تخت خواب بادی با طرح رویه بیضی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، مسافرتی
  • طول: 198 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی با طرح رویه بیضی در مرکز فروش تخت خواب بادی و نمایشگاه تخت بادی با قیمت ارزان و گارانتی و ارسال رایگان محصولات بادی

تخت خواب بادی با طرح رویه بیضی از سری محصولات دو رنگ جدید که به تازگی وارد بازار فروش شده است و طراحی زیبایی دارد و ویژگی های منحصربه فردی نیز دارد ، این تخت بادی در نوع خانگی ، مسافرتی طراحی و تولید شده است و می شود از آن به صورت دو نفره استفاده کرد چرا که ابعاد مناسبی را دارا بوده و علاوه  بر آن جنس بخش های مختلف تخت نیز بسیار قابل توجه است.  طول این تخت بادی 198 سانتی متر ، عرض تخت 152 و ارتفاع ان 46 سانتی متر می باشد ارتفاع تخت نیز به صورت استاندارد و 46 سانتی متر می باشد. این تخت بادی دارای سطح مواج می باشد که برای استفاده بیماران عظلانی مناسب بوده و توصیه می شود . شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت در تنها نمایندگی intex تهران اینتکس تهیه نمایید .

با توجه به ابعادی که این تختخواب بادی دارد و فضایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی در ظرفیت دو نفره بزرگسال از آن استفاده کنید. البته در هنگام استفاده از محصولات بادی به ویژه تختخواب های بادی باید توجه به قابلیت تحمل وزن آن ها داشته باشید و بر طبق استانداردهای تعیین شده از آن استفاده کنید تا بهترین عملکرد را شاهد باشید. گفتنی است که قابلیت تحمل وزن ذکر شده برای این تختخواب بادی توسط برند سازنده 273 کیلو گرم می باشد که نشان از استحکام فوق العاده آن دارد و حتی برای افراد سنگین وزن نیز می توانید از آن استفاده کنید. همچنین طول این تخت بادی بالغ بر 198 سانتی متر می باشد که از این رو قابل استفاده برای افراد بلند قد نیز است. سطح صاف و یکدست این تخت بادی نشان از فاقد امکاناتی همچون بالشت سرخود دارد و به همین خاطر برای استفاده باید بالشت را به صورت مجزا تهیه کنید.

بر روی بدنه این تختخواب بادی یک پمپ باد دو کاره قدرتمند وجود دارد که راه اندازی تخت را در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می کند. این پمپ باد قابلیت اتصال به برق شهری را دارد و برای باد کردن تخت و یا خالی کردن باد کافیست تا دکمه روشن شدن پمپ را بفشارید و اهرم را بچرخانید. در ساختار بدنه این تختخواب بادی از متریال ترکیبی استفاده شده است که در قسمت رویه که در تماس با بدن افراد است، پی وی سی جیر یا همان وینیل بکار گرفته شده است. در قسمت های کناری و کف تخت نیز می توان پی وی سی طرح چرم دو لایه را مشاهده کرد که قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش داده است. علاوه بر پمپ باد سرخود به همراه این تختخواب بادی می توان یک ساک حمل دسته دار به همراه یک برچسب تعمیرات را مشاهده کرد که پکیجی کامل را در اختیار شما قرار می دهد.

تخت بادی تولید شده توسط شرکت Air Comfort با توجه به ویژگی ها ومشخصه هایی که دارد در میان کالا های رده بالا قرار میگیرد که می تواند نیاز های شما را از یکی تخت بادی به خوبی رفع کند این محصول دارای ویزگی های منحصر به فردی می باشد که در کمتر مدلی از تخت های بادی تا کنون قرار داده شده است. بخش اصلی بدنه این تخت بادی از لایه های بسیار ضخیم تشکیل شده است و ارگونومی ساخت آن نیز بسیار برتر از سایر تخت خواب های بادی می باشد. به این دلیل می توان اینگونه اذعان کرد که تخت خواب های بادی تولید شده توسط Air Comfort یکی از برترین و بهترین های بازار می باشد که نیاز های شما را به شکل قابل توجع رفع خواهد کرد و می تواند جایگزین تخت خواب غیر بادی و سنتی شود. با این تفاوت که می توان آن را در شرایط گوناگونی مورد استفاده قرار داد.

