تخت بادی یک نفره Airtek

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره Airtek در نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی و سایت اصلی شرکت intex تهران با قیمت ارزان و گارانتی و ارسال به سراسر کشور

تخت بادی یک نفره Airtek از سری محصولات بسیار زیبا و دوست داشتنی شرکت ایرتک می باشد که به دلیل ساختار بسیار مقاوم و با کیفیت توانسته نظر همگان را به سوی خود جلب کند . این تخت خواب نمونه ای از یک تخت خواب بادی کاملا حرفه ای و مدرن می باشد . این محصول که هم برای مصارف خانگی و هم برای مسافرت قابل استفاده می باشد دارای شکل ظاهری بسیار شیک بوده و رویه آن به رنگ خاکستری و بخش های کناری آن به رنگ آبی کاربنی یا نفتی مزین شده است . جنس تشکیل دهنده بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت بالایی می باشد . رویه این تخت خواب مخملی می باشد ، وجود رویه مخمل آن باعث شده تا سطح تخت بسیار نرم و لطیف شود . ویژگی رویه مواج این تخت نیز باعث شده تا فرم پذیری تخت بهبود یافته و بستری بسیار آرگونومیک را برای فرد ایجاد کند . کف این تخت بادی را برای اینکه بیشترین تماس را با سطح زمین دارد به صورت دو لایه ساخته اند تا در برابر ساییده شدن مقاومت کند . ساختار طبقه ای این تخت باعث شده تا مقاومت آن دو چندان گردد . از دیگر ویژگی های مهم این تخت خواب می توان به ارتفاع بلند آن اشاره کرد . پمپ باد سرخود موجود در بدنه این تخت خواب نیز باعث شده تا محصول را به سرعت و در مدت زمان 3 دقیقه باد کرد . همچنین این پمپ باد قادر است عملیات مکش باد را نیز انجام دهد . شما می توانید به راحتی این محصول را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

تخت بادی یک نفره Airtek یک محصول نرم و آرامش بخش بوده که استفاده از آن بدون شک خستگی شما را کامل از بین خواهد برد . ما در نقد و بررسی قصد داریم تا محصولات را به طور کامل بررسی کرده و مزایا و معایب آن را به شما بیان می کنیم تا خرید را برای شما آسوده تر بکنیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های سرمه ای و سفید به کار رفته است که آن را بسیار زیبا و چشم نواز کرده است . در قسمت پشتی آن یک محفظه برای راه اندازی این تخ بادی طراحی و ساخته شده است تا به آسودگی آن را باد کرده و لذت ببرید .

جنس بدنه : جنس بدنه این تخت بادی از pvc با رویه مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد ، همچنین مقاومت بالای این تخت بادی به هیچ وجه در نرم بودن این کالا اختلالی وارد نکرده و استفاده از آن بسیار آرامش بخش خواهد بود .

ابعاد و وزن : ابعاد ، تحمل وزن و وزن این تخت بادی به ترتیب به این شرح است : طول : 203 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر ، تحمل وزن : 136 کیلو گرم و در نهایت وزن آن بالغ بر 6 کیلو گرم خواهد بود که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول تنها کافسیت تا پمپ برقی آن را درون برق گذاشته تا این تخت بادی راه اندازی شده و به آسودگی از آن بتوانید استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وزن شخصی که از این کالا استفاده می کند نباید بیشتر از 136 کیلو گرم باشد ، همچنین سعی کنید تا پس از استفاده آن را جمع کرده تا دچار صدمه و یا آسیب های احتمالی نشود و در آخر وسایل تیز را از آن به دوری نگه دارید تا به بدنه این تخت بادی صدمه و یا آسیبی وارد نکند . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی : تخت بادی یک نفره Airtek از محصولات بسیار با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمپانی airtek طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های سرمه ای و سفید به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از pvc با رویه مخمل بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد و در آخر وزن آن بالغ بر 6 کیلو گرم است که به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی است . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران و تهران ، اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
رویه مواج و ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
airtek

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...