تخت خواب بادی با بالش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی با بالش اینتکس ، از جدید ترین محصولات شرکت Intex با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان و گارانتی معتبر در شرکت اینتکس تهران

تخت خواب بادی با بالش اینتکس ، از جدید ترین محصولات شرکت Intex با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان و گارانتی دو ساله پمپ ، جنس رویه تخت از مخملی لطیف و ضد آب و ضد تعریق پوشیده شده و زیره تخت بادی از پلاستیک فشرده پی وی سی ساخته شده است. ساختار داخلی تخت موازی به صورت افقی ، دو رنگ ، سه لایه ، با ضخامت بالا طراحی شده است. مورد استفاده در اتاق خواب منزل و ویلا و اتاق دانشجویی برای مصارف دائمی و با وجود سبکی و حجم کم و سرعت پر و خالی زیاد می توان از تخت بادی در مسافرت و گردش هم لذت برد. مقاومت زیادی در برابر وزن سنگین دارد. اگر به دنبال تختی با کیفیت و دوام بالا و راحت و نرم هستید و مطمعنا قیمت مناسب ما به شما این تخت خواب بادی را پیشنهاد می کنیم، تا بتوانید با توجه به خود از استراحت بر روی آن لذت ببرید . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمت ازران و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در تهران اینتکس ایران خریداری نمایید . 

متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه این تختخواب بادی به صورت ترکیبی می باشد تا در قسمت های مختلف بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. در بخش رویه این تخت بادی می توان پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل را مشاهده کرد که کاملا ضد حساسیت می باشد و سازگاری بسیار بالایی نیز با پوست بدن افراد دارد و از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس از کودک تا سالمند استفاده کنید. اما برای بالا بردن استحکام و قابلیت تحمل وزن در قسمت های کناری و کف تخت از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه خواهد داشت. ابعاد این تخت بادی به مشخصات ( طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر ) می باشد که از این رو با خیالی راحت می توانید از آن برای افراد بلند قد نیز استفاده کنید.

همچنین قابلیت تحمل وزن 273 کیلو گرمی این تخت بادی باعث شده تا در استفاده از آن برای افراد سنگین وزن نیز محدودیتی نداشته باشید و با یکی از مقاوم ترین تختخواب های بادی رو به رو هستید. به دلیل استفاده از متریال مرغوب و البته سبک، وزن این مدل تخت اینتکس به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 7.5 کیلو گرم رسیده که از سبک ترین تخت های بادی دو نفره این برند محسوب می شود. در قسمت بالایی بدنه این تخت بادی می توان پمپ باد برقی دو کاره را مشاهده کرد که علاوه بر باد کردن محصول در جهت تخلیه سریع باد نیز بسیار موثر می باشد. راه اندازی این تختخواب بادی با توجه به تست های صورت گرفته بالغ بر سه الی چهار دقیقه به طول می انجامد و پمپ مذکور قابلیت اتصال به برق شهری را خواهد داشت.


اینتکس تولیدات فراوانی در سال هی اخیر داشته است که هر کدام از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برد . در تمام تولیدات اینتکس نکته های خاصی وجود دارد که آن محصول را در مقابل دیگر تولیدات آن را نحصربه فرد تر می کند. تولیدات این شرکت به بیشتر کشور های جهان صادر می شود و اغلب در همان کشور ها نیز داری نمایندکی می باشد که به بهترین شکل محصول را به مشتریان و خریداران می رساند ، در ایران نیز شرکت اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات فروش تولیدات این برند را برعهده دارد و توانسته است نام بزرگ در این عرصه برای خود دست و پا کند. تخت بادی از پر مخاطب ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در انواع مختلف به روش می رسد. در این نقد و بررسی نیز به بررسی یک از تولیدات اینتکس که تخت خواب بادی با بالش می باشد می پردازیم.

طراحی 

این تخت بادی طراحی بسیار ساده و شیکی دارد و در نوع خانگی طراحی و تولید شده است ، علاوه بر خانه از این تخت بادی می توان در مکان های دیگر و حتی سفر های بلند مدت استفاده کرد ، یکی از دلایل این ویژگی دارا بودن وزن بسیار پایین و مناسب تخت می باشد که جابجایی آن را بسیار آسان تر کرده است. از ویژگی ها مهم دیگر که در طراحی تخت خواب بادی با بالش به آن توجه شده ساختار طبقه ای و  نیز دارا بودن سطح مواج می باشد که برای استفاده بیماران عضلانی بسیار مناسب بوده و سفارش می شود.

مشخصات فیزیکی

این تخت برای استفاده دو نفر طراحی و تولید شده است که با توجه به این ویژگی باید داری ابعاد نسبتا بزرگی باشد که همین موضوع باعث اشتغال مکان بیشتر توسط این تخت می شود. طول این تخت بادی دو نفره 203 سانتی متر ، عرض تخت 152 سانتی و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد. با توجه به همین ابعاد این تخت بادی تحمل وزنی بالغ بر 273 کیلوگرم را دارد که به نظر می رسد برای استفاده دو نفر مناسب است ، البته جنس این محصول نیز در به وجود آمدن این محصول نقش مهمی دارد. چراکه بخش های مختلف این تخت از پی وی سی استفاده شده است که با تمام زیبایی که دارد مقاومت بسیار به این تخت داده است.

جمع بندی 

 ویژگی بسیار دیگری وجود دارد که این تخت را ویژه کرده و توجه مشتری را به خود جلب کرده است. دارا بودن ارتفاع بلند تر نسبت به دیگر تخت های موجود در بازار ، دارا بودن بالش بادی سرخود که استفاده از این محصول را آسان تر کرده است ، دارا بودن سطح مواج ، دارا بودن ساک حمل برای جابجایی آسان تر دارا بودن وسیله های کامل همراه و ... از سایر ویژگی های تخت خواب بادی با بالش می باشد.

نوع
خانگی
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC مخملی
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7.5 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای بالش سرخود
دارای سطح مواج موازی
نوع جنس: PVC مخملی و برزنتی
ساختار داخلی: موازی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Etekcity

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...