تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
3,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت را می توانید هم اکنون از سایت اصلی نمایندگی محصولات بادی intex در ایران خریداری نمایید.

تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت یک محصول فوق العاده با کیفیت است که مناسب برای استفاده بیماران هم می باشد. این محصول که به صورت طبی طراحی شده است یکی از شکیل ترین تخت های بادی موجود در بازار است که چشم های زیادی را به خود خیره کرده است. در همین ارتباط باید گفت که این محصول ساخته شده از رنگ کرم می باشد با این تفاوت که رویه اصلی این محصول مقداری روشن تر از بخش های کناری است. ساختار کلی این تخت بادی هم به صورت سه لایه طراحی شده که فوق العاده با کیفیت است.

 نکته مهم دیگر این است که رویه اصلی این تخت به صورت مواج طراحی و تولید شده است که در هنگام استراحت بر روی ان فوق العاده نرم و لطیف بوده و احساس خوبی را برای شما تداعی می کند. در کنار این موارد می توان به لبه های این کالا هم اشاره نمود که به صورت ضخیم و برجسته طراحی شده تا در هنگام استراحت بر روی ان به زمین نیفتید. از خصوصیات خوب دیگر این محصول هم می توان به دارا بودن ساک حمل و هم چنین پمپ باد نیز اشاره نمود که نیاز شما را از این بابت برطرف کرده است. هم اکنون این تخت فوق العاده را می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت از سری تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت برند بست وی می باشد که با توجه به ظاهر زیبایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادارن تخت خواب های بادی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت خواب بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار بدنه این تخت خواب بادی به صورت کامفورت می باشد که برای بیماران عضلانی نیز مفید می باشد و باعث می شود در استفاده طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن دست ندهد . همچنین بخش رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج می باشد که به گردش هوای میان بدن و سطح تشک کمک کرده و مانع از تعریق بدن می شود . همچنین به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید تخت خواب را درحالت خالی از باد جه به جا نمایید . این تخت خواب بادی علاوه بر رنگ کرم که دارد در رنگ های طوسی و مشکی نیز روانه بازارهای جهانی شده است که هر کدام از رنگ ها دارای جذابیت های خاص خود نیز می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این تخت خواب بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که از خود در برابر فشار و ضربه نشان داده است دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد . همچنین در بخش کناری این تخت خواب بادی نیز از پی وی سی مخمل استفاده شده است که مقاومت آن را بیش از پیش افزایش داده است و می تواند رای شما عزیزان تداعی کننده تخت خواب های سنتی نیز باشد . شایان ذکر است که در بخش زیرین این تخ خواب بادی نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده است که مقاومتی به طبع بالاتر از بخش تک لایه و رویه نیز دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تخت خواب بادی به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 97 سانتی متر و ارتفاع : 51 سانتی متر ) نیز است که فضای ایده آلی را برای یک نفر در حالت خوابیده فراهم می آورد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید تخت خواب بادی باید به آن توجه نمایید زیرا در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان نقش بسزایی خواهد داشت ، قابلیت تحمل وزن این محصول 140 کیلو گرم می باشد که برای استفاده یک نفر ایده آل است . همچنین وزن خود محصول 6.2 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی و توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این تخت خواب بادی یک از محبوب ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بادی یک نفره می باشد که در سال جاری و توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رنه این تخت خواب بادی از پی وی سی می باشد و همچنین یک عدد پمپ باد برقی سرخود نیز در بخش بالایی آن تعبیه شده است . تخت بادی یک نفره کامفورت بست وی با پمپ 220 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC جیر
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
رویه کامفورت و طبی
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای حجم کم در حالت جمع شده
مناسب سنین بزرگسال
قابل استفاده برای بیماران عضلانی
دارای پمپ باد دو کاره 220 ولت
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...