تخت خواب بادی تاجدار بست وی با پمپ 110 ولت

کد bestway 67483

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 226 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع: 74 سانتی متر
6,730,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی تاجدار بست وی با پمپ 110 ولت در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران ، مرکز فروش تخت خواب بادی یک نفره و تخت بادی دو نفره

تخت خواب بادی تاجدار بست وی با پمپ 110 ولت یکی دگر از سری تخت خواب های بدی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و در بازار جهانی عرضه شده است. این محصول یک وسیله بسیار کاربردی می باشد که در تمامی منزل ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزایایی که این محصول نسبت به تخت های ثابت دارد این است که دارای وزن کمتری بوده و به راحتی می توان از آن در هر جای منزل استفاده کرد. این محصول در ابعادی از جمله طول: 226 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع 74 سانیت متر می باشد. وزن آن نیز 12 کیلو گرم بوده که به راحتی می توان آن را در منزل حمل و جا به جا کرد. بدنه این محصول از جنس PVC بوده که دارای رویه جیر می باشد که این رویه سبب نرم تر شدن سطح تخت شده و از سر خوردن بالش بر روی آن جلو گیری می کند. قسمت کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و پاره شدن دارد. قسمت بخش کناری این تخت بادی از جنس PVC طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد ئ به هیچ عنوان دچار ترکیدگی نمی شود. این تخت بادی علاوه بر ساک حمل دارای یک عدد پمپ باد برقی 220 ولت می باشد که به وسیله آن می توانید تخت را با سرعت بسیار بالایی باد بزنید. سطح این تخت خواب بادی به صورت مواج طراحی شده که از عرق کردن بدن شما هنگامی که بر روی آن قرار داردی جلو گیری می کند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری فرمایید. 

به منظور راحتی بیشتر شما و البته زیبایی هر چه بیشتر تخت خواب های بادی ، در یک حرکت بسیار جالب و با طراحی خاص توسط شرکت بست وی ، تختی به صورت تاجدار ساخته شده است که یکی از بهترین تخت خواب های بادی ساخته شده می باشد . شاید از خود بپرسید که وجود تاج در تخت بادی چه تاثیر دیگری جز زیبایی بر روی تخت بادی دارد ؟ توجه داشته باشید که وجود یک تاج در تخت بادی می تواند به عنوان یک تکیه گاه و پشتی خوب برای شما کاربرد داشته باشد ، برای اینکه شما حتما از تخت بادی برای خوابیدن استفاده نمی کنید ، بلکه گاهی ممکن است برای نشستن از این تخت بادی استفاده کنید . بنابراین در هنگام تماشای تلویزیون در کنار دوستان خود می توانید این به این تخت تکیه داده و احساس خوشایندی را داشته باشید . 

گاها طراحی رویه مواج در ساخت این تخت خواب ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند ، شما معمولا تخت خواب های بادی را با رویه موازی شکل مشاهده می کنید ، اما در این تخت بادی ، این رویه مواج در عرض بوده و شکل موازی دارد . این طراحی خاص می تواند سبب احساس بهتر شما در هنگام خوابیدن باشد . اگر شما فردی هستید که پس از بیدار شدن در اندام های خود احساس گرفتگی های عضلانی دارید ، بدون شک این تخت بادی می تواند یک کمک کننده فوق العاده برای شما باشد ، برای اینکه طراحی آن طبی بوده و اصلا بدن و اندام های شما را خسته نخواهد کرد . به منظور راحتی شما حتی قسمت تاج تخت بادی نیز به همین شکل و شمایل و به صورت موج دار ساخته شده است . وجود تاج می تواند حتی از افتادن بالش شما در هنگام خوابیدن از پشت سر نیز جلوگیری کند . 

تخت خواب بادی تاجدار بست وی با پمپ 110 ولت از سری تخت های بادی تولید شده کمپانی بست وی می باشد که به نسبت دیگر تخت خواب ها متمایز و خاص می باشد . این تخت دارای تاج می باشد که می توان از آن برای تکیه دادن استفاده نمود . این قابلیت در معدود تخت خواب های بادی دیده می شود و همین موضوع است که باعث شده مشتریان زیادی در طلب خرید آن باشند . این تخت خواب با طراحی بسار مدرن و شیک خود توانسته بستری بسیار مناسب و عالی را برای افراد فراهم کند . برای کسب اطلاع بیشتر و ویژگی های بیشتر این محصول لطفا به ادامه ی مطلب توجه داشته باشید تا با نقد و بررسی بیشتر این محصولات شما را در امر خرید تخت خواب بادی محبوبتان یاری کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید با تخت خواب بادی تاجدار بست وی با پمپ 110 ولت ...


