تخت بادی یک نفره طبی لبه دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره طبی لبه دار بست وی یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی درمانی تولید شده برای سنین مختلف از جمله ...

تخت بادی یک نفره طبی لبه دار بست وی یکی دیگر از سری تخت خواب های بادی درمانی تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان می باشد. محصولی که از کیفیت و ضخامت بدنه بالایی برخوردار بوده و به دلیل داشن لبه های بادی سطحی بسیار راحت و مطمئن را برای خواب و یا تنها دراز کشیدن به منظور استراحت های سطحی به ارمغان می آورد. این کالا در واقع ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام مخمل در قسمت های رویه و کناری بوده و قسمت زیرین آن را نیز روکش طرح چرم تشکیل می دهد تا در برابر برخورد آب نیز مقاوم باشد. این کالا از ارتفاع مناسبی برخوردار بوده که هنگام استفاده از آن احساس بسیار راحتی را به مصرف کننده منتقل می کند. از دیگر ویژگی های این تخت بادی داشتن پمپ باد برقی دو کاره متصل به بدنه تخت می باشد که سبب می شود تا در مدت زمان کوتاهی این کالا را باد کرده و یا از باد خالی کنید.

در هنگام خرید هر محصولی ممکن است در ابتدا با تعداد زیادی انتخاب روبرو شوید و شما باید بین این محصولات یکی را انتخاب کنید ، مسائل بسیاری در انتخاب یک محصول دخیل می باشند و البته نیاز خریدار مهم ترین بخش انتخاب می باشد. در انتخاب تخت بادی نیز باید به نکات زیادی توجه کرد ، ابتدا باید تعداد افرادی که می خواهند از تخت استفاده کنند مشخص باشد چون تخت های بادی در دو نوع یک نفره و دو نفره تولید می شوند. انتخاب برند سازنده محصول و شرکتی که این محصول را به فروش می رساند بخش مهم دیگر در خرید محصول می باشد ما در این نقد و بررسی به معرفی بیشتر تخت بادی یک نفره طبی لبه دار و آشنایی با آن می پردازیم ، این تخت بادی تولید برند بست وی می باشد که از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی می باشد و شرکت اینتکس تهران که نمایندگی فروش محصولات این برند را بر عهده دارد این محصول را عرضه می کند. از دیگر معیار های انتخاب یک محصول می توان به ابعاد ، جنس بدنه ، ویژگی ها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که بسیار مهم می باشند و هر خریداری به آن ها توجه ویژه ای دارد. در ادامه نیز به بررسی بیشتر تخت بادی یک نفره طبی لبه دار می پردازیم .

طراحی 

از آن جایی که از تخت بادی شاید خریداران بخواهند در هر مکانی از خانه استفاده کنند توجه به طراحی و زیبایی محصول امری مهم و اجتناب ناپذیر است. شرکت بست وی نیز توجه بسیاری به طراحی در ساخت هر محصول خود دارد تخت بادی یک نفره طبی لبه دار از زیباترین و پرطرفدارتین محصولات برند بست وی می باشد. طراحی این تخت بادی به گونه ای است که یک پمپ باد از نوع سرخود در قسمت کناری تعبیه شده و کارای بسیاری دارد و راه اندازی و استفاده از محصول را بسیار آسان تر می کند. رنگ بندی این تخت نیز بسیار زیبا و شیک می باشد ، رویه این تخت سفید رنگ و قسمت کناری محصول به رنگ طوسی می باشد.

مشخصات فیزیکی

تخت بادی یک نفره طبی لبه دار همانطور که از نامش مشخص می باشد دارای برای استفاده یک نفر طراحی شده و ابعاد بسیار مناسبی هم برای استفاده یک نفر دارد ، این تخت بادی دارای طولی برابر 191 سانتی متری ، عرض 97 سانتی متری و ارتفاع 43 سانتی متری می باشد. با توجه به این ابعاد و نوع یک نفره بودن این تخت تحمل وزن 150 کیلوگرمی را دارد. این تخت بادی دارای رویه مواج می باشد که برای بیماران بسیار مناسب می باشد.

جمع بندی

از نکاتی که در استفاده یک تخت خواب بادی باید توجه کرد می توان به نحوه راه اندازی و نحوه نگهداری اشاره کرد. نکته مهم در این موضوع ها دور کردن این محصول بادی از اشیا تیز می باشد تا باعث آسیب به این محصول نشود. علاوه بر توضویحاتی که در بخش های مختلف درباره تخت بادی یک نفره طبی لبه دار داده شد می توان به سایر ویژگی این تخت نیز اشاره کرد. دارای بودن ساک حمل برای آسان تر شدن استفاده ، دارا بودن روکش کامفورت و طبی ، ضد تعریق بودن ، مناسب بودن برای بیماران عضانی و دارا بودن کیسه حمل اشیاء و موارد دیگر اشاره کرد.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
تحمل وزن
150 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساختار داخلی سیمی
دارای سطح مواج
ضد تعرق و طبی
دارای کیسه نگهداری اشیا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...