگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...