تخت بادی یک نفره مخمل

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و دانشجویی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
4,890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره مخمل در مرکز فروش محصولات بادی اینتکس و سایت نمایندگی رسمی فروش تخت خواب بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره intex و بست وی

تخت بادی یک نفره مخمل intex با ارتفاع 38 سانتی متر: محصولی یک نفره از جنس PVC با روکش بسیار لطیف مخمل که از آرگونومی و طراحی موج دار بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره برده که در صورت استراحت بر روی آن نهایت لذت و آرامش را تجربه خواهید کرد. این تخت بادی از یک بالش سرخود بر روی خود برخوردار بوده که آن نیز به صورت بادی می باشد. این کالا با ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر، ارتفاع: 38 سانتی متر) و تحمل وزن 136 کیلوگرم از یک پمپ باد برقی متصل به تخت و همچنین برچسب تعمیرات بهره می برد . این محصول با توجه به طبی و ضد تعریق بودن محصول برای شما این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید و احساس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

در توضیحات بسیاری از تخت خواب های بادی مشاهده و یا مطالعه کرده اید که بیشتر آن ها از رویه جیر ساخته شده اند ، ولی این تخت بادی از مخمل است که تقریبا می توان گفت که لطافت آن کمی بیشتر از سایر تخت خواب ها می باشد . به همین منظور اگر از آن دسته افرادی هستید که اصلا دوست ندارید که تخت بادی شما سفت و سطح آن خاصیت لاستیکی داشته باشد ، تخت بادی یک نفره مخمل بهترین گزینه خواهد بود ، پس این شانس را دارید که سریع تر این مدل را سفارش دهید . گاهی ممکن است که تخت خواب ها به سرعت به فروش بروند ، برای همین به سادگی می توانید با استعلام گرفتن محصول آن را سفارش دهید . در صورت ناموجود بودن نیز هزینه شما عودت خواهد شد . 

خوبی این تخت خواب بادی این است که دو نفره بوده و عرض زیادی دارد ، برای همین شما می توانید آزاد تر در داخل تخت بادی دراز بکشید . تخت خواب های بادی کلا از نظر ابعاد استاندارد هستند و اگر شما مدل های تک نفره آن را نیز خریداری کنید ، می توانید به راحتی از محصول استفاده کنید . همچنین این موضوع در مدل های دو نفره نیز صدق می کند ، اینتکس که تولید کننده این محصول می باشد ، به طور کامل تمامی جوانب را در نظر گرفته است و با توجه به این موضوع ، تخت خواب های بادی خود را تولید کرده است . حتی تحمل وزن تخت خواب های بادی نیز زبانزد بوده و می توانید بیشترین اطمینان را به تخت خواب های بادی داشته باشید . 


تخت بادی یک نفره مخمل از سری تخت خواب های بادی بسیار با کیفیت می باشد که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود. این تخت بادی دارای فرم کلی مستطیلی شکل بوده و دارای رنگ نسکافه ای می باشد. در قسمت بالایی این محصول یک عدد بالش بادی تعبیه شده است که شما با باد کردن تشک آن را به طور خود کار راه اندازی می کنید. سطح آن نیز به صورت مواج طراحی شه است. این مواج بودن سبب می شود تا تخت دارای خاصیت ضد تعریق شده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری کند. موج های موجود بر روی سطح تخت باعث می شوند تا فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد شود که از این فضای کم، هوا جریان پیدا کند. تخت خواب های بادی معمولا دارای مزیت هایی نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از مهمترین معیار هایی می باشد که هنگام خرید یک تخت بادی بایستی به آن توجه نمود. تمامی افراد هنگامی که می خواهند یک محصول بادی را خریداری کنند، دارای یک سری نگرانی از بابت کیفیت و دوام ان محصول هستند. این بار شرکت اینتکس باز هم توانسته است تا با تولید این تخت خواب باید با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و در نهایت محصولی با کیفیت بالای را به مشتریان خود ارائه کند. بدنه این تخت بادی از وینیل با رویه مخمل بوده که این رویه مخملی سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار داشته و به راحتی پاره نمی شود. بخش کف این تخت بادی نیز از وینیل بوده که به صورت دو لایه طراحی شده است. دو لایه بودن کف این تخت علاوه بر ضد آب شدن آن، مقاومت آن را در برابر اجسام تیز نیز بالا برده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که به راحتی می توان از آن در هرجای منزل با کمترین اشغال فضا استفاده کرد. این محصول دارای ابعادی همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 48 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 136 کیلو گرم بوده و وزن آن نیز 8 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت خواب های ثابت است و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. برای جا به جا کردن این تخت خواب بادی می توان با خالی کردن باد آن و قرار دادن آن درون ساک حمل موجود بر روی محصول به آسانی آن را حمل کرد. همچنین در هنگام سفر نیز می توان آن را با کمتریت اشغال فضا درون صندوق عقب ماشین جای داد تر در مسافرت ها هم بتوان از این محصول استفاده کرد. از این تخت بادی می توان درون منزل، محل کار، خانه های دانشجویی و اتاق خواب استفاد کرد. رنگ این محصول نیز به گونه ای می بادش که به راحتی با انواع دکوراسیون منزل ست می شود.

نحوه راه اندازی تخت بادی :

برای راه اندازی این محصول تنها به یک عدد پمپ باد احتیاج می باشد که یک عدد از نوع برقی متصل به بدنه بر روی خود این محصول موجود می باشد. ابتدا تخت را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس پمپ باد آن را به برق متصل کرده و آن را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تخت باد شود. پس از این که تخت بادی به  اندازه کافی باد شد و شکل کلی خود را گرفت پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر نیز با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی تخت بادی خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه آن جلو گیری کنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی و دانشجویی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
دو تکه (دو قلو) بدون قابلیت جدا شدن
دارای سطح موازی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...