تخت خواب بادی اینتکس یک نفره قدیمی طبی

intex 66706

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 99 سانتی متر
  • ارتفاع: 47 سانتی متر
4,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی اینتکس یک نفره قدیمی طبی ، رنگ: سورمه ای ، با روکش لطيف مخملی ، ( قابليت پر و خالی شدن در 33 دقيقه) سطح موجدار طبی ، کنترل پمپ برای کاهش يا افزايش حجم باد تخت ،  دارای کيف مخصوص حمل و نگهداری و بر چسب تعمیرات رایگان . بهترین گزینه برای فضاهای کوچک منزل و آپارتمانها ، و همچنین خوابگاه و مسافرت جنس و مواد تشکیل دهنده تخت بادی که پی وی سی درجه یک می باشد به گونه ای است که طی مدت زمان استفاده، از کیفیت آن کاسته نمی شود. به علاوه مشکل فرو رفتگی پس از مدتی استفاده که در تشک های معمولی وجود دارد در این تخت بادی مشاهده نمی شود. بر روی قسمت بالایی تخت نیز یک بر آمدگی وجود دارد تا بتوان از آن به عنوان بالش استفاده کرد .شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی دو طبقه با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

این مدل اگرچه یک مدل قدیمی محسوب می شود ، ولی با این وجود طرفداران خاص خود را دارد ، برای اینکه ظاهر آن با بسیاری از تخت خواب های بادی تفاوت دارد ، شاید اگر تخت خواب های بادی رنگی و رنگ روشن پر طرفدار باشد ، ولی رنگ های تیره مانند رنگ مشکی نیز طرفداران خاص خود را دارند . این تخت خواب ها یک عیب دارند که آن هم این است که اگر تخت خاکی شود ، می تواند به راحتی آن را نشان دهد ، ولی رنگ های دیگر ممکن است کمتر خاکی شدن را نشان دهند . ولی اگر تخت چرک شود ، اصلا دیده نمی شود . این موضوع در واقع مشکل نبوده و اگر شما در فضاهای تمیز و حتی در خانه استفاده کنید ، تخت بادی شما نه تنها چرک نمی شود ، بلکه اصلا بو نمیگیرد . 

این تخت خواب ها نیازی به شستشو ندارند و اصلا نیازی نیست که برای تمیز کردن آن کاری انجام دهید . ولی اگر خیلی حساس هستید می توانید از دستمال خیس برای تمیز کردن بخش های کناری آن استفاده کنید . همچنین روی تخت بادی به دلیل اینکه از پارچه جیر ساخته شده است ، شما می توانید از مواد شوینده مانند شامپو فرش استفاده کنید و تخت را در مدت زمان بسیار کوتاهی تمیز کرده و مانند روز اول خود تمیز کنید . برای همین راه های بسیار زیادی برای تمیز کردن تخت بادی وجود دارد که حتی اگر کمی جستجو و سرچ کنید ، ترفند های بسیاری برای تمیز کردن پارچه جیر پیدا خواهید کرد . 

تخت بادی یکنفره اینتکس یک نفره قدیمی طبی یکی دیگر از سری تخت خواب ها بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول بادی دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که توانسته است تا به محض ورود به بازار توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی در سال 2018 تبدیل شود. این محصول دارای فرم کلی مستطیلی است و رنگ بدنه آن نیز مشکی می باشد. سطح این تخت بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. معمولا تخت خواب های بادی دارای یک سری مزیت نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی :

این تخت خواب بادی همانند سایر محصولات بادی اینتکس ارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تخت خواب های ثابت اشغال می کند. این محصول در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر و ارتفاع: 47 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن این تخت بادی نیز 136 کیلو گرم بوده و داری وزن 5.7 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تخت های ثابت است و می توان آن را به راحتی حمل و جا به جا کرد. تخت خواب های بادی یک وسیله بسیار پر کاربرد برای استفاده افراد بیمار نیز می باشد که دکتر ها به شدت آن را برای استراحت بیماران تجویز می کنند و روند بهبود بیمارانی که دارای درد های مفصلی و عضلانی می باشند را تسریع می بخشد . از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد .

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

اصلی ترین نکته ای که برای خرید یک محصول بادی باید مد نظر داشت، جنس آن محصول است. چرا که این گونه محصولات با پوست ارتباط مستقیم دارند و باید از مواد اولیه بسیار با کیفیتی در ساخت آن ها استفاده کرد تا هیچ گونه ضرری به پوست انسان وارد نکند. شرکت اینتکس توانسته است با تولید محصولات باید با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و محصولاتی با کیفیت و با دوام را به مشترین خود ارائه کند. این تخت بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل می باشد که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است و سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. قسمت کف این تخت بادی از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است که علاوه بر ضد آب بودن مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز دارد. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بالایی در برابر فشار داشته و به سادگی نمی ترکد. 

برای راه اندازی این تخت بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز است که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول موجود می باشد. تخت بادی را از کارتن خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. پمپ بر روی خود تخت قرار گرفته است. آن را به پریز برق متصل کرده و توسط دکمه ی پاوری که بر روی آن است روشن می کنید. حال منتظر می مانید تا تت بادی باد شود. پس از این که تخت فرم کلی خود را گرفت، پمپ را از برق جدا کرده و می توانید از آن استفاده کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

مراقب و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه آن جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
47 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای سطح موازی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...