تخت خواب بادی با تکیه گاه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 213 سانتی متر
  • عرض: 162 سانتی متر
  • ارتفاع: 48 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی با تکیه گاه در مرکز فروش تخت بادی و نمایندگی مرکزی تخت خواب بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره intex و بست وی

تخت خواب بادی با تکیه گاه یکی از محصولات شرکت intex با طراحی ویژه و کیفیت بی نظیر ، بهترین و جدید ترین تخت خواب های بادی تولید شده میباشد که دارای پمپ برقی 220 ولت پرتوان ، و کیف مخصوص حمل  است.در جنس زیرین تخت بادی از پی وی سی فشرده استفاده شده است و  جنس رویه از مخمل (جیر) کاملا طبی و ضد تعریق میباشد که با این کار بسیار نرم و راحت و آرامش بخش میباشد .جنس این تشک به نوعی است که به هیچ عنوان شما را اذیت نمی کند و باعث می شود که حس راحتی واقعی به شما منتقل شود. کیفیت ساخت آن بسیار فوق العاده است و می توان یکی از دلایل آن را این دانست که این محصول تولید سال 2014 می باشد و آخرین استاندارد های دنیا را در خود جای داده است.این تخت خواب مناسب برای استفاده دائمی در منزل و اتاق خواب میباشد و با داشتن لبه کوتاه و چهار لایه در مصرف فضا بسیار صرفه جویی میشود. این تخت خواب همانند سایر محصولات بادی پس از خالی کردن باد آن جای بسیار کمی را اشغال می کند و باعث می شود که بتوانید آن را به هر جایی که تمایل داشته باشید به سادگی منتقل کنید . با وجود پمپ پر قدرت برقی می توانید آن را طی چند دقیقه برپا کنید و از آن استفاده کنید . این محصول با کیفیت را شما می توانید با کمترین قیمت از تنها نمایندگی محصولات بادی در تهران خریداری نمایید . 

تخت خواب بادی با تکیه گاه یکی از زیباترین و با کیفیت ترین تخت های بادی می باشد که به تازگی روانه بازار گردیده است . این محصول زیبا با تتوجه به طرح و رنگ زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگن برخوردار می باشد . این محصول دارای تکیه گاه بلند می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . از مهمترین مزیت های یک تخت بادی می توان به پمپ باد آن اشاره کرد که به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن تخت خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی همچون وزن مناسب و راحتی آن می باشد به همین سبب این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس قرار گرفته است . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی کامل و جامع این محصول با کیفیت بپردازیم ...

جنس بدنه و طراحی ساخت : 

این محصول با توجه به کارایی که دارد می بایست بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا باشد به همین سبب بدنه این محصول تشکیل شده از مخمل و پی وی سی سه لایه می باشد ، این کیفیت بالا برای شما این شرایزط را فراهممی کند که از این تخت دو نفر همزمان استفاده نمایید بدون اینکه نگران صدمه دیدن محصول خود باشید . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که علاوه برنرمی و راحتی کاملا ضد تعریق می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید . در لاهی های میانی رویه این محصول الیاف ابریشم نیز استفاده شده به مقاومت و نرمی این محصول افزوده است . جنس کف این محصول همانند تخت های بادی مشابه خود از پی وی سی سه لایه می باشد که به سادگی اسیب نخواهد دید . 

طراحی این محصول به شکل مکعب مستطیل می باشد که از طراحی بسیار زیبا و شکیل بهرمند می باشد . این محصول دارای رنگ طوسی تیره می باشد که در عین سادگی بسیار جذاب و دلنشین می باشد به همین سبب این محصول از مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . در بخش کناری این تخت نام شرکت اینتکس هک شده است . رویه این محصول به صورت مشبک می باشد که باعث می شود تا زمان استفاده از آن هوا به خوبی رد شود ، این عمل باعث می شود تا تخت و یا بدن شما دچار تعریق نشود و همچنین رویه مواج این محصول باعث طبی شدن این تخت خواب بادی می شود به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از این محصول استفاده نمایید . این محصول دارای یک تکیه گاه بلند می باشد که شما می توانید در زمان استفاده از تخت به تکیه گاه تکیه داده و راحتی بیشتری را تجربه نمایید . 

ابعاد ، وزن بسته بندی و تحمل وزن : 

ابعاد این محصول ( طول : 213 سانتی متر ، عرض : 162 سانتی متر ، ارتفاع : 48 سانتی متر می باشد ، ابعاد ذکر شده تمام قسمت های تخت می باشد . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد علاوه بر استفاده در منزل برای شما این شرایط را فراهم می کند که از آن در به راحتی در هتل و ویلا استفاده نمایید بدون اینکه نگران کمبود فضا باشید . وزن بسته بندی این محصول 9.3 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل خمل می باشد و شما می توانید از آن در مکان های مختلف به راحتی استفاده نمایید . این محصول دارای تحمل وزن 300 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای این محصول می باشد . 

طریقه راه اندازی و مراقبت : 

این تخت همانند دیگر تخت های بادی در کمترین زمان ممکن به راحتی قابل راه اندازی می باشد . بریا راه اندازی این محصول ابتدا باید تخت خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی یک سطح صاف قرار داده و سپس به کمک پمپ بادی که بروی بدنه محصول تعبیه شده تخت خود را باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای مراقبت از این محصول می بایست از پرش و جامپینگ بروی محصول پرهیز کنید ، از باد کردن بیش از حد تخت پرهیز کنید و همچنین از برخود شی تیز به تخت جلوگیری نمایید تا صدمه ای به تخت وارد نشود . 

جمع بندی : 

تخت خواب بادی با تکیه گاه محصولی زیبا و مدرن می باشد دارای طرح و رنگی بسیار زیبا و شکیل می باشد به همین سبب این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . بدنه این محصول زا جسن پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقام در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین سبب این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول بی نظیر را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

نوع
خانگی
طول
213 سانتی متر
عرض
162 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
تحمل وزن
300 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج موازی
طبی و ضد تعرق
مناسب افراد عادی و بخصوص بیماران
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...