 طراحی و ارگونومی ساخت 


طراحی این تخت بادی بسیار زیبا و منحصر به فرد است و با رنگ بندی بسیار شیک خود توانسته نظر همگان را به سوی خود جلب کند . این تخت خواب به مانند دیگر تخت خواب ها به صورت مستطیلی ساخته شده است که دارای ابعاد بزرگی می باشد . این تشک با طراحی رویه ی عالی خود توانسته بستری بسیار نرم و خنکی را فراهم کند چرا که رویه ی آن به صورت مواج ایجاد شده است . رویه ی مواج به دلیل اینکه بهتر می تواند جریان هوا در بین بدن فرد و سطح تخت عبور دهد باعث خنک شدن می شود و می تواند از عرق کردن جلوگیری کند . همچنین این رویه باعث می شود که سطح تخت بسیار نرم تر و قابل انعطاف بیشتری باشد . به همین دلیل است که اغلب تخت ها را با رویه ی مواج تولید می کنند . یکی از مهم ترین ویژگی های این تخت به نسبت طراحی های دیگر تخت ها این است که این تخت خواب دارای تاج بزرگی در قسمت بالای آن می باشد که وجود آن بسیار کاربردی است . با وجود این تاج افراد می توانند از آن به عنوان یک پشتی استفاده کنند و در هنگام خواب از عقب رانده شدن بالش جلوگیری کنند .


جنس بدنه


یکی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت در خرید تخت خواب های بادی این است که ببییم جنس بدنه ی آن ها از چه چیزی می باشد و آیا در برابر فشار و تحمل وزن می تواند به خوبی مقاومت کند یا خیر . این تخت خواب با جنس بدنه ی pvc با رویه تولید شده است است که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر است و برای تولید اینگونه محصولات کاربرد زیادی دارد . بخش کناری این تخت نیز از همین جنس بوده و با طراحی چرمی به زیبایی بیشتری دست یافته و موجب شده تختی زیبا تر را در اتاق خود نظاره گر باشیم . برای مقاومت بیشتر این تخت خواب قسمت زیرین و کف آن را از چند لایه مقاوم پی وی سی تشکیل داده اند تا به بهترین شکل بتواند مقاومت کند .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


ابعاد این تخت خواب بادی ( طول : 226 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 74 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری دو نفر تبعیت می کند و می تواند فضای خوبی برای قرار گیری افراد فراهم کند . این تخت به دلیل اینکه جنس بدنه ی آن بسیار قوی و انعطاف پذیر می باشد می تواند وزنی معادل 273 کیلوگرم را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید . همچنین وزن کلی بسته بندی این تخت خواب به 12 کیلوگرم می رسد که به راحتی قابل جابجایی و حمل می باشد . 


راه اندازی و مراقبت


راه اندازی این تخت خواب به دلیل اینکه دارای پمپ باد بسیار قوی می باشد به راحتی و سهولت امکان پذیر است . این پمپ 110 ولتی می تواند با اتصال به برق روشن شود و با مکش باد به داخل تخت آن را باد کند . این پمپ به صورت سرخود در بدنه ی تخت قرار دارد و می تواند هم عملیات مکش و هم تخلیه را انجام دهد . برای راهنمایی های بیشتر می توانید با مراجعه به دفترچه ی راهنمای محصول به راحتی آن را راه اندازی کنید . برای مراقبت از این محصولات چند نکته ی مهمی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید طول عمر محصول خود را افزایش دهید . به عنوان مثال از پریدن بر روی تخت از ارتفاع خودداری کنید و از ضربه زدن و نزدیک کردن اشیاء تیز و وسایل گرمایشی به بدنه ی آسیب پذیر این تخت اجتناب کنید تا آسیب های احتمالی را کاهش دهید .


جمع بندی


با توجه به مطالب گفته شده در متن بالا به ویژگی های مختلف و منحصر به فرد این مدل یعنی تخت خواب بادی تاجدار بست وی با پمپ 110 ولت پی بردیم و دیدیم این تخت بسیار زیبا و منحصر به فرد است و با طراحی آرگونومیک و سطح مواج خود بستری بسیار نرم و عالی را برای افراد فراهم آورده است . همچنین جنس بدنه ی با کیفیت آن باعث شده تا تحمل وزن بسیار زیادی داشته باشد . ما عزیزان می توانید به راحتی و در کمترین زمان این تخت خواب بادی را از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس با کیفیتی بسیار ارزان خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی
طول
226 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه جیر
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC چند لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود 220 ولت
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای تکیه گاه بادی سرخود
مناسب سنین بزرگسال
دارای بدنه ای مقاوم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...