تخت بادی یک نفره دو طبقه اینتکس

intex 67742

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و دانشجویی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
1,990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره دو  طبقه اینتکس در فروشگاه آنلاین محصولات بادی و نمایندگی فروش تخت خواب بادی اینتکس با قیمت ارزان در ایران

تخت خواب بادی یک نفره دوطبقه اینتکس: این تخت یکی از خوشخواب ترین و مقاوم ترین تخت های بادی خانگی بوده که بسیار خوش طرح و فانتزی می باشد. این تخت نیز از نوع PVC با روکش مخمل موج دار طراحی و تولید شده است که قابلیت ضد تعرق بودن را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول با داشتن ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 48 سانتی متر) تا وزن 136 کیلوگرم را تحمل کرده و از یک پمپ باد متصل به تخت و همچنین برچسب تعمیرات بهره می برد. این کالا به دلیل داشتن وزنی مناسب قابل حمل در هر مکانی بوده و به وسیله ساک مخصوص حمل همراه تخت می توان آن را در هر نقطه ای حمل و نقل کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولا سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی یک نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تخت بادی یک نفره دو طبقه اینتکس از سری تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی یک نفره دو طبقه اینتکس همراه ما باشید تا شما را با این محصول زیبا بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :


طراحی این تخت خواب بادی به صورت دو طبقه و دارای شیار های موازی در بخش رویه خود می باشد که به گردش هوا در میان بدن و سطح تخت کمک کرده و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری می کند . در بخش بالایی این تخت خواب بادی یک عدد پمپ باد سرخود نیز تعبیه شده است که توسط آن و در مدت زمان 3 الی 4 دقیقه می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . به طبع و با توجه به دو طبقه بودن این تخت خواب بادی ارتفاع آن نیز نسبت به سایر تخت های بادی بیشتر می باشد و می تواند برای شما تداعی کننده تخت خواب های سنتی نیز باشد . لازم به ذکر است که به همراه این تخت خواب بادی برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و با خیالی راحت از ادامه روز خود لذت ببرید .


جنس بدنه :


جنس بدنه این تخت خواب بادی در جهت بالا بردن استحکام آن به صورت ترکیبی می باشد و در بخش های مختلف از جنس های متفاوتی استفاده شده است . در همین راستا در بخش رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی است . همچنین در بخش های کناری و زیرین این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم و دولایه استفاده شده است تا به راحتی بتواند فشار وارده را مهار نماید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تخت بادی یک نفره دو طبقه اینتکس به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای شما فراهم می آورد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 136 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . علاوه بر آن وزن این محصول 7کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این تخت خواب بادی دارای ساختاری منحصربفرد می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . تخت بادی یک نفره دو طبقه اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوع
خانگی و دانشجویی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
دو تکه (دو قلو) بدون قابلیت جدا شدن
دارای سطح موازی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...