تخت خواب بادی ارتفاع بلند

intex 42220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 56 سانتی متر
8,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی ارتفاع بلند در شرکت intex تهران ، مرکز فروش تخت بادی و نمایندگی محصولات بادی اینتکس و بست وی و ارسال درب منزل

تخت خواب بادی ارتفاع بلند یکی از معدود محصولاتی است که توسط شرکت Etekcity ساخته شده و دارای کیفیت فوق العاده بالایی است، قسمت های اصلی بدنه از لایه های مقاوم وینیل ساخته شده اند که این لایه ها وظیفه نگهداری از تخت را به عهده دارند، بخش داخلی نیز از نوع الیاف دار سیمی بوده که حالت موازی داشته و از گسستگی بدنه تخت بادی جلوگیری می کند. برای باد کردن این تخت بادی شرکت سازنده از پمپ باد برقی دو کاره استفاده کرده است که می تواند تخت خواب را به صورت خودکار در مدت زمان حدود 5 دقیقه باد کرده و در همین مدت زمان نیز باد آن را خالی کند. به علاوه رویه تخت به دلیل بهره مندی از رویه جیر و طرح مواج کاملا ضد تعریق بوده و برای استفاده های طولانی مدت مشکلی برای شخص به وجود نمی آورد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و بای خرید تخت بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

یکی از مزیت های این تختخواب بادی را می توان ساختار طبی آن دانست که باعث می شود تا به بهترین انتخاب برای سالمندان، بیماران عضلانی و همچنین زوج های جوان تبدیل شود تا خوابی راحت و دلچسب را تجربه کنند. در بخش داخلی بدنه این تختخواب بادی از پل های الیاف دار استفاده شده است که فشار را به خوبی بر روی قسمت های مختلف مهار می نماید تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. رنگبندی جذاب این تخت بادی باعث شده تا با خانه های مدرن به خوبی تطابق پیدا کند و دیزاینی جذاب را برای شما فراهم آورد. این محصول به دلیل انعطاف پذیری بالای ساختار بدنه دارای حجم بسیار کوچکی در هنگام جمع آوری می باشد و از این رو باعث می شود تا پس از استراحت به راحتی بتوانید آن را جمع کرده و درون کند دیواری قرار دهید و مناسب ترین گزینه برای خانه هایی با فضای کم است.

به همراه این محصول یک ساک حمل دسته دار وجود دارد که در جا به جایی ها حتی در کمپینگ ها و مسافرت ها بهترین شرایط را برای شما فراهم خواهد آورد. همچنین به دلیل وقوع آسیب های احتمالی در بدنه محصولات بادی درون بسته بندی این تخت خواب بادی می توان یک برچسب تعمیرات را مشاهده کرد که تعمیر تخت را به راحتی آب خوردن برای شما خواهد کرد. قابلیت تحمل وزن از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید تخت خواب های بادی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید و محصولی را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای تان باشد. قابلیت تحمل وزن این تخت بادی بالغ بر 273 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای تعیین شده برای تخت های بادی است. همچنین وزن سبک 8 کیلو گرمی این محصول باعث شده تا برای جا به جایی آن در پیاده روی های کوتاه نیز مشکلی نداشته باشید. همین حالا می توانید این محصول جذاب را از فروشگاه تهران اینتکس سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

تخت خواب های بادی یکی از بهترین نوع تخت های موجود در بازار است که امروزه طرفداران بسیاری را پیدا کرده است ، چرا که این اقلام و محصولات بادی جدید دارای طراحی های بسیار مدرن و زیبا هستند و می توانند به خوبی یک تخت خواب چوبی یا فلزی کارایی داشته باشند به همین دلیل بیشتر خانواده ها رو به سمت استفاده از تخت های بادی آوردند . استفاده از این تخت ها می تواند از نظر قیمت ، حجم اشغالی ، جابجایی و حمل و نقل بسیار بهینه تر باشند به همین دلیل شما می توانید با صرف هزینه کمتر بستری بسیار ایده آل و راحتی را برای خود و دیگر اعضای خانواده فراهم کنید . این تخت خواب بادی که تصویر آن را نیز در بالا مشاهده می کنید یکی از این محصولات بادی بی نظیر می باشد که قصد داریم در ادامه در رابطه با ویژگی آن به صورت کوتاه و مفید آشنا شویم و سایر مشخصه های آن را به شما عزیزان توضیح دهیم تا در صورت نیاز بتوانید در خرید تخت خواب بادی خود موفق باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت


