تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت

bestway 69017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خانگی و مسافرتی: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
5,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت را می توانید هم اکنون از سایت اینتکس تهران نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت یکی از تولیدات جدید شرکت بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده و در کنار خود پمپ باد برقی 110 ولت را هم می بیند که با ان به سادگی می توانید این محصول را در کمتر از چند دقیقه باد کنید. ساختار کلی و شکل اصلی این محصول به صورت سه لایه بوده و این باعث شده تا استحکام و تحمل وزن بالایی داشته باشد. هم چنین این تخت خواب بادی بدنه ای مواج دارد که در هنگام استراحت بر روی ان از تعریق شما جلوگیری کرده و خوابی راحت و ارام را برای شما به ارمغان می اورد. علاوه بر این ها این محصول به صورت طبی طراحی شده است که بیماران عضلانی هم می توانند به سادگی از ان استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای خوب این محصول تحمل وزن ان است که تا 140 کیلو گرم وزن را می تواند بر روی خود تحمل کند که افراد سنگین وزن هم با خیال راحت می توانند به این محصول اطمینان کرده و ان را خریداری نمایند. جنس رویه این تخت بادی هم از نوع PVC می باشد که بسیار با کیفیت بوده و فوق العاده مستحکم طراحی و تولید شده است. هم چنین در کنار این محصول دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید. هم اکنون می توانید این تخت فوق العاده را با قیمت استثنایی از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید . 

اگرچه شرکت اینتکس تخت خواب های بادی با ارتفاع کوتاه و بلندی را تولید کرده است ، ولی تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت در واقع تختی است که ارتفاع بالایی دارد . برای همین اگر شمایی که دوست دارید ، تخت خواب بادی داشته باشید که ارتفاع آن بلند است ، می توانید از این تخت بادی استفاده کنید . رنگ این تخت بسیار زیبا و خوشرنگ است و می توان گفت که تقریبا همه پسند است ، بنابراین شما می توانید آن را در صورت هدیه دادن به کسی ، با خیال راحت اینکار را انجام دهید و تخت بادی خود را به فردی که دوست دارید ، هدیه بدهید چرا که او قطعا از این وسیله بسیار دوست داشتنی و جدید نهایت لذت را خواهید برد . 

این محصول ساخت برند بست وی یکی از خوشنام ترین برند های تولید کننده تخت بادی است که با تکنولوژی های روز دنیا و با استفاده از بهترین لایه ها ، این محصول را تولید کرده است . این تخت دارای رویه مواج است ، ولی اگر آن را با سایر تخت خواب ها مقایسه کنید ، می توان گفت که این تخت موج های کمتری دارد و برای آن دسته از دوست داران تخت های نرم و راحت ، می تواند گزینه مناسبی باشد . بخش داخلی این تخت بادی به صورت چند لایه است ، بهترین روش برای اینکه یک تخت بادی بتواند وزن بالایی را تحمل کند ، همین مورد است ، شما نیز حتی اگر وزن بسیار بالایی داشته باشید ، باز هم می توانید از این تخت بادی استفاده کنید . 

تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت از سری تخت های بسیار نرم و طبی بوده که که توسط برند نام آشنای بست وی طراحی و ساخته شده است . افرادی که تمایل برای خرید این محصول را دارند در ابتدا به آن ها پیشنهاد می کنیم تا به طور کامل این مقاله را مطالعه کرده تا از مزایا و معایب این کالا به طور کامل مطلع بشوند . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این کالا به صورت مستطیلی شکل بوده و کرم رنگ می باشد که بسیار زیبا و چشم نواز خواهد بود . این محصول بسیار نرم و آسایش بخش بوده که در هنگام استفاده از آن ، بدون شک آرامش را به روح و جسم خود هدیه خواهید داد . در قسمت کناری و میانی آن نام محبوب کمپانی سازنده این تخت بادی یعنی بست وی طراحی و به چشم می خورد . بدنه این تخت بادی به صورت مواجی شکل بوده و به همین دلیل ضد تعرق می باشد و در هنگام استفاده از آن ، باد از این لایه ها عبور کرده و جلوی تعرق بدن شما را خواهد گرفت .

جنس بدنه

جنس بدنه از مهم ترینن قسمت های یک محصول برای خرید در نزد مشتری می باشد ، زیرا محصولی که دارای کیفیت پایینی باشد ، بدون شک طول عمر پایینی را خواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این تخت بادی از pvc و کامفورت بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این کالا به ترتیب به این شرح است : طول : 191 سانتی متر ، عرض : 97 سانتی متر ، ارتفاع : 51 سانتی متر ، تحمل وزن : 140 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 6.2 کیلو گرم است که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . از دیگر مزایای این محصول می توان به جمع آوری آسوده آن اشاره کرده ، به طوری که در هنگام شب آن را راه اندازی کرده و در طول روز ف آن را جمع آوری بکنید تا فضای منزل شما را اشغال نکند .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید که در هنگام خرید به همراه این کالا یک پمپ برقی 110 ولت برای راه اندازی آن موجود خواهد بود . این پمپ را درون دهانه کالا قرار داده و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول خود را باد شده و از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وزن شخصی که از این کالا استفاده می کند نباید بیشتر از 140 کیلو گرم باشد ، همچنین سعی کنید تا این کالا را پس از استفاده جمع کرده تا دچار صدمه و یا آسیبی نشود و در آخر وسایل تیز را از آن دور نمایید تا دارای یک محصولی با طول عمر بالا باشید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نموده و از آن استفده کنید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

تخت خواب بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 110 ولت یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی نامدار بست بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و جنس بدنه آن از pvc و کامفورت است که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید.

خانگی و مسافرتی
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
رویه کامفورت و طبی
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای بیماران عضلانی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...