تخت بادی 1 نفره با پمپ 110 ولت

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی 1 نفره با پمپ 110 ولت را می توانید هم اکنون از سایت intex تهران نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

تخت بادی 1 نفره با پمپ 110 ولت از سری تخت های جدید شرکت بست وی می باشد که کیفیت و طراحی فوق العاده ای داشته و به دلیل داشتن رنگ یکدست مشکی در بین اکثر مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. نکته مهم در ارتباط با این محصول این است که رنگ تیره ان باعث شده تا در صورت کثیف شدن زیاد به چشم نیاید. بدنه اصلی این تخت خواب بادی انعطاف پذیری بالایی داشته و در صورت باد کردن کامل و به اندازه این تخت می توانید از استراحت و نرمی و لطافت فوق العاده ان لذت ببرید. نکته مهم دیگر در ارتباط با این محصول ساختار دو لایه ان است که باعث شده تا مقاومت قابل قبولی داشته باشد. هم چنین در کنار این محصول یک عدد ساک حمل نیز قرار دارد که جا به جایی این تخت با استفاده از ان کاری بسیار راحت و اسان می باشد. از دیگر خصوصیات خوب این محصول می توان به بالش بادی سر خود ، رویه مواج و ضد تعریق و همین طور پمپ باد مجزا 110 ولت این محصول اشاره کرد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید و در صورت داشتن سوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

تخت بادی 1 نفره با پمپ 110 ولت از سری تخت خواب های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که از قیمت مقرون به صرفه در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تخت بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تخت بادی 1 نفره با پمپ 110 ولت همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :


در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختار این تخت بادی کنیم . ساختار رویه این تخت بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوا میان بدن و سطح تخت عمل کرده و مانع از تعریق بدن می شود . همچنین در بخش بالایی این تخت بادی یک عدد بالش سرخود نیز وجود دارد که شما را از به همراه داشتن بالش در سفرها و یا خانه خلاص می کند . اما ساختار کلی این تخت بادی به صورت دو لایه می باشد که فشار وارده که در اثر وزن فرد استفاده کننده وارد می شود را به خوبی مهار می کند . لازم به ذکر است که پس از خرید این محصول و در صورت درخواست شما یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تخت بادی به صورت ترکیبی می باشد تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . این تخت خواب بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین برای بالا تر بردن استحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده آن دارد . شایان ذکر است که در بخش کناری این تخت بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است و در برابر فشار و ضربه عملکرد بهتری را از خود به نمایش می گذارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن یکی از نکات بسیار مهمی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تخت خواب های بادی باید به آن توجه نمایید . قابلیت تحمل وزن این محصول 136 کیلو گرم می باشد که برای تخت خواب های بادی یک نفره ایده آل می باشد و از استانداردهای جهانی پیروی می کند . ابعاد تخت بادی 1 نفره با پمپ 110 ولت به اندازه های ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 97 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) است که نشان از فضای ایده آل ایجاد شده برای شما دارد . وزن این محصول 5.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل حمل می باشد از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز به شمار بیاید .

جمع بندی :

این محصول یکی از با کیفیت ترین تخت های بادی یکنفره می باشد که توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . تخت بادی 1 نفره با پمپ 110 ولت با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا 110 ولت
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای پمپ باد با قابلیت مکش
مناسب سنین بزرگسال
دارای پمپ باد مجزا 110 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...