تخت بادی یک نفره طبی بالش دار بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
920,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی بالش دار بست وی در مرکز فروش تخت بادی و فروشگاه تخت خواب بادی intex و بست وی در سایت اینتکس تهران با قیمت ارزان

تخت بادی یک نفره بالش دار طبی بست وی یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی مخصوص بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. روکش مخمل برای سطح نشیمنگاهی که خود به صورت مواج طراحی شده تا علاوه بر قابلیت طبی بودن در برابر تعریق بالا نیز مقاومت کرده و در نهایت سطحی بسیار راحت را برای مسرف کنندگان به همراه داشته باشد. در قسمت فوقانی این تخت یک برآمدگی بزرگ به عرض خود تخت بادی وجود داشته که به عنوان بالش بادی سرخود استفاده می شود. قسمتی از محصول که با باد زدن بدنه به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. علاوه بر این از سایر ویژگی های این تخت بادی نیز می توان به داشتن وزن مناسب و پمپ باد برقی سرخود با قابلیت مکش و پمپ باد در مدت زمان کم اشاره نمود .

تخت بادی یک نفره طبی بالش دار بست وی یکی از ساده ترین و پر کاربردترین تولیدات در رابطه با تخت بادی می باشد که مورد استقبال خریداران و مشتریان نیز قرار گرفته است. این تخت بادی یک نفره از تولیدات شرکت بزرگ بست وی بوده که از معروف ترین تولید کنندگان محصولات بادی می باشد. اینتکس تهران محصولات این برند را به بهترین و راحت ترین شکل به تمام نقاط کشور ارسال می کند. اینتکس تهران نمایندگی بسیاری دیگر از تولیدکنندگان محصولات بادی را برعهده دارد که با داشتن کادری مجرب و متعهد در خدمت مشتریان می باشد. 

طراحی 

طراحی این تخت بادی تا حدودی خاص بوده و ویژگی های متفاوتی بخصوص در شکل ظاهری دارد. ظاهر ساده و در عین حال شکیل این تخت باعث می شود استفاده برای کودکان تا حدودی مشکل باشد البته کودکانی که در سنین پایین می باشند. اما در طراحی این تخت تکنفره یک ویژگی مهم می باشد که آن هم دارا بودن یک بالش بادی سرخود می باشد که استفاده از این محصول را بخصوص در مکان هایی غیر از خانه آسان تر می کند. 

مشخصات فیزیکی 

این تخت بادی یک نفره برای استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است و طبیعی می باشد که باید ابعاد بزرگی نیز داشته باشد و مقاومت بالایی نیز دارا باشد. طول این تخت خواب بادی تکنفره 191 سانتی متر ، عرض تخت 97 سانتی متر و ارتفاعش 38 سانتی متر می باشد ، که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی بالغ بر 227 کیلوگرم را دارد. البته این تحمل وزن فقط به دلیل دارا بودن این ابعاد نمی باشد و دارای بودن جنس مناسب در بخش های مختلف محصول از دیگر دلایل این مقاومت بالاست. جنس رویه این تخت بادی از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جتس بخش کف تخت بادی از پی وی سی دولایه می باشد. 

جمع بندی

لازم به ذکر است که در طراحی این محصول به موارد دیگری نیز مانند تعبیه یک پمپ بادی آن هم از نوع سرخود برقی در قسمت کناری تخت اشاره کرد. و نیز دارا بودن ساک حمل برای جابجایی آسان تر ، ساختار موازی ، وزن پایین و ... از سایر ویژگی های این تخت بادی یک نفره طبی بالش دار بست وی می باشد.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
227 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
اقلام همراه
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...