تخت بادی یک نفره intex ساده بدون پمپ

Intex 66721

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 47 سانتی متر
4,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره intex ساده بدون پمپ رنگ مشکی یک تخت خواب بادی عالی و باکیفیت با پمپ برقی و ساک همراه با قیمت ارزان و رویه مخملی برای خواب شبانه با راحتی عالی و راحت و جنس بدنه مرغوب

تخت بادی یک نفره intex ساده بدون پمپ اینتکس محصولی با کیفیت و با دوام است که به تازگی توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار شده است. تخت خواب بادی به گونه ای طراحی شده که تمام سنین می توانند از ان به راحتی استفاده کرده و بر روی ان به استراحت بپردازند. در خصوص طراحی این محصول باید به این نکته اشاره نمود که بدنه و رویه اصلی این کالا به صورت مواج و شیار دار طراحی شده است که فرد در حال خوابیدن بر روی ان احساس نرمی و لطافت داشته و از تعریق بیش از اندازه شما نیز جلوگیری می کند. هم چنین ساختار کلی این محصول هم به صورت دو لایه بوده که مقاومت فوق العاده بالایی دارد. هم چنین رنگ این محصول به صورت یکدست مشکی بوده که رنگی عامه پسند است. در کنار این موارد باید به جنس این تشک هم اشاره نمود که ساخته شده از نوع PVC بوده و بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید. 

شاید از خود بپرسید که اگر یک تخت خواب بادی دارای پمپ نباشد چه مزیتی نسبت به تخت خواب هایی دارد که به همراه خود پمپ باد دارند ؟ مهم ترین و اصلی ترین دلیلی که تخت خواب های بادی بدون پمپ محبوب هستند ، این است که این تخت خواب ها قابلیت استفاده در سفر ها را نیز دارند ، برای اینکه محصول بر روی خود پمپ باد برقی ندارد و از آن جا که پمپ باد برقی برای استفاده در خانه کاربرد دارد ، مدل های بدون پمپ محبوب ترین مدل ها می باشند . شما می توانید این تخت ها را البته با استفاده از پمپ باد دستی راه اندازی کنید ، برای همین اگر در مسافرت هم باشید می توانید آن را سریع راه اندازی کرده و استفاده کنید . 

با توجه به ابعاد و سایزی که این تخت بادی دارد ، شما می توانید آن را در داخل چادر مسافرتی نیز راه اندازی کنید . البته یک نکته را توجه داشته باشید که این تخت خواب ها برای چادر های مسافرتی ساخته شده اند که مناسب برای استفاده 8 نفره و یا بیشتر باشد . دقت داشته باشید که در بخش مشخصات ، ابعاد این تخت بادی به صورت دقیق درج شده است ، شما می توانید این ابعاد را با ابعاد چادر مسافرتی خود تطابق بدهید تا ببینید که محصول قابل استفاده برای چادر مسافرتی مد نظر شما می باشد یا خیر . از آن جا که ارتفاع تخت کوتاه تر است ، بهتر از هر تخت بادی دیگری برای استفاده در چادر مسافرتی کاربرد دارد .

تخت بادی یک نفره intex ساده بدون پمپ از سری تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و این تخت خواب بادی همان طور که از نامش پیداست از سری تخت خواب های بادی بدون پمپ بادی سرخود می باشد اما برای باد کردن این تخت خواب می توانید از پمپ های باد دستی استفاده نمایید که توسط این پمپ ها این محصول در مدت زمان کمتر از 3 الی 4 دقیقه قابل راه اندازی است . در ادامه این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول نماییم و شما را در خرید تخت خواب بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت خواب بادی یک نفره بدون پمپ اینتکس همراه ما باشید . 

طراحی و آرگونومی ساخت :


ساختار رویه این تخت خواب بادی به صورت مواج می باشد که باعث گردش هوا در بین بدن فرد مصرف کننده و سطح تشک می شود و به خوبی از تعریق بدن جلوگیری به عمل می آورد و همچنین ساختار این تخت بادی به صورت کاملا استاندارد می باشد که بهترین حالت را برای بدن فراهم آورده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . رنگ بخش رویه این تخت بادی مشکی و در بخش کناری این تخت بادی از رنگ مشکی مات استفاده شده است که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است . به همراه این تخت بادی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی تخت نمایید . با توجه به ابعاد کمی که این تخت بادی اشغال می کند مناسب برای استفاده در اتاق های خواب با فضای کم می باشد . لازم به ذکر است که به همراه این تخت بادی برای شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل ، توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید و با خیالی راحت از روز زیبای خود لذت ببرید 

جنس رویه این تخت بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین علاوه بر مقاومت بالا این تخت بادی دارای نرمی خاصی می باشد که برای شما تداعی کننده تشک های سنتی نیز است . برای بالاتر بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که به خوبی می تواند فشار وارده را مهار نماید . همچنین در بخش کناری این تخت بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که کاملا ضد آب می باشد .

قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تخت بادی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما  دارد . قابلیت تحمل وزن این تخت بادی برابر با 140 کیلو گرم می باشد که برای مهار وزن یک نفر بسیار عالی نیز است . تخت خواب بادی یک نفره بدون پمپ اینتکس دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 47 سانتی متر ) است که در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی از ابعاد استاندارد پیروی می کند . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی 4.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است .

این تخت خواب بادی با توجه به مشخصات و اندازه ای که دارد می تواند یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط هایی با فضای کوچک باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز برخوردار است . جنس رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل و جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم می باشد که کاملا ضد آب است . تخت خواب بادی یک نفره بدون پمپ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
تحمل وزن
140 کیلو گرم
جنس رویه
جیر ضد تعریق
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعرق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...