تخت خواب بادی بالش دار طبی یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 38 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی بالش دار طبی یک نفره در شرکت intex تهران و مرکز فروش تخت خواب بادی ارزان و نمایشگاه مرکزی محصولات بادی

تخت خواب بادی بالش دار طبی یک نفره محصولی با کیفیت و بسیار راحت از شرکت بست وی برای مصرف بزرگسالان که ساخته شده از جنس بهترین جنس PVC با دو نوع روکش مخمل و طرح چرم می باشد. کالایی که دارای نشیمنگاهی مواج بوده و به دلیل داشتن روکش مخمل علاوه بر داشتن قابلیت طبی در برابر تعریق بالا نیز بسیار مقاوم خواهد بود. این محصول در قسمت فوقانی خود یک بالش بادی نیز داشته که در بدنه این تخت به صورت سرخود تعبیه شده است. هنگام که این تخت را باد می کنید، این بالش نیز به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد . از دیگر ویژگی های این محصول شرکت بست وی می توان به قابلیت استفاده برای انواع بیماران عضلانی و استخوانی اشاره کرد . قابلیت بسیار مهم درمانی که ارزش این محصول را بیش از پیش افزایش داده است. همچنین یک پمپ باد برقی با قابلیت دو کاره که دو عمل پمپاژ و مکش باد را داشته بر روی بدنه این تخت پیاده سازی شده است. این پمپ باد سبب می شود تا در مدت زمان بسیار کمتری این کالا را راه اندازی کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تخت خواب بادی بالش دار طبی یک نفره از سری تختخ خواب های منحصر به فرد تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول به دلیل کیفیت بسیار خوب و طراحی زیبایی که دارد توانسته است تا به یکی از محبوب ترین تخت های بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افرادی را که به دنبال تخت خواب بادی بوده اند را جلب کند. شرکت بست وی به واسطه طراحان بسیار با سلیقه ای که دارد توانسته است تا تمامی محصولات خود را با بالا ترین کیفیت و به زیبا ترین شکل ممکن تولید کنند. هم اینک شاهد یکی از این محصولات بسیار زیبا و با کیفیت می باشیم که از طراحی و کیفیت بسیار خوبی بهره می برد. فرم کلی ای تخت خواب همانند سایر تخت خواب ها به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ سفید می باشد. در قسمت بالایی این تخت بادی یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده تا شما سر خود را در آن قسمت بگذارید و دیگر احتیاجی به بالش به صورت جدا گانه نداشته باشید. تخت خواب ها بادی دارای مزیت های بسیاری نسبت به تخت خواب های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تخت خواب بادی :

همانطور که می داید جنس یک محصول مهمترین قسمت آن محصول به شمار می رود و همه ی افراد هنگام خرید یک محصول نگرانی هایی از بابت جنس و کیفیت بدنه آن محصول دارد. به خصوص اگر آن کالا یک وسیله بادی باشد که از حساسیت هایی بر خوردار است. شرکت بست وی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت خود تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و در نهایت کالایی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه کند. این محصول از جنس PVC بوده که در دو مدل با رویه های مخملی و طرح چرم عرضه شده است. معمولا رویه مخملی آن مزیت بیشتری از جمله نرم تر بودن و جلو گیری از سُر خوردن بالش نسبت به رویه های طرح چرم آن دارد. بخش کناری این تخت خواب بادی از PVC طرح چرم بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار می باشد و به راحتی دچار پارگی نمی شود. قسمت کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده است که هم ضد آب است و هم مقاومت بالایی در برابر پاره گی را دارا می باشد. قسمت سطح این محصول نیز به صورت مواج طراحی شده و دارای خاصیت ضد تعریق می باشد. این موج ها باعث می شوند هنگامی که بدن شما بر روی تخت قرار می گیرد فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تخت ایجاد کرده و از این فضا هوا را به جریان می اندازد. این گونه از عرق کردن بدن شما جلو گیری کرده و می توانید استراحتی آسوده را داشته باشید.

ابعاد، وزن و تحمل وزن :

این تخت خواب بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که نسبت به تخت خواب های ثابت فضای بسیار کمی را درون منزل اشغال می کند . شما می توانید از آن در اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کنید. این محصول در ابعادی ز جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 97 سانتی متر و ارتفاع: 38 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 227 کیلو گرم بوده و دارای وزن 5.1 کیلو گرم می باشد که جزو تخت خواب های بادی سبک محسوب می شود و شما می توانید به راحتی و به تنهایی آن را جا به جا و یا حمل کنید. همچنین در هنگام اسباب کشی و جا به جایی منزل نیز دیگر دردسر حمل تخت خواب های ثابت را ندارید و می توانید به آسانی این تخت خواب بادی را با خود به منزل جدید ببرید. این تخت بادی دارای یک عدد ساک حمل نیز می باشد که کار حمل آن را بسیار آسان تر کرده و می توانید به وسیله آن، تخت را با خود حتی به مسافرت برده. چرا که ابعاد بسته بندی شده ی این تخت بسیار کوچک بوده و فضای بسیار کمی را در صندوق ماشین اشغال می کند.


طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این تخت خواب بادی تنها به یک پمپ باد احتیاج است که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تخت موجود می باشدو دیگر شما نیاز به هزینه اضافی برای تهیه پمپ ندارید. پس از آماده کردن پمپ باد، تخت خواب را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب دریچه هوای تخت خواب را باز می کنید و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. حال منتظر می مانید تا تخت به اندازی کافی باد شود. سپس پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای پمپ را می بندید. همچنین می توانید برای اطلاع بیشتر از نحوه راه اندازی از همکاران ما در نمایندگی اینتکس کمک بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید.
  • هنگام باد زدن حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تخت خواب بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه آن خود داری کنید.
نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
38 سانتی متر
تحمل وزن
227 کیلو گرم
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
جنس بدنه از PVC با رویه جیر
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
مناسب سنین بزرگسال
دارای پمپ باد دو کاره 220 ولت
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...