تخت بادی یک نفره زیپدار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و مسافرتی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره زیپدار سفری به گونه ای طراحی شده است که سبک و قابل حمل است، تشک بالایی و پایینی توسط زیپی که مابینشان تعبیه شده ...

تخت بادی یک نفره زیپدار سفری به گونه ای طراحی شده است که سبک و قابل حمل است، تشک بالایی و پایینی توسط زیپی که مابینشان تعبیه شده از هم جدا شده و به دو تشک مجزا برای استفاده دو نفر تبدیل می شود که هرکدام تا 136 کیلوگرم وزن را تحمل می کنند، دارای دو مخزن هوای جداگانه برای باد کردن تخت بادی است ،این مزیت منحصر به فردی است که می توان از آن در مسافرت ها به عنوان دو تشک بادی استفاده کرد که هم از خوابی خوش در سفر لذت برد ،همچنین می توان در منزل وقتی مهمان دارید آن را دو تکه نمایید و استفاده کنید. این تخت بادی مناسب برای استفاده در مسافرت ، گردشگری ، داخل چادر مسافرتی ، منزل ، ويلا و محل کار است. تخت خواب بادی اینتکس از جدیدترین تکنولوژی روز بهره برده اند و هیچ شکی در استاندارد بودن آنها نیست، پس نگران کمردرد و پا درد نباشید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. احتمالا سوالات زیادی در مورد تخت خواب های بادی برای شما پیش آمده باشد ، باتماس با کارشناسان اینتکس ایران جواب تمامی سوالات خود را بگیرید ، سپس سفارش خود را ثبت نمایید .

تخت بادی یک نفره زیپدار از سری تخت خواب های بادی زیبا و در عین حال متفاوت از نظر ساختار می باشد که با توجه به کاربردی بودن ساختار و قیمت مقرون به صرفه ای که به خود اختصاص داده است به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران تخت خواب های بادی باز کند . این محصول دارای رویه ای مقاومت و با کیفیت از جنس پی وی سی می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی یک نفره زیپدار همراه ما باشید .



طراحی و آرگونومی ساخت :


ساختار تخت خواب های بادی باید مطابق با استانداردهای جهانی باشند تا به خوبی نیازهای افراد را برآورده کنند . این تخت خواب بادی دارای ساختاری کمی متفاوت تر از سایر تخت خواب های بادی تولید شده توسط برند اینتکس دارد و هم در حالت یک نفره و هم در حالت دو نفره می توانید از آن استفاده نمایید . در قسمت میانی این تخت بادی یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جدایی بخش زیرین نمایید و در مسافرت های خود از دو تخت بادی مجزا بهره مند شوید . لازم به ذکر است که به منظور سهولت در جا به جایی این محصول به همراه آن یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که این تخت بادی را به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها تبدیل کرده است . همچنین در پکیج این تخت بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل در بدنه محصول توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید و بدون دغدغه از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین عوامل در فزایش طول عمر محصول می باشد که در هنگام خرید نیز باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید . رویه این تخت بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد از نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار است . در بخش های کناری این محصول از پی وی سی طرح چرم و به منظور بالا بردن استحکام این تخت خواب بادی در برابر فشار و بالا بردن قابلیت تحمل وزن از پی وی سی طرح چرم دو لایه نیز استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده این محصول دارد .



ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :


قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی باید به آن توجه بسزایی شود . این تخت بادی در حالت یک نفره دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 136 کیلو گرم و در حالت دو تخت بادی مجزا دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 270 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت ایده آل این محصول دارد . همچنین ابعاد یک نفره این محصول به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استراحت یک نفر فراهم می آورد . همچنین وزن این تخت بادی برابر با 6.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به واسطه ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد .



راه اندازی تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی دارای پمپ باد سرخود نمی باشد و به منظور راه اندازی آن باید از پمپ بادهای دستی و مجزا استفاده نمایید . این تخت بادی دارای دو عدد دریچه باد می باشد که به صورت مجزا بر روی تخت قرار گرفته و برای راه اندازی آن کافیست خروجی پمپ باد را به محفظه وصل کنید . لازم به ذکر است که مقدار باد استاندارد را می توانید با فشردن دست بر روی بدنه به هنگام باد شدن تخت تنظیم کنید و از زیاد یا کم باد کردن محصول به شدت خودداری نمایید زیرا این امر در کاهش طول عمر تخت بادی نقش بسزایی دارد . همچنین همانطور که می دانید این تخت خواب به صورت بادی می باشد و تا حد ممکن باید از برخورد اجسام تیز به بدنه این تخت خودداری کنید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند . یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید عدم جامپینگ بر روی محصولات بادی است زیرا در طولانی مدت موجب آسیب رسیدن به محصول می شود .

تخت بادی یک نفره زیپدار با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی و مسافرتی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
135کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
به همراه برچسب تعمیرات
دو تکه (دو قلو) با قابلیت جدا شدن به وسیله زیپ
دارای سطح موازی
دارای دو دریچه ورودی هوا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...