طراحی و آرگونومی ساخت یکی از مهم ترین عوامل کیفیت در هر تخت خواب بادی می باشد زیرا هر چه طراحی ظاهری و آرگونومی ساخت تخت بهتر باشد مشتریان نیز از داشتن و استفاده از آن رضایت کامل را خواهند داشت . این تخت خواب بادی دارای سطح خاکستری با بخش های کناری سفید یا شیری می باشد که تلفیق این دو رنگ باعث شده تا تخت بادی بسیار زیبا باشد . همچنین نوع ساختاری این تخت خواب بادی به صورت طبقه ای بوده و همین ساختار باعث شده است تا مقاومت محصول دو چندان شود . رویه این تخت خواب مواج بوده و همین خاصیت مواج شکل رویه باعث شده تا تخت خواب انعطاف پذیری بیشتری را داشته باشد و بتواند خاصیت ضد تعریق داشته باشد . همچنین این رویه مواج باعث می شود تا گردش خون در بدن بسیار بهتر انجام شود تا به دنبال آن فرد خواب راحت تری را تجربه کند .



جنس بدنه


جنس بدنه اغلب محصولات بادی مخصوصا تخت خواب ها بایستی از مواد بسیار خوبی ساخته شود تا بتواند سال های سال در برابر فشار ها و ضربه های وارده مقاومت خوبی از خود نشان دهد . به همین دلیل نیز شرکت Etekcity این محصول بادی خود را از جنس وینیل ساخته است . وینیل یک نوع مواد لاستیکی است که می تواند به بهترین شکل در برابر فشار های وارده و وزن های بالا مقاوم باشد و آسیبی نبیند ، همچنین طول عمر این جنس بسیار بالا بوده و می تواند در دماهای مختلف و تغییرات هوایی خاصیت کشسانی خود را حفظ کند . رویه این تخت خواب نیز از یک لایه مجزا از جنس مخمل ساخته شده است تا محصول سطحی لطیف داشته باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تخت خواب برابر است با ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد که از نظر مساحت می تواند برای استفاده دو فرد بالغ استاندارد باشد . از مهم ترین ویژگی های این تخت خواب بادی می توان به ارتفاع بلند آن اشاره کرد . وجود ارتفاع زیاد باعث شده است تا تخت خاصیت فنری بهتری داشته باشد . این محصول یکی از سبک ترین تخت های بادی می باشد چرا که وزن آن تنها 8 کیلوگرم می باشد . همچنین وزنی که این محصول می تواند تحمل کند به 273 کیلوگرم می رسد ، علت تحمل وزن بسیار بالای تخت را می توان استفاده از جنس بدنه خوب و آرگونومی ساخت عالی محصول دانست .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول بسیار ساده است چرا که بر روی بدنه تخت پمپ باد برقی دوکاره ای به کار گرفته شده است که با استفاده از آن می توان به بهترین شکل و در کمترین زمان محصول را راه اندازی کرد . این تخت خواب از آن جا که دارای بدنه ای اسیب پذیر ساخته شده است لازم است تا مراقبت هایی از آن صورت گیرد . به عنوان مثال وسایل و ابزار های تیز و برنده می تواند به محصول آسیب وارد کند . همچنین بهتر است تخت را در محل کاملا هموار راه اندازی کنید و از نزدیک کردن بدنه آن به وسایل گرمایشی مانند بخاری خودداری کنید .

سخن پایانی

اگر شما تصمیم به خرید تخت خواب بادی گرفته اید بدون شک این محصول می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد ، چرا که ویژگی های بسیار زیادی داشته و می تواند بستری کاملا ایده آل را برای شما عزیزان فراهم کند . از مهم ترین ویژگی های محصول نیز می توان به ارتفاع بلند آن اشاره کرد که کمتر تخت بادی دارای چنین ارتفاعی می باشد . فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین فروشگاه محصولات بادی این محصول را با قیمت بسیار مناسب به فروش گذاشته است تا هموطنان عزیز بتوانند با صرف هزینه کمتر تخت خواب بادی خوبی را تهیه کنند .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل با رویه مخملی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
به همراه برچسب تعمیرات
لایه های داخلی موازی عرضی
جنس بدنه از وینیل با رویه جیر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Etekcity

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...