تخت بادی خوشخواب یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی خوشخواب 1 نفره اینتکس محصول با کیفیت شرکت intex تهران ، نمایندگی فروش محصولات بادی و تخت خواب بادی یک نفره و دو نفره

تخت بادی خوشخواب ۱ نفره با رویه مخمل لطیف و ضد تعریق و کامفورت کاملا طبی می باشد. دارای پمپ برقی متصل و ساک مخصوص ، برچسب تعمیرات می باشد. با قابلیت پر و خالی شدن در 3 دقیقه ، قابل حمل و سبک و کمجا می باشد. وسیله مناسب برای استفاده دائمی در اتاق خواب و ویلا و حتی استفاده و لذت خواب در سفر و گردش با قیمت بسیار مناسب و ارزان، محصول 2013 شرکت اینتکس می باشد.با دو رنگ متنوع ، دارای کشویی مخصوص سیم تخت خواب ، تخت خواب بادی طبی خوشخواب  نه تنها برای درمان بیماری مضر نیست بلکه بسیار مفید برای درمان بیماریهای مفصلی ، آرتروز ، پوکی استخوان ، و ... میباشد.وسیله ای پر کاربرد که در هر خانه ای لازم است

تخت های بادی انواع مختلفی دارد در زمان های مختلفی در شکل های گوناگونی طراحی و تولید می شود. شرکت ها و برند های متعددی در این زمینه فعالیت می کنند. چرا که تخت بادی مورد استقبال همگان قرار گرفته است و تخت بادی وسیله ای بسیار خوبی برای راحتی می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد. اینتکس بزرگترین تولید کننده محصولات بادی می باشد و تخت بادی نیز از تولیدات این برند است که انواع مختلفی دارد و تخت بادی خوشخواب یکی از با کیفیت ترین محصولات این برند می باشد. این محصول ویژگی های زیادی دارد که بنا داریم در این نقد و بررسی به آن بپردازیم.

طراحی 

تخت بادی ۱ نفره خوشخواب دارای طراحی فوق العاده و ساختار داخلی شبکه ای می باشد و به همین دلیل مقاومت این تخت بادی بسیار مناسب می باشد. با اینکه این تخت برای استفاده یک نفر طراحی و تولید شده است ولی وزن بسیار مناسبی را تحمل می کند. زیبایی این تخت نیز بسیار قابل توجه و چشم نواز است که مشتریان توجه بسیاری به آن می کنند. در طراحی این تخت به مسائل بسیاری توجه شده است بخصوص اینکه یک پمپ بادی از نوع برقی سرخود در قسمت کناری این تخت بادی طراحی شده است که بسیار کاربردی و راحتی بخش است.

مشخصات فیزیکی

در بخش قبل نیز گفته شد که تخت بادی خوشخواب برای استفاده یک نفر طراحی و شاخته شده است. جنس بخش های مختلف تخت از پی .ی سی مخملی بوده و در عین مقاومت بالا بسیار زیبا می باشد. وزن این تخت یکی دیگر از ویژگی های مهم این تخت بادی محسوب می شود که فقط 4.5 کیلوگرم است و باعث جابجایی بسیار آسان این تخت بادی خوشخواب می شود و علاوه بر خانه می توان از این محصول در مکان های دیگر استفاده کرد. این تخت به گونه ای ساخته شده است که فقط در زمان 3 دقیقه پر و خالی می شود که امری قابل توجه در انتخاب یک تخت بادی است. 

جمع بندی 

تمام تخت های بادی برای بیماران عضلانی و کسانی که از درد مفاصل رنج می برند مناسب می باشد ولی تخت بادی خوشخواب مانند برخی از این تخت ها به صورت تخصصی تری طراحی و تولید شده است و کارایی بیشتری دارد. تخت بادی خوشخواب برای درمان بیماری های آرتروز ، پوکی استخوان ، درد های مفصلی و ... مناسب می باشد.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...