تخت تاشو فریم دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 78 سانتی متر
  • ارتفاع: 42 سانتی متر
2,405,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت تاشو فریم دار در فروشگاه آنلاین تخت خواب بادی و نمایندگی مرکزی فروش تخت خواب سفری و تخت بادی مسافرتی در تهران با قیمت ارزان و گارانتی

تخت تاشو فریم دار از سری محصولات شرکت بست وی که تجربه زیادی در ساخت انواع تخت فریم دار دارد و در سال های اخیر توانسته است نظر خریداران را به محصولات خود جلب کند. تخت تاشو فریم دار یکی از این محصولات می باشد که از ویژگی های خاصی برخوردار است و می شود از این محصول در هر مکانی و حتی در سفر نیز میشود استفاده نمود. طول این تخت 193 سانتی متر ، عرض 78 سانتی متر و داری ارتفاع 42 سانتی متری می باشد ، وزن این محصول نیز 6.5 کیلوگرم می باشد که جابجایی آن را بسار آسان می کند.

شرکت های بزرگ تولیدکننده محصولات بادی علاوه بر تولید این محصولات اقدام به تولید دیگر محصولات راحتی نیز می کنند. بست وی یکی از این برنده های بزرگ می باشد که در کشور چین محصولات خود را تولید می کند و محصولات تولیدی خود را به کشور های بسیاری صادر می کند و در کشور های مختلفی دارای نمایندگی فروش می باشد. در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات این برند بزرگ را برعهده دارد و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. تخت تاشو فریم دار محصولی است که می خواهیم به نقد و بررسی آن بپردازیم. 

طراحی و مشخصات فیزیکی

از آن جایی که تخت تاشو فریم دار در بین انواع تخت بادی مسافرتی قرار می گیرد طبیعی است که طراحی و ساختار متفاوتی داشته باشد. همانطور که از نام این محصول مشخص می باشد این تخت از فریم های مقاوم طراحی و ساخته شده و وزن یک نفر را به راحتی تحمل می کند. این تخت به دلیل ساختار و ازجمله وزن بسیار مناسب و کم که برابر 6.5 کیلوگرم می باشد به راحتی قابل جابجایی بوده و می توان بدون مشکل در سفر های مختلف از آن استفاده نمود. 

این تخت مسافرتی ابعاد بسیار مناسبی نیز برای استفاده یک نفر دارد ، طول این تخت مسافرتی 193 سانتی متر ، عرض تخت 78 سانتی متر و ارتفاع آن 42 سانتی متر می باشد ، با توجه به این ابعد این محصول تحمل وزنی بالغ بر 193 کیلوگرم را دارا می باشد. 

برچسب تعمیرات برای رفع مشکلات پیش آمده ، دفترچه راهنما برای رفع سوالات احتمالی و ساک حمل برای جابجایی آسان تر از اقلام همراه تخت تاشو فریم دار می باشند.

نوع
مسافرتی
طول
193 سانتی متر
عرض
78 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
تحمل وزن
193 کیلو گرم
جنس رویه
جنس بخش کناری
جنس کف
پمپ
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای ساک دستی برا حمل اسان
دارای لایه PVC مقاوم برای استحکام بیشتر
وزن: 6.5 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...