تخت خواب بادی تک نفره با پمپ برقی

کد bestway 6740۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی تک نفره با پمپ برقی محصولی با رنگ مشکی و بدنه دلاستیکی تولید شرکت بست وی  است که از کیفیت ساخت فوق العاده ای هم بهره می برد. این محصول به گونه ای طراحی شده که فرد می تواند پس از دراز کشیدن بر روی ان خوابی ارام را تجربه کند. نکته مهم در خصوص این محصول داشتن رویه موازی ان است که چهار خطوط به صورت موازی و با فاصله یک اندازه نسبت به یکدیگر قرار گرفته اند. رویه اصلی این محصول به صورت مخملی و بخش های کناری ان هم به صورت طرح چرم ساخته شده اند که فوق العاده با کیفیت و زیباست. هم چنین این تخت بادی دارای ساختاری دو لایه می باشد که بسیار با کیفیت است. در کنار این موارد باید به دارا بودن بالش بادی هم اشاره نمود که شما را از این بابت بی نیاز کرده است. هم چنین این محصول در کنار خود یک عدد ساک حمل را هم دارا می باشد که به راحتی می توانید این کالا را با خود حمل و جا به جا کنید. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای این محصول دارد که می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید . تخت خواب بادی تک نفره با پمپ برقی 110 ولت عرضه توسط فروشگاه intex iran و نمایشگاه محصولات بادی اینتکس و بست وی با ضمانت معتبر

تخت خواب بادی تک نفره با پمپ برقی

تخت خواب بادی تک نفره با پمپ برقی محصولی اورجینال و اصل مناسب افراد سخت پسند می باشد و می تواند رضایت آن ها را به طور کامل جلب نماید و به این گونه از یک محصول با دوام و خاص بهره مند می شوند. این محصول ساخت شرکت بست وی می باشد و به تازگی از این شرکت طراحی شده است و آیتم های لازم برای ایجاد محصول استاندارد را رعایت کرده است و می توان با تکیه بر این استاندارد ها این تخت خواب بادی را برای سال های زیاد خریداری کرد و آن را در محیط های مختلف قرار داد تا افراد از آن بهره مند شوند. راحتی و نرمی سطح این محصول به گونه ای است که تجربه یک خواب راحت را برای افراد رقم می زند و می توان از آن نهایت استفاده را به عمل آورد همچنین این تخت خواب بادی می تواند جایگزین بسیار مناسب برای تخت های گران قیمت و چوبی و یا تخت های فلزی باشد و از این رو کارایی آن به صورت خلاصه در ادامه توضیح داده شده است که آن را مطالعه کنید.


ایجاد شرایط مطلوب در زمان خوابیدن

این تخت خواب بادی و زیبا را برای قرار دادن در اتاق خواب می توان خریداری کرد و نیز می توان برای تجهیز کردن ویلا و محل های تفریحی از آن استفاده کرد. کاربرد گسترده این محصول نیز به دلیل داشتن قابلیت های آن می باشد و شرایطی که در زمان استفاده برای افراد ایجاد می سازد. این تخت خواب بادی دارای ایجاد خاصیت ضد تعریق است و می تواند فضا را مطلوب و قابل استفاده برای ساعت های طولانی کند همچنین با این قابلیت می توان از آن در فصول گرم سال نیز استفاده نمود. به دلیل نبود تعریق در فضا از بروز حساسیت های پوستی نیز جلوگیری می شود و بدن در سلامت کامل می تواند بر روی تخت خواب بادی قرار گیرد. تهویه هوای درونی بدنه باعث این خاصیت شده و می تواند محصول را دارای ویژگی های بسیاری نماید که مخاطبان را بیش تر به خود جذب می کند. 


نحوه راه اندازی محصول

یکی از ویژگی های این تخت خواب بادی داشتن پمپ برقی می باشد که می تواند محصول را صرف 3 دقیقه راه اندازی کند و به این گونه در دسترس افراد قرار دهد. این پمپ برقی با اتصال به برق شهری شروع به کار نموده و می تواند برای استفاده افراد بلافاصله از خرید محصول آماده شود. با وجود این وسیله بدنه به صورت خودکار باد می شود و میزان باد نیز توسط خود دستگاه تعیین می گردد و در زمانی کوتاه قابل استفاده و بهره برداری می شود. قبل از این کار باید محل قرار گیری محصول تعیین شود و سپس با قرار گیری آن بتوان محصول را باد نمود. بدنه تخت خواب بادی خالی از هر چیزی می باشد و به صورت یک پوسته به شما داده می شود. به همین دلیل برای جابه جایی و یا به همراه داشتن به محل های مختلف می توان مجدد حالت محصول را به همین شکل در آورد و خالی از باد نمود و در داخل ساک حمل قرار داد. این ساک حمل در زمان خرید به همراه محصول می باشد و برای جابه جایی آن کار را آسان تر می کند.


ظرفیت استفاده از محصول

این تخت خواب بادی در جذابیت فراوان در بدنه دارای رنگ مشکی می باشد و می تواند مورد استفاده یک نفره افراد قرار گیرد. این محصول دارای ابعاد 191 سانتی متری در طول است و در عرض نیز 97 سانتی متر می باشد با این ابعاد قادر به تحمل وزن افراد مختلف حتی افراد سنگین وزن نیز است و می تواند 136 کیلوگرم را تحمل کند. 


خریداری تخت خواب بادی

در صورت نیاز به داشتن یک تخت خواب بادی زیبا با کیفیتی بی نظیر مانند این تخت خواب بادی تک نفره با پمپ برقی می توانید به نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران مراجعه کرده و محصول را از بین سایر کالاهای مشابه انتخاب و خریداری نمایید.

نوع
خانگی
طول
191 سانتی متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی سرخود 110 ولت
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 6.1 کیلوگرم
ارتفاع بلند با ساختار طبقه ای
دارای بالش سرخود
دارای سطح موازی
رویه ضد تعریق
مناسب سنین بزرگسال
دارای پمپ باد سرخود 110 ولت
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...