تخت بادی یک نفره طبی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس در فروشگاه اصلی اینتکس و نمایشگاه تخت خواب بادی ، امکان خرید در سایت آنلاین intex تهران با قیمت ارزان

تخت خواب بادی دو نفره کامفورت طبی اینتکس، محصول بی نظیر سال 2015 ، که با جدیدترین متد روز دنیا توسط مهندسین اینتکس طراحی شده است، این تخت خواب بادی  محصولی  با طراحی منحصر به فرد از سری جدید محصولات اینتکس می باشد که پیشنهاد برای منازل و ویلا ها است که با کمترین هزینه صاحب تخت خوابی راحت و طبی می شوید ، و ما به شما خوابی آسوده را نوید می دهیم. 

این تخت بادی جدید دارای پمپ باد، با ابعاد مناسب و استاندارد می باشد.تخت بادی دونفره طبی دارای رویه اسفنجی نرم کامفورت، ساخته شده از پی وی سی درجه یک و با کیفیت بالا است. طراحی زیبا به صورت سه طبقه ،دوام بالا که باعث طول عمر زیاد می شود. طرح موج دارضد تعریق و برای راحتی بیشترطراحی شده است. ، به همراه برچسب تعمیرات، کف برزنتی مقاوم در برابر نفوذ اشیاء تیز و ضمانت شرکت اینتکس می باشد. اگر به دنبال خرید تخت خواب مناسب برای منازل و ویلاهای خود هستید، شک نکنید که تخت بادی اینتکس درست ترین انتخاب است. با کارشناسان اینتکس تماس بگیرید.

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس از سری تخت خواب های زیبا و متفاوت برند اینتکس می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به رویه کامفورت و طبی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی یک نفره طبی اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :


طراحی این تخت خواب بادی به صورت دو طبقه می باشد که بر ارتفاع این محصول افزوده است و با توجه به ساختاری که دارد می تواند برای شما تداعی کننده تخت خواب های سنتی قدیمی باشد . رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن گردش هوا در میان بدن فرد مصرف کننده و رویه تخت است و به همین خاطر به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد . همچنین یک عدد پمپ باد سرخود برقی نیز در بدنه این تخت خواب بادی تعبیه شده است که راه اندازی این محصول را ب راحتی آب خوردن می کند . همچنین به همراه این تخت خواب بادی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که به راحتی و توسط آن می توانید محصول را به همراه خود داشته باشید و جا به جا نمایید . علاوه بر آن پس از خرید محصول و در صورت درخواست شما یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و با خیالی آسوده از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این تخت خواب به صورت ترکیبی می باشد و در قسمت های مختلف از متد های متنوعی استفاده شده است . در همین راستا در بخش رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که علاوه بر مقاومت ایده آلی که در برابر فشار و ضربه دارد از نرمی و انعطاف پذیری مطلوبی نیز برخوردار است . همچنین در بخش کف این تخت خواب بادی نیز از پی وی سی دولایه و در بخش کناری آن از پی وی سی برزنتی در راستای افزایش استحکام محصول استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تخت بادی یک نفره طبی اینتکس به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 48 سانتی متر ) می باشد . همچنین یکی از مهمترین خصوصیت هایی که در تخت خواب های بادی باید در هنگام خرید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن می باشد زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما خواهد داشت . علاوه بر آن وزن این محصول به همراه بسته بندی که دارد 7کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی نیز است .

جمع بندی :

تخت بادی یک نفره طبی اینتکس از سری تخت خواب های بادی با کیفیت و پر طرفدار می باشد که با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد و شما عزیزان می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای رویه کامفورت و طبی
دارای پمپ باد با دکمه های جدید
قابل استفاده برای بیماران
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...