طراحی

ظاهر و طراحی این محصول بسیار زیباست و از برترین المان های ممکن در ساخت آن استفاده شده است. بخش اصلی بدنه آن که شامل بدنه و دیواره های آن می باشد مشی رنگ بوده که کثیفی را نشان نمی دهد. این بخش با کیفیت بسیار خوبی که دارد (در این مورد در بخش کیفیت بدنه بیشتر توضیح داده خواهد شد)‌ ساختار سه طبقه داشته که می تواند برای ثابت ماندن تخت در زمان استفاده مفید واقع شود و از تمان های نا خواسته جلوگیری کند. رویه تخت خواب نیز لوزی شکل بوده و نوید خوابی آرامش بخش را به شما می دهد. علاوه بر این دو مشکصه بر روی دیواره عرضی بالایی تخت خواب یک عدد پمپ باد برقی سرخود قرار داده شده است که تخت را در مدت زمان حدود پنج دقیقه به سرعت باد می کند. و در همین مدت زمان نیز قابلیت تخلیه آن را دارد.

ابعاد و وزن

طول و عرض این تخت خواب بادی همانطور که در توضیحات اصلی آن درج شده است برای استفاده دو نفر به صورت همزمان کاملا مناسب است و طول 198 سانتی متری آن می تواند برای افراد قد بلند نیز مناسب باشد. عرض 152 سانتی متر آن نیز استاندارد دو نفره در سطح جهان می باشد. ارتفاع تخت نیز 46 سانتی متر بوده و نه بلندی بیش از حدی دارد و نه بیش از حد کوتاه است. این محصول می تواند تا وزن 273 کیلو گرم را به سادگی تحمل کند و وزن آن نیز به تنهایی 11 کیلوگرم می باشد. از مشخصه های اصلی این تخت بادی می توان به وزن بسته بندی بسیار کم آن اشاره کرد که باعث می شود بتوان آن را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی حمل و نصب کرد. تخت را می توان با استفاده از پمپ باد های برقی فندکی به سادگی باد کرده و باز هم استفاده کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

بدنه این تخت بادی فوق العاده عالی بوده و بدون شک از بهترین تخت خواب های بازار می باشد. که می تواند طول عمر بالایی را به ارمغان آورد. قسمت رویه آن از وینیل ساخته شده است و در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم است. این قسمت علاوه بر رویه اصلی بخش کناری از لایه های ضخیم وینیل برزنتی ساخته شده است که بدون شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در کناره های تخت بادی به حساب می آید. قسمت های زیرین نیز آن نیز سه لایه فوق العاده ضخیم می باشد که فشار وارده را به سادگی تحمل می کند. 

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تخت خواب بادی ابتدا باید یک محل پاکیزه و عاری از هرگونه شئ تیز را بیابید. بهتر است محلی که قرار است میزبان تخت بادی باشد دارای سطح بدون شیب باشد تا فشار به قسمت خاصی از تخت بیشتر نباشد که ممکن است باعث از هم گسستگی لایه های داخلی آن شود. تخت خواب را از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. سپس سیم دوشاخه آن را از محفظه کناری خارج کنید و به پریز متصل کنید. در ادامه با روشن کردن آن تخت شروع به باد شدن می کند. پس از آن نیز با تغییر صدای پمپ می بایست آن را خاموش کنید. در این مرحله تخت آماده استفاده است. در صورتی که به برق شهری دسترسی نداشته باشید می توانید از دریچه کناری پمپ و با استفاده از پمپ باد شارژی، فندکی اتومبیل و دستی این تخت را باد کنید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری به تنها نمایندگی intex مراجعه نمایید .

نوع
خانگی، مسافرتی
طول
198 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
وینیل مخملی با طرح لوزی
جنس بخش کناری
وینیل
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود
سایر ویژگی ها
والف دابل لاک
ساختار سه لایه
دارای سطح مواج
دارای رویه لایه ای
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
Air Comfort

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...