تخت بادی یک نفره کامفورت کلمن

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 190 سانتی متر
  • عرض: 101 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره کامفورت در فروشگاه و نمایندگی اصلی intex و سایت آنلاین فروش محصولات بادی با ضمانت و قیمت ارزان در ایران

تخت بادی یک نفره کامفورت از سری محصولات خانگی بادی intex با ویژگی های منحصربه فرد و زیبایی چشم نظیر یکی از شیک ترین و مقاوم ترین محصولات موجود در بازار می باشد که توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند ، ابعاد این تخت بادی مناسب می باشد: طول این تخت 190 سانتی متر ، عرض 101 سانتی متر و ارتفاع این محصول 38 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد تحمل وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم را دارا است. جنس رویه این تخت از پی وی سی با رویه مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف محصول از پی وی سی دو لایه می باشد. این تخت خواب کاملا طبی بوده و دارای شیار های بسیار مناسبی میباشد برای بهبود بخشیدن بیمارانی که آرتروز گردن و دیسک کمر دارند. این تخت خواب میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای تخت خواب های فلزی و چوبی باشد . کیفیت درونی این تخت خواب بادی بسیار مقاوم و از جنس پل های ابریشمی  مستحکم میباشد که طول عمر تخت خواب را دو چندان میکند . شما میتوانید با شماره تماس های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و این تخت خواب را با بهترین قیمت و کیفیت از تنها نمایندگی اینتکس خریداری کنید همچنین میتوانید علاوه بر سفارش اینترنتی به صورت تلفنی نیز ثبت سفارش نمایید 

تخت بادی یک نفره کامفورت از سری تخت خواب های بادی بسیار با کیفیت و دوست داشتنی می باشد که توسط شرکت کلمن طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که توانسته است به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین تخت خواب های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این محصول به شکل مستطیل بوده و رنگ آن نیز آبی می باشد. ساختار بدنهی آن به صورت 3 طبقه حلقه ی بوده که به خوبی می تواند فشار را تحمل کند. از این محصول می توان در منزل، محل کار و یا خانه های دانشجویی استفاده کرد. خمچنین می توان آن را به خود به سفر برد تا در ویلا و یا چادر مسافرتی نیز از آن استفاده کرد. در ادامه ما قصد داریم به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم .

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

از اصلی ترین و مهمترین نکاتی می باشد که هنگام خرید یک محصول باید به آن توجه نمود. تمامی ما هنگامی که می خواهیم محصولی را خریداری کنیم نگرانی هایی از بابت جنس آن محصول داریم. شرکت کلمن توانسته است تا با تولید این تخت خواب بسیار با کیفیت تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و در نهایت کالایی مرغوب را به مشتریان خود ارائه کند. این تخت بادی از جنس وینیل با رویه مخملی بوده که این رویه باعث نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری میکند. بخش کناری آن نیز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده که به سادگی دچار پارگی نمی شود. کف این تخت خواب به صورت دو لایه طراحی شده که هم ضد آب می باشد و هم مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و به آسانی پاره نمی شود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این محصول دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را در منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند. این تخت خواب بادی دارای ابعادی همچون طول: 190 سانتی متر، عرض: 101 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 136 کیلو گرم بوده و دارای وزن 5 کیلو گرم می باشد که به آسانی می توان آن را حمل و جابجا کرد. که دیگر شما هنگام جا به جایی منزل و اسباب کشی دردسر های تخت خواب های ثابت را نخواهید داشت و با خالی کردن باد این تخت می توانید به راحتی آن را حمل کنید. همچنین این محصول به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی و بدون هیچ گونه اشغال فضایی توسط ساک حملی که دارد درون صندوق ماشین جا شده و می توانید آن را با خود به سفر نیز ببرید.


طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که یک عدد پمپ برقی مجزا بر روی خود این تخت خواب بادی موجود می باشد. پس از آماده کردن پمپ، تخت را از بسته بندی ارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای تخت را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. سپس با توجه به برقی بودن پمپ منتظر می مانید تا تخت به اندازه کافی باد شود. حال درب دریجه هوای تخت را می بندید و می توانید از تخت خواب استفاده کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید.
  • به هیچ هنوان اجازه ندهید تا جسم تیزی با آن برخورد کند.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت خواب را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
190 سانتی متر
عرض
101 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی مجزا
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت کلمن
وزن: 5 کیلوگرم
طبی
ضد تعریق
دارای سطح موج دار
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل ، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
coleman

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...