تخت بادی یک نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی و دانشجویی
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تخت بادی یک نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی اینتکس با کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا

تخت بادی یک نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت یکی از برترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس رویه این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در بخش های کناری این محصول از پی وی سی چرم استفاده شده است که استحکام آن را در برابر فشارهای وارده دو چندان کرده است . به همراه این محصول یک عدد پمپ باد 110 ولت نیز وجود دارد به توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به راه اندازی محصول نمایید . همچنین این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها یعنی آبی روشن را فراهم آورده ایم . تخت بادی یک نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

تخت بادی یک نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت یکی از محصولات با کیفیت شرکت کلمن می باشد که در سال 2016 تولید و روانه بازار گرذیده است . این محصول با توجه به کارایی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است به همی سبب این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس قرار گرفته است . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در کمپ و مکان های مختلف استفاده نمایید . تخت خواب بادی کلمن دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و همچنین پمپ باد این محصول دارای 1 سال ضمانت تعویض می باشذ . این کالا را شما می توانید با یک پمپ باد برقی که بروی محصول وجود دارد در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای تهیه این محصول می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و در صورت داشتن سوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم با ما همراه باشید ....

جنس بدنه و طراحی ساخت : 

جنس بدنه تخت خواب نکته ای بسیار مهم می باشد که در زمان خرید شما عزیزان باید به آن توجه کنید . بدنه ای که برای تخت خواب بادی در نظر گرفته شده است از مخمل جیر می باشد که نسبت به پی وی سی طول عمر بالاتری دارد به همین سبب این محصول بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کامبا ضد تعریق می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید . جنس کف این محصول همانند دیگر تخت ها از جنس پی وی سی می باشد که در زمان استفاده به هیچ عوان تکان نخواهد خورد . 

طراحی و ساخت این تخت بادی با دیگر تخت های بادی تفاوت زیادی نداشته تنها در رنگ بدنه و رویه آن تغییرات جز ای اعمال شده است . این محصول به شکل مستطیل می باشد که قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد . رویه این محصول با توجه به مواج بودن کاملا ضد تعریق می باشد و باعث طبی شدن این محصول می شود به همین سبب این محصول بسیار قابل استفاده برای کسانی که درد استخوانی و مفصلی دارند بسیار مناسب می باشد . این محصول با توجه به رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراه می کند که از این محصول در منزل استفاده نمایید . 

ابعاد ، وزن بسته بندی و تحمل وزن : 

ابعادی که برای این محصول در نشر گرفته شده است ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 101 سانتی متر ، ارتفاع : 38 سانتی متر ) می باشد که بسیار مناسب برای استفاده یک نفر می باشد . تخت بادی دو نفره دارای ابعاد بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در مکان های مختلف به راحتی استفاده نمایید بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . وزن بسته بندی این محصول 5 کیلوگرم می باشد که بسیار ایده آل بوده به همین سبب این محصول را شما می توانید به رحتی با خود حمل نمایید . تحمل وزن این محصول 136 کیلوگرم می باشد که از نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد به همین منظور این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . 

نحوه راه اندازی و نگهداری : 

برای راه اندازی این محصول می بایست تخت خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده سپس پمپ باد را به برق متصل کرده و پمپ را روشن نمایید تا کمتر از 3 دقیقه تخت راه اندازی شود . برای مراقبت و نگهداری از این محصول کافیست ( از برخورد شی تیز به تخت جلوگیری نمایید ، از باد کردن بیش از حد تخت پرهیز کنید و از پرش و جامپینگ بروی تخت خودداری نمایید تا صدمه ای به تخت وارد نشود تا شما بتوانید مدت زمان زیادی از این محصول استفاده نمایید . 

جمع نبدی : 

تخت بادی یک نفره مواج کلمن با پمپ 110 ولت محصولی به کیفیت و زیبا می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید روانه بازار گردیده است . بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس مخمل ی باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد و قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد .

نوع
خانگی و دانشجویی
طول
190 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی مجزا
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...